danger
Този браузър не се подържа.

Използвате версия на браузър, която не се подържа от нашия сайт.

Качество

  • Снимка на жена гледаща под микроскоп
    Снимка на жена гледаща под микроскоп

    Качество

    Сигурността на клиентите и тяхната удовлетвореност – това са принципите, по които се създава всеки наш продукт. За неотлъчното им следване отговаря Качественият контрол на Lidl. Електроуреди, играчки, домашни потреби и облекло – всеки наш продукт преминава специални тестове за сигурност, надеждност и високо качество. Целият процес на производство се следи с безкомпромисна стриктност. Избраните материали и дизайнът се наблюдават изключително строго, за да сме сигурни, че отговарят на високите изисквания на Lidl. Едва след като сме убедени, че стандартите ни са постигнати, започва производството.
    Качественият контрол продължава да следи стриктно процеса на самото производство. Но и това не е достатъчно, за да сме убедени в надеждността на продукта. Готовите продукти биват изпитвани още веднъж и подлагани на различни видове натоварвания. Само така можем да гарантираме на вас, нашите клиенти, че във всяка една ситуация можете да се доверите на закупеното от Lidl.
     

Нашите знаци за качество:

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за тази организация можеш да откриеш ТУК.

TÜV SÜD e основана през 1866 г. Kомпанията започва своята дейност, като тества парни котли. 150 години по-късно тя разполага с 24 000 души персонал, има 850 офиса из целия свят и сертифицира продукти и услуги в автомобилостроенето, пожарната безопасност, електрическите централи (дори и атомни електроцентрали). До нейната експертиза се допитват производители на храни, софтуерни продукти, лекарства, потребителски стоки, машини и много други.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за TÜV SÜD можеш да откриеш ТУК.

TÜV SÜD e основана през 1866 г. Kомпанията започва своята дейност, като тества парни котли. 150 години по-късно тя разполага с 24 000 души персонал, има 850 офиса из целия свят и сертифицира продукти и услуги в автомобилостроенето, пожарната безопасност, електрическите централи (дори и атомни електроцентрали). До нейната експертиза се допитват производители на храни, софтуерни продукти, лекарства, потребителски стоки, машини и много други.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за тази организация можеш да откриеш ТУК.

През 1872 г. TÜV Rheinland тества парни котли. 145 години, 69 държави и 19 300 служители по-късно вече е основен партньор при тестването, сертифицирането и стимулирането на устойчивото развитие на организации от всякакви сфери на производство. TÜV Rheinland е международна организация с база в Кьолн, Германия, която тества, сертифицира и развива продукти, производствени процеси и системи за мениджмънт. Сферата на нейната дейност се разпростира от енергийния сектор през авиацията, IT сектора, производството на потребителски стоки, чак до туризма и земеделието. TUV Rheinland разполага с портфолио от над 2500 услуги и персонал от 19 300 души, като над половината от тях са ситуирани извън Германия. Член е на IFIA (Международна федерация на изпитващите организации) и нейната мисия и корпоративна политика целят устойчиво и природосъобразно развитие благодарение на независима експертиза.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за този сертификат можеш да откриеш ТУК.

През 1872 г. TÜV Rheinland тества парни котли. 145 години, 69 държави и 19 300 служители по-късно вече е основен партньор при тестването, сертифицирането и стимулирането на устойчивото развитие на организации от всякакви сфери на производство. TÜV Rheinland е международна организация с база в Кьолн, Германия, която тества, сертифицира и развива продукти, производствени процеси и системи за мениджмънт. Сферата на нейната дейност се разпростира от енергийния сектор през авиацията, IT сектора, производството на потребителски стоки, чак до туризма и земеделието. TUV Rheinland разполага с портфолио от над 2500 услуги и персонал от 19 300 души, като над половината от тях са ситуирани извън Германия. Член е на IFIA (Международна федерация на изпитващите организации) и нейната мисия и корпоративна политика целят устойчиво и природосъобразно развитие благодарение на независима експертиза.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Останалото е история, която можеш да научиш ТУК.

Интересната история на INTERTEK GS започва през 1885 г., когато Калеб Брет основава във Великобритания фирма за тест и сертифициране на корабни товари. През 1888 г. Милтън Хърси отваря в Монреал, Квебек, химическа лаборатория за изпитания. През 1896 г. Томас Едисон създава фирма за тестване на електрически крушки. По-късно всички те са приобщени към „Инчкейп“, международна компания, чиято сфера на дейност са изпитателните услуги. В края на 90-те „Инчкейп“ получава новото име INTERTEK и в момента има над 30 000 служители в над 100 държави из целия свят.

  • Лого на VPA GS
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за този институт можеш да откриеш ТУК.

Институтът VPA е създаден през 1952 г. и впоследствие става част от FGW структурата, датираща от 1932 г. Институтът се занимава с изпитание и  сертифициране на уреди за домашно ползване, както и на инструменти. Портфолиото от сертифицирани продукти постоянно расте, както и броят на производителите, които разчитат на тестовете на VPA. Към момента за сертификация към института се обръщат 2500 фирми от цял свят. Основен приоритет е абсолютната прозрачност по отношение на проведените тестове и издадените сертификати. Ето защо в базата данни на VPA се съдържа подробна информация за всички тестове, показанията от тях и обективните причини, които аргументират всеки сертификат.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за института Хоенщайн можеш да откриеш ТУК.

Изследователският институт Hohenstein, основан през 1946 г. в Бьонигхайм, Германия, е известен с високите  Освен че провежда изпитания на готови продукти, Hohenstein извършва развойна дейност, а също така съблюдава и самия процес на производство. Неслучайно институтът е партньор на Lidl в избора на доказано качествени дрехи. В продължение на 50 години този институт изследва човешките пропорции и периодично актуализира осреднените стойности. Използваните от Lidl размери са разработени с помощта на 3D-измервателна технология от експерти на институтите Hohenstein и Human Solutions GmbH. Тази технология позволява много точно определяне на човешките пропорции, тъй като не се работи с линейни измервания, а с високотехнологичен 3D скенер.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за тази организация можеш да откриеш ТУК.

Сертификация по системата FSC се прилага в 80 държави на 5 континента. Това е единственият горски етикет, подкрепен както от WWF, „Грийнпийс“ и „Приятели на Земята“,
FSC е международна неправителствена организация, чиято централа се намира в Бон, Германия. Системата за горска сертификация на FSC има за цел да осигури и насърчи икономически изгодно стопанисване на горите при съблюдаване на социалните стандарти и правата на местното население, като същевременно се опазва и околната среда.
За да може даден производител на дървен материал да бъде удостоверен с етикета на FSC, той трябва да осигури проследяемост на дървесината до гората, от която произхожда, да е сертифициран от независими органи, а също и да съхранява FSC дървесината отделно от останалите материали за производство. За разлика от други стандарти FSC забранява отглеждането на генетично модифицирани организми (ГМО), защитава правата на местното население и съхранява естествените гори в настоящия им вид.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за тази сертификационна система можеш да откриеш ТУК

PEFC е най-голямата в света система за сертифициране на гори. Нейните надеждни стандарти имат за цел  да се промени и подобри начинът, по който се управляват горите. До момента повече от 7000 фирми са получили PEFC сертифициране на производството си. PEFC е единствената световна система за сертифициране, която подкрепя прилагането на правителствени споразумения чрез доброволни, пазарно ориентирани механизми, следва световно признати ISO насоки за сертификация и акредитация и провежда редовни прегледи на националните схеми за сертифициране.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за лидера в разработката и производството на ципове и закопчаващи продукти в световен план можеш да откриеш ТУК.

YKK GROUP е компания, създадена  през 1934 г. и специализирана в производството на ципове и закопчаващи продукти. Тя оперира на територията на 71 страни по света. Като повечето японски компании YKK има своя философия. Тя следва специалното верую „Цикълът на добротата“ и застава зад думите: „Никой не преуспява, ако не допринася за благото на другите“. Предлага продукти за униформи, ведомства и др. Създала е и е инкорпорирала в облекла пластмасовите ципове, скритите ципове, огнеупорните ципове (за пожарникари), безшумните ципове (за военни) и т.н.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за компанията, създала BIONIC FINISH® ECO®, можеш да откриеш ТУК.

