danger
Този браузър не се подържа.

Използвате версия на браузър, която не се подържа от нашия сайт.

  • Лидл с първо място от конкурса „Най-зелените компании в България“
    Лидл с първо място от конкурса „Най-зелените компании в България“

    Лидл с първо място от конкурса „Най-зелените компании в България“

    В петата година от стъпването на българския пазар Лидл България получи престижното първо място в конкурса „Най-зелените компании в България“ 2014 на b2b Media. Призът е в категория Хранителна индустрия, сектор „услуги”, търговия и селско стопанство.

    Конкурсът се проведе под патронажа на Президента на Република България и отличи най-зелените компании, опериращи в страната, показали и доказали, че наистина постигат промени в своите екологични показатели и развиват бизнеса си по отговорен за природата начин.
    Инициативата е уникална за България – тя отчита постигането на зелени цели и корпоративни стратегии от компании, които имат зелени инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.

    „В работата на Лидл, както в международен план, така и на национално ниво, ежедневно се внедряват редица практики и се полагат системни усилия за постигането на дългосрочни цели, свързани с комплексно и дългосрочно опазване на околната среда. Щастливи сме , че имаме възможността да покажем, че е възможно да работим в унисон със заобикалящата ни среда, с грижа и внимание към природата“ коментират от компанията.

    Сред проектите, които компанията внедрява, са програма за намаляване на потреблението на ресурси, управление и оползотворяване на отпадъците, ефективни решения за намаляване на СО2 емисии, енергоспестяващи системи, използване на възобновяеми източници на енергия.

    В Лидл се залага на разработване и прилагане на проекти, гарантиращи изграждането на модерни, енергийно ефективни сгради и използване на автоматизирана система за управление и мониторинг на всички сградни инсталации във всеки филиал и логистична база. Голяма част от усилията са насочени и в подкрепа и финансиране на редица обществено значими кампании и каузи, като компанията има и собствени проекти, сред които са изграждане на детски и спортни площадки, „Зелена линия Витоша“ и „Вело Витоша“, осигуряващи безплатен превоз до Витоша. Друг обществено значим проект, в унисон със зелената политика на компанията, е „Дай шанс на Балканката“, в който за трета поредна година се извършва зарибяване с балканска пъстърва, като тази година предстои да бъдат пуснати 100 000 пъстърви в българските реки.