Това е Михаела

Михаела е многократен републикански шампион по кану-каяк. Бронзов медалист на международна регата и част от националите на България за Европейското първенство в Унгария през 2008 г. Спортът е в кръвта й, а желанието й е да те накара да се раздвижиш. Освен че е професионален фитнес треньор и инструктор по аеробика, Михаела завършва Софийския университет със специалност Спортна педагогика и преподава в столично училище. Има десетки допълнителни квалификации в сферата на спорта и здравословния живот.


Михаела е пътеводната ти светлина по пътя към по-здравословния и пълноценен начин на живот. С разнообразните си предложения за тренировки тя ще те мотивира да се движиш по-активно и да спортуваш по-редовно, обръщайки специално внимание на техниката при изпълнение на всяко упражнение, защото тя е един от най-важните компоненти в спорта.

Михаела ще ни води в рубриката Wellness по пътя към повече движение, настроение и здраве

Влез във форма с 3-седмично предизвикателство

Влез във форма с 3-седмично предизвикателство

Михаела ще ти отправи сериозно новогодишно предизвикателство. Ако и при теб похапването на домашни вкуснотии е излязло от контрол по празниците, не се колебай – грабвай маратонките и една пудовка и се зареди с воля и хъс за успех. А сега опитай тренировката, която в следващите 21 дни ще ти помогне да постигнеш завидни резултати и не забравяй да се храниш балансирано. Готови, старт!

Влез във форма с 3-седмично предизвикателство
Във форма и по празниците

Във форма и по празниците

Михаела ще ти даде десет ефективни упражнения със собствено тегло и няколко малки трика, които ще ти помогнат да останеш във форма по празниците, когато домашната трапеза е по-изкусителна от всякога, а „само още едно“ се превръща в същинска мантра. Виж съветите на Михаела, разучи тренировката още сега и ни пиши дали ти допада.

Подготви се за пистата с 3-минутна тренировка

Михаела ще ти покаже как да се подготвиш за пистата, така че твоето ски или сноуборд изживяване тази зима да е още по-про! Опитай тренировката, която включва комбинация от ставна и мускулна загрявка и леки кардио упражнения, които подобряват баланса, издръжливостта, координацията и заздравяват краката и ръцете.