RUDOLF Gmbh e компания, създадена от инженер-химика Райнхард Рудолф през 1922 г. във Варнсдорф, Германия. Към момента фирмата разполага с над 50 офиса и лаборатории в целия свят. RUDOLF Gmbh създава уникална екосистема за предаване на познанието, за да поддържа едни и същи критерии за качество във всяко свое представителство. Компанията може да се похвали и с изключително верни служители, като случаи с над 45-годишна кариера не са изключение. RUDOLF Gmbh e член на доброволната инициативна „Отговорна грижа“, която застава твърдо зад устойчивото развитие на химическата индустрия и екологично чистото производство.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за създателите на материята MicroModal® можеш да откриеш ТУК.

MicroModal® е световноизвестна марка на Lenzing AG. Lenzing произвежда своя модал по технологията „еделвайс“. При нея процесът е симбиотичен – производството на синтетичните и естествените нишки се извършва заедно, на едно място. Lenzing е собственик и на марките TENCEL®, Lenzing Modal®, Lenzing™FR и произвежда фибрите за своите материи от дървен материал. Тъканите на Lenzing за биоразградими.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за създателите на материята ProModal® можеш да откриеш ТУК.

ProModal® е световноизвестна марка на Lenzing AG. Lenzing произвежда своя модал по технологията „еделвайс“. При нея процесът е симбиотичен – производството на синтетичните и естествените нишки се извършва заедно, на едно място. Lenzing е собственик и на марките TENCEL®, Lenzing Modal®, Lenzing™,  FR и произвежда фибрите за своите материи от дървен материал. Тъканите на Lenzing за биоразградими.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за компанията, изобретила тази и много други материи можеш да откриеш ТУК.

Du Pont е химически концерн, основан през 1802 г. и създал редица иновативни материали като неопрен (синтетичен каучук) през 1930 г., найлон – през 1935 г. , тефлон, кевлар – през 1970 г., ликра – през 1959 г. Много от тези марки, например тефлон или ликра, в днешно време са по-известни и по-широко използвани от генеричното наименование на продукта. Персоналът на Du Pont наброява 64 000 души, превръщайки го в един от най-големите химически производители в световен мащаб.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за института PFI можеш да откриеш ТУК

PFI е институт за тестване и разработка на обувки. Основан е през 1956 г. и до момента е „стъпил“ на 3 континента с представителства в Хонг Конг, Гуанджоу, Шанхай, Турция и Етиопия. Институтът извършва химически, физически и микробиологичен анализ на различни материали и продукти, като дори е в състояние при форсмажорни обстоятелства да извърши изпитание за 24 часа. PFI извършва изнесена развойна дейност, инспектира по поръчка из целия свят, обучава кадри за производството на обувки и кожени изделия и сертифицира продукти.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за компанията, изобретила ILAFLON, можеш да откриеш ТУК.

ILAG е швейцарска компания, която разработва високотехнологични, незалепващи и защитни покрития за кухненски съдове и други видове посуда.
Технологичните нововъведения на компанията започват през 1976 г. с покритие за съдове за печене на базата на силикона – ILAFLON. Последното им за момента постижение е от 2015 г. – керамично покритие XERA-DUR на базата на специален XERO гел.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за компанията, изобретила ILAG NON STICK, можеш да откриеш ТУК.

ILAG е швейцарска компания, която разработва високотехнологични, незалепващи и защитни покрития за кухненски съдове и други видове посуда.
Технологичните нововъведения на компанията започват през 1976 г. с покритие за съдове за печене на базата на силикона – ILAFLON. Последното им за момента постижение е от 2015 г. – керамично покритие XERA-DUR на базата на специален XERO гел.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за организацията можеш да получиш ТУК.

ISER е организация на производители на стомана, която се грижи за информиране на заинтересовани аудитории (компании, които изработват продукти от стомана, търговци и др.) по отношение на характеристиките, приложенията, правилата за честна търговия, наличността на стомана.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Антибактериалната обработка се извършва с помощта на микросребърна технология и повече информация за нея можеш да откриеш ТУК.

