Домакинската работа - твоят начин да изхабиш калории

Ето няколко съвета за това как може да съчетаете тренировката с почистването на дома.

Информация

1.

Старателното забърсване на огледалните повърхности, вратичките на шкафовете, както и почистването на прозорците е най-добрата тренировка за ръцете и мускулите на гърдите. Правете движения нагоре-надолу, вляво - вдясно, след това завъртете в кръг – първо лявата ръка, после – дясна. След това повторете с двете едновременно. В същото това време можете да правите махове с краката. Така ще стегнете дупето и бедрата. Миенето на прозорци е страхотно кардио упражнение, което освен всичко се прави и на свеж въздух. 30 минути миене на прозорци на ден са достатъчни за да се раздвижите добре. Ето защо вместо традиционното кардио във фитнеса - направете си седмичен кардио план с миене на прозорци. за една седмица ще измиете всички стъкла вкъщи, но е важно да не се преуморявате, а да миете всеки ден интензивно по 30 минути.

Информация

2.

Миенето на пода пък може да се превърне в натоварена тренировка за краката и дупето. Докато минавате с парцала, лекичко присядайте, правете клекове. Ако задържате в приклекнало положение минута-две, резултатите ще бъдат фантастични. След това домакинско "упражнение" е много важно да отделите 10 минути за разтягане на мускулите. Това ще направи бедрата и прасците по-издължеиии и красиви. Седнете на чистия под и хубаво разтегнете краката.

Информация

3.

Почистването на ъглите и трудно достъпните места също предлага добри позиции за упражнения. Когато застанете на колене, започнете да правите махове назад, със сгънат в колената крак.

Информация

4.

Когато простирате прането, се наклонете първо наляво, после надясно. Повторете няколко пъти. Това движение е идеално за страничните мускули на корема.

Информация

5.

Можете да спортувате и докато гладите дрехите. Като правите клекове или махове. Тайната на красивия прасец е - докато "висите" прави над дъската за гладене да правите едно много просто упражнение -повдигане на пръсти. Изпънете добре гърба, стегнете здраво бедрата и се повдигнете на пръсти. Задръжте 10 секунди и повторете пак.

Важно условие е да държите гърба изправен, за да може упражненията да ви носят полза, а не да ви причинят болка.

И още нещо – усмихвайта се. Доброто настроение е едно от най-важните условия за успешно влизане във форма.