В стремежа си да правим пазаруването в нашите магазини още по-лесно и удобно и да ви пестим време и средства, ви предлагаме нашата най-нова услуга.  
Сега, при предявяване на рекламация на електроуред, в който и да е магазин на Лидл в страната, може да изберете след ремонт уредът да бъде доставен безплатно до посочен от вас адрес. За целта е необходимо единствено да отбележете опцията „Артикулът да бъде върнат до адрес“ върху протокола за рекламация, който се попълва в магазина при предявяване на рекламацията.
Услугата важи само за електроуреди, предлагани в магазинната мрежа на Лидл България, когато за тях се извършва ремонт. При замяна на стоката с нова или възстановяване на заплатената сума доставката до дома е невъзможна. За получаване на нов уред, както и в случай на възстановяване на сумата  следва да посетите магазина, в който сте направили рекламацията, за което своевременно ще ви уведомим.  Възможно е в отделни случаи, поради независещи от Лидл България причини, услугата да не може да бъде изпълнена, за което също ще бъдете информирани в разумен срок от нас.