HeiQ® е швейцарска компания, специализирана в разработването на материи и покрития за тъкани с антибактериални, хидрофобни и терморегулиращи свойства. Технологиите, които HeiQ® разработва намират своето приложение в изработката на подплата на оборудване за  спортове като каски  и ролери. Нейни иновации са продукти като HeiQ® Smart temp – за терморегулация, HeiQ® SUN BLOCK – за защита от UV лъчи и много други.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за компанията NATURAL EVOLUTION, която е разработила BodyMapping технологията, можеш да откриеш ТУК.

Natural Evolution е компания, която произвежда функционални облекла както за хора с физически активни хобита и начин на живот (алпинисти, мотористи, скиори), така и за хора, които имат нужда от подкрепа в ежедневието. Портфолиоро включва функционални тениски, панталони, сутиени, чорапи и термобельо.
Компанията разработва и технологии, които имат за цел да поддържат оптимална температура на тялото (BODYMAPPINS SYSTEM), да подкрепят тялото при натоварване (STABILITY FRAME) или да подкрепят и термолегулират едновременно (W-Ring Bandage).

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация за различните материи на Cordura® ТУК.

INVISTA e световен производител на полимери и синтетични материи, който през 1977-а година основава бранда CORDURA за разработване на различни изключително издръжливи материи, които в последствие се ползват за работни облекла, военни униформи, сакове, както и други видове специализирана екипировка.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Още информация за компанията, която разработва и произвежда материята TopCool®, можеш да откриеш ТУК.

TopCool® е тъкан, разработена от COMATEX - производител на материи от микрофибър, памук, полиестер, бамбук и много други. Портфолиото от продукти включва спално бельо за дома, за хотели и лечебни заведения.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Разбери повече ТУК

Woolmark® е световно признат авторитет в областта на вълнените тъкани.
Компанията има за цел да популяризира предимствата на вълната като материя за производство на дрехи, като същевременно стимулира овцевъди от Австралия да развиват своето портфолио и да предлагат продукцията си на повече производители на дрехи. В същото време компанията ползва своето ноу-хау, за да сертифицира продукти, предназначени да се грижат за вълнените тъкани.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Още информация можеш да откриеш ТУК.

Разработването на Глобалния органичен текстилен стандарт започва през 2002-ра година,
на международен уъркшоп в Дюселдорф, Германия, на който участват: Международната асоциация на естествената текстилна индустрия (Германия), Асоциацията по почвите (Англия), Асоцията за органична търговия (САЩ) и Японската асоциация за органичен памук (Япония). Импелементацията на стандарта започва през 2006-а година. Това довежда до преустановяване на ползването на предишни стандарти
с локален или тясноспециализиран характер. Към момента по стандарта са сертифицирани над 3 0000 производства в над 60 държави от цял свят.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Още информация можеш да откриеш ТУК.

OEKO-TEX® е международна независима организация за тестване на сурови, полуготови и готови текстилни продукти, както и на целия процес на производство, условията на труд, както и регулацията на отпадъчните вещества. През 1992-ра година тя въвежда сертификата STANDARD 100 и обновява критериите на стандарта всяка година.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация ТУК.

SGS е световен лидер в областта на контрола, сертификацията, изпитванията и лабораторните анализи. Групата  SGS е призната като глобален  еталон за качество и коректност. С повече от 90'000 служители, SGS оперира с мрежа от над 2'000 офиси и лаборатории  по целия свят. Основана през 1991 година, сега СЖС България има:
– офиси в София, Варна, Бургас, Русе, Свиленград, Пловдив, Стара Загора
– Лабораторен комплекс в Бургас  за анализи на нефтопродукти, газове е химикали,
– Лабораторен комплекс във Варна за анализи на селскостопански продукти, храни и фуражи, микробиология, ГМО, замърсители, почви, вода, въздух, текстил и текстилни изделия, и др.,
– над 380 служители и над 100 хонорувани сътрудници.

Основните услуги, предлагани от SGS, може да бъдат разделени в четири категории:
Контролни услуги: на количеството  и качеството на търгуваните стоки.
Сертификация: в съответствие с изискванията на стандарти.  
Анализи: на продуктите спрямо различни регулаторни стандарти.
Изпитвания: като гаранция, че продуктите и услугите са в съответствие с глобални стандарти и местни разпоредби.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация ТУК.

