Три продукта от портфолиото на Lidl бяха отличени за „Продукт на годината“ като събраха най-висок резултат в национално представителния потребителски вот на престижния конкурс

Три продукта от асортимента на Lidl бяха отличени за „Продукт на годината“ на престижния световен конкурс. Сладко от люти чушки „Родна стряха“, шунка Clean Label и био плодова закуска Lupilu са изборът на потребителите съответно в категории „Сладка“, „Шунка“ и „Детски храни“.

Конкурсът „Продукт на годината“ се провежда ежегодно в над 40 страни с цел да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция.

За България проучването бе проведено от Nielsen Bulgaria сред 2000 респонденти, следвайки международната методология на програмата.