Кандидатстване за работа

Бих искал/а да работя за Лидл. От къде бих могъл/могла да получа информация?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Всички отворени позиции в нашите филиали, в логистичния център, в централния офис, както и възможностите за ученици и студенти са публикувани на кариерната ни страница.

Може ли да кандидатствам по собствена инициатива?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

С удоволствие ще разгледаме изпратената ни по Ваша собствена инициатива кандидатура през портала ни за кандидатстване за работа на кариерната ни страница.

Филиал

Къде се намира най-близкия до мен филиал?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Къде мога да намеря работното време или специалното работно време (в почивни дни) на даден филиал?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Къде мога да намеря телефонния номер на даден филиал?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Служителите в нашите филиали са на ваше разположение на място. Ако имате каквито и да било въпроси, можете да се свържете с Център за обслужване на клиенти на Лидл и по телефона.

В кои филиали има пекарна?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал, както и всички предлагани в тях услуги, като напр. собствена пекарна, на едно място.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Къде са разположени филиалите ви в чужбина?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал, както и всички предлагани в тях услуги, като напр. собствена пекарна, на едно място.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Мога ли предварително да поръчам стока, която после само да мина да взема?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Като водещ дискаунтър ние предлагаме доказани качество и свежест на отлична цена. За да бъдем в състояние едновременно с това да работим ефективно и в интерес на клиентите, ви молим за разбиране, че не е възможно да направите предварителна поръчка за стоки, която по-късно да вземете окомплектована.

Как мога да плащам във филиалите?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

На ваше разположение са следните възможности за безналични плащания:
Дебитна карта
V-Pay
Maestro
EC
VISA
MasterCard
и т.н.

Тук може да видите всички възможни начини за плащане в нашите магазини.

Не е възможно плащане с водене на сметка.  

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Запитвания относно продуктите

Закупеният от мен артикул всъщност не ми харесва или е дефектен. Какво мога да направя?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Моля отидете с касовия бон до най-близкия до вас филиал или се свържете с номера за рекламации в упътването. В случай че вече не разполагате с упътването, можете да го изтеглите оттук.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Може ли да предавам стари електроуреди за изхвърляне във филиала?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Не, Лидл е магазин за хранителни стоки и не е законово задължен да приема стари електроуреди. Вместо това можете безплатно да предавате такива стари стоки на комуналните или градски сборни пунктове.

Не съм доволен/доволна от качеството на дадена хранителна стока. Мога ли да я върна?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

В случай че не сте доволни, ще получите обратно парите си за закупена от нас хранителна стока.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Какви са проверките за качество и трайност на продуктите на Лидл?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

В зависимост от продукта нашите продукти и процеси се проверяват спрямо стандартите за сигурност и качество.

Тук можете да видите сертификатите и печатите за извършени проверки, с които са обозначени нашите продукти.

Имате ли още въпроси? Тук можете да се свържете лично с нас.

Къде мога да намеря информация за съдържащите се в продуктите вещества?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Съдържанието на продуктите е отпечатано върху опаковката. Освен това тук можете да намерите списък на съдържащите се във почистващите препарати на Лидл вещества.

Липсва ми част от или принадлежност за даден артикул. Какво мога да направя?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

За резервни части се обърнете към посочения в упътването на вашия уред център за обслужване на клиенти .

Имате ли още въпроси? Тук можете да се свържете лично с нас.

Откъде мога да получа упътване за моя продукт?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Оттук можете да изтеглите упътванията за продуктите на нашите собствени марки.

Промоции

Кои са актуалните промоции?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Тук можете да намерите актуалните ни промоции.

Изтеглете Приложението на Лидл или се абонирайте за нашия нюзлетър, за да бъдете винаги информирани за предложенията ни.

Какъв е цикълът на промоциите?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Нашите промоции на хранителни и нехранителни стоки се обновяват всеки понеделник и четвъртък.
В допълнение на това през годината има тематични хранителни седмици (френска, италианска, азиатска и т.н.). Освен това за Коледа и Нова година предлагаме и нашите луксозни артикули на промоционални цени.

Изтеглете Приложението на Лидл или се абонирайте за нашия нюзлетър, за да бъдете винаги информирани за предложенията ни.

Промоциите еднакви ли са навсякъде в моята страна?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Въведете пощенския си код в търсачката за филиали и разгледайте промоциите за вашия магазин. Или пък изтеглете приложението на Лидл, за да бъдете редовно информирани за предложенията ни.

Как може да започна (отново) да получавам брошурите ви?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Брошурите се разпространяват в района на всеки филиал. В случай че имате въпроси по тази тема, с удоволствие ще ви предоставим индивидуална информация.

Актуалните промоции можете да разгледате тук.

А с приложението на Лидл не само можете да разглеждате промоциите ни, а и да зададете настройки за получаване на известия за новите ни предложения.

Вече не желая да получавам брошури. Какво да направя?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Брошурите се разпространяват по пощата до всички и не е възможно единични адреси да бъдат премахвани. Моля, ясно отбележете на пощенската си кутия, че не желаете да получавате рекламни материали.

Може ли да резервирам артикули в промоция?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Не е възможно да бъдат резервирани артикули преди периода на промоция.

Как мога да разбера в кой от филиалите даден артикул в промоция все още е наличен?
Скрий съдържанието
Покажи съдържанието

Молим за разбиране, че поради краткосрочната динамика на продажбите, не сме в състояние да даваме справки за наличност на промоционални артикули.

Работа с Лидл

Защита на личните данни