Холът - училище, офис и спортна зала

Как да топим калории с импровизация

 

Със сигурност извънредното положение, в което живеем в момента, промени голяма част от навиците ни. Фактът, че прекарваме 24 часа у дома, не само спасява животи. Той може да бъде и вдъхновение.

 

Кога ще ви се случи холът ви сутринта да бъде класна стая? Дистанционното обучение влезе с неочаквана скорост, завари ни неподготвени, но пък всички си припомняме времето в клас. И защо трябва да уважаваме учителите си.

 

След домашното училище е време за "офисна работа", пак от хола. Ресторантите са заменени от семейни обеди, което, признайте си - отдавна не се е случвало.

 

Натрупаните калории пък е лесно да изгорите с малко дисциплина. Да, не е като във фитнеса и да обикаляте от уред на уред, но определено има начин холът да претърпи поредната си трансформация и да се превърне в спортна "зала".

 

Хубаво е всеки ден да правите упражнения за различни групи мускули, но можете да заложите и на по-екстремни натоварвания и да преминете през тренировка за всички части на тялото.

 

Ако сте свикнали на професионална помощ, винаги можете да си пуснете видеа на професионални треньори. Но има и други лесни начини да замените лежането на дивана с импровизирани уреди. И то не по-малко разнообразни.

Holat_fitnes_inline

Информация

Дунапренената постелка е идеалният вариант за коремни преси, лицеви опори, напади, разтягане.

Не забравяйте обаче добрата разгрявка.

Информация

Голямата гумена топка е подходяща за различни и лесни упражнения.

- Можете да правите клекове с нея, като по този начин да тренирате най-вече вътрешната част на бедрата, част от гърба и коремните мускули. Хванете я с две ръце над главата, краката на широчината на раменете и клекнете, като спуснете топката на няколко сантиметра от земята. Направете 3 серии по 10 повторения като можете да правите по 20 секунди почивка между тях.

- лицеви опори с топка

Сложете краката върху топката, която трябва да се намира между колената и глезените. Тялото трябва да е изпънато.

- въртене на топката

Сложете едната ръка в долната част на топката, а другата отгоре и започнете въртене. Наподобява шофирането, а упражнението развива областта на раменете.

- Клек с топка, опряна до стената

Можете да правите клекове с топка, опряна в стената. Тя е на нивото на кръста и изпълнявате клековете до положение, в което топката достигне горната част на гърба.

Ако имате подходяща табуретка, спокойно можете да я използвате за натоварване на краката. Тук добра работа може да свършат и детските големи кубове, разбира се, ако имате деца и сте купували такива. 3 серии с 10 качвания отгоре са достатъчни в домашна обстановка. 

В домашна обстановка можете да заложите и на различни семейни игри, които също помагат за добрата двигателна култура. Защо не направите едно състезание по скачане на ластик. Тук родителите могат да разкажат как се скача популярното "Mississippi", което ще ви помогне за разтягане, натоварване на краката и долната част на гърба.

 

Дърпането с въже също е опция не само за лека тренировка, но и за много забава.

 

Организирайте си "олимпийски" игри

 

Тази година Олимпийските игри бяха отложени, но пък за тонус и горене на калории можете да си ги организирате у дома. Преди повече от 30 години подобни игри бяха част от часовете по физическо образование, имаше и тв игра - "Бързи смели, сръчни". Ето и идея за подобна надпревара:

- Импровизиран предмет може да се хвърля по цел или да попадне в определен кръг, който се намира на другия край на хола. Когато постигнете целта - в положение от лицева опора стигате до него и се връщате в начална позиция. Направете 10 коремни преси и отидете да напълните чаша с вода. Тук е важен хронометърът, а водата нека послужи за награда. Дори и в изолация пиенето на вода остава много важно за организма ви.

 

Всеки може да си организира подобни игри, всичко зависи от пространството, желанието и импровизацията.