Това е Михаела

Михаела е многократен републикански шампион по кану-каяк. Бронзов медалист на международна регата и част от националите на България за Европейското първенство в Унгария през 2008 г. Спортът е в кръвта й, а желанието й е да те накара да се раздвижиш. Освен че е професионален фитнес треньор и инструктор по аеробика, Михаела завършва Софийския университет със специалност Спортна педагогика и преподава в столично училище. Има десетки допълнителни квалификации в сферата на спорта и здравословния живот.


Михаела е пътеводната ти светлина по пътя към по-здравословния и пълноценен начин на живот. С разнообразните си предложения за тренировки тя ще те мотивира да се движиш по-активно и да спортуваш по-редовно, обръщайки специално внимание на техниката при изпълнение на всяко упражнение, защото тя е един от най-важните компоненти в спорта.

Михаела ще ни води в рубриката Wellness по пътя към повече движение, настроение и здраве

4 тонизиращи идеи за свежо лято - виж видеото

4 тонизиращи идеи за свежо лято

Михаела ще ти даде няколко свежи предложения за приятно и ползотворно лято. Първото е тонизиращо упражнение за лежерния отпускарски период. То не е много интензивно, но стяга коремната мускулатура и долната част на тялото и е подходящо за изпълнение навсякъде: на постелка вкъщи, в градината, в парка и дори на плажа! А след тренировка можеш да си спретнеш свежо и вкусно смути. Виж любимите рецепти на Михаела във видеото.

Лицевата опора отблизо - виж видеото

Лицевата опора отблизо

Михаела ще те запознае отблизо с едно класическо упражнение, превърнало се във всепризната фитнес класика – лицевата опора. Идеална и за мъже, и за жени, тя може да се изпълнява навсякъде и натоварва множество мускулни групи, което обяснява и непреходната й популярност. Разбира се, ключът към желаните резултати е в правилната техника, така че не губи време и си пусни видеото!

Раздвижи се с пилатес тренировка - виж видеото

Раздвижи се с пилатес тренировка

Михаела ще ти покаже как да разнообразиш фитнес режима си с пилатес – система от нискоинтензивни физически упражнения, които оказват благотворно влияние върху стойката и цялото тяло. Ще се запознаеш с произхода и основните принципи на популярната техника, а после можеш да опиташ и упражненията с Михаела.

Опознай щеките - виж видеото

Тайните на туристическите щеки

Михаела ще ти помогне да опознаеш туристическите щеки. За да ти вършат истински добра работа в планината и да избегнеш излишни рискове, е важно да знаеш как да ги настроиш според височината си, сезона и терена, какви са правилният захват и подходящата техника за ходене с тях. Затова грабвай своите и да започваме!

Подготовка за планината - виж видеото

Стегни се за планински преход през зимата

Михаела ще ти покаже как да се подготвиш за планински преход през зимата, така че да си подсигуриш още по-добро изживяване с нейно величество Планината. Виж препоръки за подходяща екипировка, за принадлежности и храни, с които да заредиш туристическата си раница, за стречинг упражнения след прехода и много други. Снежните склонове те очакват!

Предизвикай себе си - виж видеото

Влез във форма с 3-седмично предизвикателство

Михаела ще ти отправи сериозно новогодишно предизвикателство. Ако и при теб похапването на домашни вкуснотии е излязло от контрол по празниците, не се колебай – грабвай маратонките и една пудовка и се зареди с воля и хъс за успех. А сега опитай тренировката, която в следващите 21 дни ще ти помогне да постигнеш завидни резултати и не забравяй да се храниш балансирано. Готови, старт!

Във форма и по празниците - виж видеото

Във форма и по празниците

Михаела ще ти даде десет ефективни упражнения със собствено тегло и няколко малки трика, които ще ти помогнат да останеш във форма по празниците, когато домашната трапеза е по-изкусителна от всякога, а „само още едно“ се превръща в същинска мантра. Виж съветите на Михаела, разучи тренировката още сега и ни пиши дали ти допада.

Готови за пистата - виж видеото

Подготви се за пистата с 3-минутна тренировка

Михаела ще ти покаже как да се подготвиш за пистата, така че твоето ски или сноуборд изживяване тази зима да е още по-про! Опитай тренировката, която включва комбинация от ставна и мускулна загрявка и леки кардио упражнения, които подобряват баланса, издръжливостта, координацията и заздравяват краката и ръцете.