danger
Този браузър не се подържа.

Използвате версия на браузър, която не се подържа от нашия сайт.

Кандидатстване за работа
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Бих искал/а да работя за Лидл. От къде бих могъл/могла да получа информация?

Всички отворени позиции в нашите филиали, в логистичния център, в централния офис, както и възможностите за ученици и студенти са публикувани на кариерната ни страница.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Може ли да кандидатствам по собствена инициатива?

С удоволствие ще разгледаме изпратената ни по Ваша собствена инициатива кандидатура през портала ни за кандидатстване за работа на кариерната ни страница.

Филиал
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Къде се намира най-близкия до мен филиал?

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Къде мога да намеря работното време или специалното работно време (в почивни дни) на даден филиал?

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Къде мога да намеря телефонния номер на даден филиал?

Служителите в нашите филиали са на ваше разположение на място. Ако имате каквито и да било въпроси, можете да се свържете с Център за обслужване на клиенти на Лидл и по телефона.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Загубих нещо във филиала или на паркинга. Какво мога да направя?

Моля, свържете се Центъра за обслужване на клиенти на Лидл и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
В кои филиали има пекарна?

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал, както и всички предлагани в тях услуги, като напр. собствена пекарна, на едно място.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Къде са разположени филиалите ви в чужбина?

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Мога ли предварително да поръчам стока, която после само да мина да взема?

Като водещ дискаунтър ние предлагаме доказани качество и свежест на отлична цена. За да бъдем в състояние едновременно с това да работим ефективно и в интерес на клиентите, ви молим за разбиране, че не е възможно да направите предварителна поръчка за стоки, която по-късно да вземете окомплектована.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Как мога да плащам във филиалите?

На ваше разположение са следните възможности за безналични плащания:
Дебитна карта
V-Pay
Maestro
EC
VISA
MasterCard
и т.н.

Тук може да видите всички възможни начини за плащане в нашите магазини.

Не е възможно плащане с водене на сметка.  

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Запитвания относно продуктите
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Закупеният от мен артикул всъщност не ми харесва или е дефектен. Какво мога да направя?

Моля отидете с касовия бон до най-близкия до вас филиал или се свържете с номера за рекламации в упътването. В случай че вече не разполагате с упътването, можете да го изтеглите оттук.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Може ли да предавам стари електроуреди за изхвърляне във филиала?

Не, Лидл е магазин за хранителни стоки и не е законово задължен да приема стари електроуреди. Вместо това можете безплатно да предавате такива стари стоки на комуналните или градски сборни пунктове.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Не съм доволен/доволна от качеството на дадена хранителна стока. Мога ли да я върна?

В случай че не сте доволни, ще получите обратно парите си за закупена от нас хранителна стока.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Какви са проверките за качество и трайност на продуктите на Лидл?

В зависимост от продукта нашите продукти и процеси се проверяват спрямо стандартите за сигурност и качество.

Тук можете да видите сертификатите и печатите за извършени проверки, с които са обозначени нашите продукти.

Имате ли още въпроси? Тук можете да се свържете лично с нас.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Къде мога да намеря информация за съдържащите се в продуктите вещества?

Съдържанието на продуктите е отпечатано върху опаковката. Освен това тук можете да намерите списък на съдържащите се във почистващите препарати на Лидл вещества.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Липсва ми част от или принадлежност за даден артикул. Какво мога да направя?

За резервни части се обърнете към посочения в упътването на вашия уред център за обслужване на клиенти .

Имате ли още въпроси? Тук можете да се свържете лично с нас.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Откъде мога да получа упътване за моя продукт?

Оттук можете да изтеглите упътванията за продуктите на нашите собствени марки.

Промоции
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Кои са актуалните промоции?

Тук можете да намерите актуалните ни промоции.

Изтеглете Приложението на Лидл или се абонирайте за нашия нюзлетър, за да бъдете винаги информирани за предложенията ни.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Какъв е цикълът на промоциите?

Нашите промоции на хранителни и нехранителни стоки се обновяват всеки понеделник и четвъртък.
В допълнение на това през годината има тематични хранителни седмици (френска, италианска, азиатска и т.н.). Освен това за Коледа и Нова година предлагаме и нашите луксозни артикули на промоционални цени.  

Изтеглете Приложението на Лидл или се абонирайте за нашия нюзлетър, за да бъдете винаги информирани за предложенията ни.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Промоциите еднакви ли са навсякъде в моята страна?

Въведете пощенския си код в търсачката за филиали и разгледайте промоциите за вашия магазин. Или пък изтеглете приложението на Лидл, за да бъдете редовно информирани за предложенията ни.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Как може да започна (отново) да получавам брошурите ви?

Брошурите се разпространяват в района на всеки филиал. В случай че имате въпроси по тази тема, с удоволствие ще ви предоставим индивидуална информация.

Актуалните промоции можете да разгледате тук.

А с приложението на Лидл не само можете да разглеждате промоциите ни, а и да зададете настройки за получаване на известия за новите ни предложения.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Вече не желая да получавам брошури. Какво да направя?

Брошурите се разпространяват по пощата до всички и не е възможно единични адреси да бъдат премахвани. Моля, ясно отбележете на пощенската си кутия, че не желаете да получавате рекламни материали.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Може ли да резервирам артикули в промоция?

Не е възможно да бъдат резервирани артикули преди периода на промоция.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Как мога да разбера в кой от филиалите даден артикул в промоция все още е наличен?

Молим за разбиране, че поради краткосрочната динамика на продажбите, не сме в състояние да даваме справки за наличност на промоционални артикули.

Работа с Лидл
Защита на личните данни
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Имам въпрос относно защитата на личните данни. Към кого да се обърна?

Тук можете да намерите подробна информация за защитата на личните данни.