danger
Този браузър не се подържа.

Използвате версия на браузър, която не се подържа от нашия сайт.

  • Лидл България реновира магазин в Пловдив
    Лидл България реновира магазин в Пловдив

    Лидл България реновира магазин в Пловдив

    По-модерна подредба на стоките, повече простор и уют, както и подобрена енергийна ефективност са част от предимствата на новата концепция
     

    Пловдив е третият град, в който Лидл България ще реновира свой магазин в съответствие с новата си концепция. Реновирането включва по-модерна визия, повече простор и комфорт за клиентите и служителите, както и подобрената енергийна ефективност на сградата.

    Филиалът (бул. „Пещерско шосе“ 34), променен според новата концепция, ще зарадва жителите на града на 16 февруари, когато ще отвори врати с ново оформление. До края на годината предстои обновяването на още общо 9 магазина в София, Варна и Стара Загора, с което общият брой на реновираните обекти ще достигне 13. Обновяването на филиали на Лидл България стартира още през януари с реновирането на два магазина във Варна и през този месец - в Пазарджик.

    „Това обновяване е знак за дългосрочните инвестиционни планове на Лидл България. То е отражение и на основната ни цел – да предлагаме на своите клиенти оптимално съотношение цена-качество, да им създаваме повече удобство и комфорт, както и максимално да щадим околната среда“, коментира Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на компанията.

    С цел по-голямо улеснение на клиентите, стоките ще бъдат много по-прегледно разположени. Свежите и най-търсени продукти като плодовете и зеленчуците и прясното месо ще се намират в предната част на филиала, за да бъдат по-близо до потребителите. Засиленият интерес от страна на клиентите и големият потенциал за развитие определят обособяването на по-голяма площ за дадени храни като печивата, охладените продукти, прясното месо, плодовете и зеленчуците.

    Още един елемент ще допринесе за по-лесното ориентиране на клиентите в обекта. Това е внедряването на „магазин в магазина“ - концепция, базирана на специално оформление на различните зони. Така всички артикули  от дадена продуктова група ще бъдат презентирани на определена площ по определен формат. По този начин ще бъде осигурено допълнително удобство за клиентите, които ще пазаруват по-бързо и по-лесно, без да губят излишно време в търсене на желаните продукти.

    В обновения филиал с цел постигане на повече уют е променена и цветовата гама на интериора, а регалите за нехранителни продукти са по-големи и по-модерни.