Lidl. Заслужава си! Вече знаеш защо.
Меню
Основно съдържание

Обслужване

Потребителски права

Потребителски права

Удовлетвореността на нашите клиенти е на първо място. Затова ние ви даваме правото да върнете закупена от Lidl стока, в случай че тя не отговаря на вашите очаквания. Lidl ви дава възможност:

  • да върнете закупени от Lidl хранителни продукти;
  • да върнете закупени от Lidl нехранителните стоки (от акционния асортимент) в рамките на 90 дни от покупката срещу представяне на касов бон;
  • да върнете горепосочените стоки във всеки от филиалите на Lidl в страната.

При нехранителните стоки след изтичане на периода от 90 дни от покупката можете да се обърнете към сътрудниците ни на безплатния телефон с вашите въпроси относно стоки в гаранция.

Посочените права са допълнителни към правата на всеки клиент по търговската гаранция (когато такава е издадена за съответния продукт) и установеното в Закона за защита на потребителя право на рекламация.

Лидл България ЕООД енд Ко КД попада в обхвата на следните органи за алтернативно решаване на спорове:

1. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище София и район на действие територията на София, Софийска област, област Кюстендил и област Перник (www.kzp.bg);

2. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Благоевград и район на действие територията на област Благоевград (www.kzp.bg);

3. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Бургас и район на действие територията на област Бургас (www.kzp.bg);

4. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Сливен и район на действие територията на област Сливен и област Ямбол (www.kzp.bg);

5. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Варна и район на действие територията на област Варна, област Добрич и област Силистра (www.kzp.bg);

6. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Шумен и район на действие територията на област Шумен, област Търговище и област Разград (www.kzp.bg);

7. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Ловеч и район на действие територията на област Ловеч и област Габрово (www.kzp.bg);

8. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Плевен и район на действие територията на област Плевен (www.kzp.bg);

9. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Пловдив и район на действие територията на област Пловдив, област Смолян, област Пазарджик и област Стара Загора (www.kzp.bg);

10. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Русе и район на действие територията на област Русе и област Велико Търново (www.kzp.bg);

Снимка Разплащане с дебитна карта

Разплащане с банкови карти и ваучери

За ваше удобство във всички филиали на Lidl може да заплатите покупката си с най-разпространените банкови дебитни и кредитни карти. Предимството при безкешовото плащане е, че дори и при по-големи покупки не е необходимо да носите значителни суми в брой. Най-новите технологии за сигурност се грижат за опазването на личните ви финансови данни.

Снимка Свежест

Свежест

Пресните плодове и зеленчуци стоят в основата на балансираното хранене на здравия човек. В Lidl вярваме в силата на свежата храна и се стремим ежедневно да Ви предлагаме разнообразие от плодове и зеленчуци. Гарантираме Ви, че по целия път до Вас продуктите ни са под нашия специализиран контрол. Затова на щанда ще откриете само свежест и първокласно качество.
Снимка Кратък престой на касата

Кратък престой на касата

Оптималният брой каси във всеки магазин Lidl гарантират бързо обслужване и приятно пазаруване. Нашите касиери се грижат престоят ви на касите да е максимално кратък и приятен.
Снимка на усмихнат служител в магазин

Любезно обслужване

Нашата основна цел е да отговорим на вашите високи очаквания – от качеството на предлаганите стоки до любезното обслужване. Нашето желание е да направим престоя ви в Lidl възможно най-приятен. Затова държим на чистотата в нашите магазини, безкомпромисното качество на продуктите и бързото обслужване на касите, а нашите служителите са винаги готови да отговорят на вашите въпроси.