В стремежа си да правим пазаруването в нашите магазини още по-лесно и удобно и да ви пестим време и средства, ви предлагаме нашата най-нова услуга.  
Сега при предявяване на рекламация на електроуред, в който и да е магазин на Лидл в страната, може да изберете дали след ремонт или замяна уредът да бъде доставен безплатно до посочения от вас адрес. За целта е необходимо единствено да отбележете опцията „Артикулът да бъде върнат до адрес“ върху протокола за рекламация, който се попълва в магазина при предявяване на рекламацията.
Услугата важи само за електроуреди, предлагани в магазинната мрежа на Лидл България. Възможно е в отделни случаи, поради независещи от Лидл България причини, услугата да не може да бъде изпълнена, за което ще бъдете своевременно уведомени.