danger
Този браузър не се подържа.

Използвате версия на браузър, която не се подържа от нашия сайт.

  • „Лидл България“ инвестира в своите служители и им осигурява сигурно бъдеще
    „Лидл България“ инвестира в своите служители и им осигурява сигурно бъдеще

    „Лидл България“ инвестира в своите служители

    В компанията работят над 2004 служители, а средната работна заплата е 1479,83 лв.

     „Лидл България“ представи стратегията за управление на човешките ресурси в компанията. Госпожа Милена Драгийска-Денчева, изпълнителен директор на „Лидл България”, представи проекта „Работодателска марка“ и резултати на „Лидл България“ за изминалата 2015 година.

    „За 5-те години откакто сме на българския пазар носим отговорността за нашето развитие – както към нашите клиенти, така и към нашите служители. От първите 14 магазина, с които стартирахме през 2010 г., днес вече достигнахме 80 в 42 града. Сами разбирате, че наред с всичко останало това е голяма отговорност, която се поема за развитието им, за да могат те и организацията да функционират не просто спокойно, но и успешно.”, споделя г-жа Драгийска.

    В момента в компанията работят 2004 служители, което е увеличение с 53% спрямо 2011 г., а до края на тази година се очаква да се открият още 250 нови работни места.

    „Смело можем да кажем, че ние предлагаме една от най-добрите заплати за пазара. Средната работна заплата за финансовата година понастоящем е 1479,83 лв. Освен това, с обученията, които се извършват във всяко едно звено на компанията, правим възможно средният процент настоящи служители, получили професионално развитие, да е цели 14%. И от друга страна текучеството на персонала ни е едва 2,36%.“, казва г-жа Драгийска.

    Зад мотото на проекта „Работодателска марка“ - „Успехът е в теб.“ стои желанието на „Лидл България“ да насърчи и подкрепи индивидуалното развитие на всеки свой служител, което неизменно води до повишаване на ефективността и мотивацията на екипите и трайно подобряване на финансовите показатели на компанията.

    20% ръст във финансовите резултати на „Лидл България“ през 2015 г. спрямо 2014 г.

    През 2015 г. спрямо 2014 г. компанията отчита 6% нарастване на стойността на средния бон на покупка и 7% увеличение на клиентите на веригата. „Лидл България“ отдава добрите резултати на повишеното доверие от страна на клиентите на компанията. Това се дължи на нашите мотивирани служители, качество на предлаганите продукти и коректност.“, сподели г-жа Милена Драгийска-Денчева, изпълнителен директор на „Лидл България”.

    „Лидл България“ с втора логистична база край Ямбол с 80 млн. инвестиция.

    В началото на 2017 г. компанията ще открие втора логистична база край Ямбол, местност Кабиле. Засега екипът е от 48 човека, а в дългосрочен план в логистичната база ще работят до 150 човека. „Лидл България“ държи хората, които наема, да са от същия район, защото от една страна се дава възможност на местната икономика да се развива и от друга, се дава шанс на хората да бъдат при семействата си, осигурявайки им една значително добра заплата, с която да си го позволят.

    Проектът „Работодателска марка“ е ествесвено продължение на дългогодишните усилия на „Лидл България“ в грижата им към служителите на компанията - ежегодно надграждане на пакетите от допълнителни придобивки, като допълнително здравно осигуряване, максимален размер ваучери за храна на месец, спортни активности и много други, като съвсем скоро ще стартира и проект „Здравен мениджмънт“, благодарение на който ще бъде поставен допълнителен фокус върху здравето на служителите на компанията. През пролетта „Лидл България“ беше и първата търговска верига, която обяви и 25.12. като почивен ден за всичките си магазини, наред с 01.01.
    Повече за стратегията и актуални позиции може да видите на www.lidl.bg/jobs

  • „Лидл България“ инвестира в своите служители и им осигурява сигурно бъдеще
    „Лидл България“ инвестира в своите служители и им осигурява сигурно бъдеще