danger
Този браузър не се подържа.

Използвате версия на браузър, която не се подържа от нашия сайт.

  • Лидл България с отличие Superbrands 2015 – 2016
    Лидл България с отличие Superbrands 2015 – 2016

    Лидл България с отличие Superbrands 2015 – 2016

    Лидл получи престижното отличие Superbrands България 2015 – 2016 в категорията търговски вериги и центрове. В класирането се допускат най-отличаващите се марки на националния пазар въз основа на анализ на статистически и пазарни данни. Включването в селекцията е свидетелство за изключителната репутация на бранда относно качество, надеждност и индивидуалност в сектора както сред клиенти, така и сред партньори и медии. „Като водеща верига за хранителни стоки не само в България, а и в Европа, качеството на нашите продукти е от изключително значение. Лидл България гради доверието в своите клиенти, залагайки на свежи и качествени продукти на изключително конкурентна цена. Всички стоки, предлагани в Лидл, преминават през множество тестове, като целият им път е под специализиран контрол” – споделят от Лидл България.

    През 2015 година се навършват 5 години от навлизането на немската верига в България. За този кратък период Лидл откри 75 магазина в 40 града в страната и се наложи като любимо място за пазаруване на модерния човек, който цени своето време (селектиран избор от продукти; бързо касиране), отлично качество на добра цена и иновативен подход за налагане на марката. Всеки нов магазин на веригата разкрива между 15 и 25 работни места, като към момента служителите на компанията в цялата страна са над 1500.

    Номинацията за Superbrands е изключително признание за петата годишнина от стъпването на Лидл в България, а юбилейното издание на събитието /20 години Superbrands International, 10 години Superbrands България/ се очаква да представи едни от най-силните потребителски и корпоративни марки на пазара.

    Брандовете са оценявани от независимо жури от водещи експерти и личности - преподаватели и професионалисти от различни сфери на маркетинга, мениджъри на ключови компании, водещи журналисти и издатели от влиятелни медии, а на втори етап и чрез национално гласуване на потребители в интернет.

    Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя награждава търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националните си пазари. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят.