danger
Този браузър не се подържа.

Използвате версия на браузър, която не се подържа от нашия сайт.

  • Lidl с награда за обществена ангажираност
    Lidl с награда за обществена ангажираност

    Lidl с награда за обществена ангажираност

    Лидл България получи отличие за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце“ на списание Business Lady, в категорията „Зелена планета”, на официална церемония, която се състоя на 9 юли в София.

    За наградата се състезаваха институции, компании и отделни личности, доказали съпричастност към различните обществени проблеми, реализирали и подкрепили социално значими кампании и социални проекти в различни каузи.

    Наградата на Лидл е за кампанията „Дай шанс на Балканката“, която  подпомогна опазването в планинските реки на балканската пъстърва- един от най-бързо изчезващите видове в България.  За втора поредна година Лидл застана зад идеята за активна кампания като обеща и пусна по една жива риба в планинските реки за всяка виртуално уловена балканска пъстърва от участниците, включили се в специално разработено приложение в социалната мрежа. Благодарение на двата етапа на играта "Дай шанс на Балканката!" в българските реки бяха пуснати над 110 000 балкански пъстърви.