Този сертификат удостоверява, че земеделците отглеждат своите култури по високи стандарти за устойчиво земеделие. Организацията Rainforest Alliance е създадена през 1986 г. с основна мисия да запази биоразнообразието и да подобри „здравето“ на околната среда чрез внедряване на устойчиви земеделски и бизнес практики. Rainforest Alliance Certified предоставя на потребителя възможност да избере продукти, произведени с мисъл за околната среда и нейното състояние в бъдеще.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация ТУК.

UTZ CERTIFIED е инициатива за устойчиво и екологично отглеждане на кафе, какао и чай. В същото време е най-голямата институция за сертифициране на хранителни продукти от кафе и какао в световен мащаб. За да бъде сертифициран с UTZ даден производител, той трябва да отговаря на определени екологични и социални критерии. Инициативата разширява своето атестационно портфолио с продукти като лешници и ройбос. От своето основаване през 2002 г. е издала удостоверения на 20 000 продукта в над 135 държави.

  • Лого на Защитено наименование
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация ТУК.

В Европейския съюз има разработена цялостна Политика на качеството – защитени наименования, която включва защитени наименования за произход, защитени географски указания и храни с традиционно специфичен характер. Целта на защитените географски означения е да насърчи производството на продукти със специфични характеристики, особено тези, които идват от по-необлагодетелствани или селски райони, да подобри доходите на земеделските производители в замяна на „истински усилия за подобряване на качеството“, да запази населението в селските райони и да предостави ясна и точна информация на потребителите относно произхода на продукта.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация ТУК.

„Стара планина“ е стандарт, утвърден от Министерството на земеделието и храните, в който са описани технологични изисквания за производство на продукти от свинско, говеждо и птиче месо. Месните продукти по стандарт „Стара планина“ отговарят на високи критерии за качество, на определени изисквания за производство и опаковане и не съдържат соя и картофено нишесте. Стандарт „Стара планина“ е доброволен за одобрени производители и се прилага само от тези, които искат да предложат продукти, отговарящи на високите му изисквания.

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация ТУК.

International Certification Association (ICERTIAS) е швейцарска организация за сертификации със седалище в Цюрих. Тя стимулира иновативни методи за тестване и проучване на пазара на местно и международно ниво. ICERTIAS е добре известна със сертификационните си програми Best Buy Award (bestbuyaward.org), QUDAL - QUality meDAL (qudal.com) и ICERTIAS Customers' Friend (customersfriend.org).

  • Официален сайт
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Повече информация ТУК

„Отличията Best Buy са още едно категорично признание – в Lidl клиентите не трябва да избират между качество и цена, получават и двете. Добре селектираният избор от хранителни и нехранителни стоки с оптимално съотношение качество-цена пести на нашите клиенти време и средства“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Търговската верига е победител в 7 категории за собствени марки, които обхващат общо близо 500 продукта, част от асортимента на Лидл България: „Сирене“, „Мляко и млечни напитки“, „Прясно пакетирано месо“, „Месни продукти“, „Шоколад“, „Безалкохолни, газирани, сокове“, „Продукти за почистване на дома“.

Проучването на Best Buy Award е проведено сред 1 200 потребители, които са били попитани какво биха купили и използвали, ако водещ критерий за тях е съотношението цена-качество. В посочените седем категории Лидл България получава най-добър резултат и е категоричният избор на анкетираните.

Проучването Best Buy Award PRIVATE LABEL дава ясна картина за преференциите на потребителите в страната. 84 % от анкетираните през януари 2017 г. български граждани изразяват мнение, че биха предпочели да купят определен продукт или да изберат конкретна услуга, отличена с Best Buy Award.

Отличията Best Buy Award са поредното свидетелство за успеха на компанията. Към поредицата награди, в края на 2016 година, Лидл България добави и 7 отличия QUDAL – QUality meDAL 2016/2017 за най-високо качество на продукти със собствена марка в България. Компанията е категоричен победител в основната категория – „Символ и най-добър пример за най-високо качество на продукти със собствена марка в България“.