Ще се изненадаш от колко различни кътчета на България идват продуктите в Lidl. От години работим с производители от Ямбол, Добрич, Ловеч, Харманли, Сандански, Монтана, Попово, Сливен, Пловдив, Севлиево, В. Търново, с. Ведраре, с. Маноле, с. Железница и къде ли не. Заедно с тях правим качествени продукти от различни собствени марки – Pilos, Dulano, Pikok, Baroni, Freshona и др. А нашата продуктова линия Родна стряха събра на едно място любими автентични български вкусове, направени по най-високи стандарти.
Любимите ти сирене, кашкавал, кисело мляко, шунка, луканка, хляб със семена, лютеница, сладко или био десертно барче са направени много близо до теб може би, от хора, вложили цялото си старание, внимание и любов. Защото родните производители, с които в Lidl работим, са такива – отдадени и развиващи се.
Ето няколко интересни факта за това как техните продукти
стигат до всеки край на България
чрез нашите над 100 магазина и до повече от 20 държави в Европа.
Работим с над 200 български компании, на които сме предоставили най-различни възможности за реализация на местна продукция.
От април 2020 г., повече от 90 нови продукта от български производители са както в хранителния, така и в нехранителния асортимент на Lidl
Преди три години стартирахме продуктовата линия „Родна стряха“, която вече включва 83 продукта от български производители.
Български сурови барчета се предлагат на каса във всички над 3200 филиала на Llid в Германия.
Десетки български производители произвеждат продукти през множество собствени марки като Pilos за млечните и Pikok за месните.
Най-голям износ на български стоки има към Румъния, там намират пазар над 40 различни български продукта, сред които хляб и печива, прясно месо, плодове и зеленчуци, яйца, охладени месни и млечни продукти и др.
Като част от тематичните Балкански седмици, само за 2019 г., повече от 30 тона български колбаси са заминали за Европа.
За родните производители, партньорството с Lidl се изразява
в увеличаването на производствения им капацитет,
модернизиране на производството и повишаване на качеството.
А за нас – повече български продукти в България и чужбина,
щастливи клиенти и здравословна бизнес среда.