Планк, планк, планк

Карантината се отразява зле на фигурата ви? Имаме една идея за вас – ако отделяте само по няколко минути на ден за правилните упражнения, вие ще имате добре стегната коремна преса само след месец. Тайната е в планка.

 

Ако сте почитатели на добрите стари коремни преси – редно е да знаете, че те не натоварват страничните мускули, които са много важни, за да можете да закопчаете дънките, когато се върнете на работа в офиса. Затова – заложете на планка. Това е една поза, в която трябва да останете неподвижни колко е възможно повече. Трябва ви само желание и мека постелка.

 


Важно е да знаете някои прости правила за планка, за да го изпълнявате правилно. На първо място дръжте ръцете на една линия с раменете – не по-навътре и не по-навън. Тялото ви трябва да е максимално изпънато и да застане в идеална хоризонтална позиция спрямо пода – ако направите чупка в кръста или колената, това може да доведе до нараняване и болки.
И най-важното правило – съсредоточете се върху това което правите. Представете си мускулните групи, които натоварвате и останете максимално много в позиция планк.

 

Направете си план – започнете с две серии по 20 секунди и всеки ден увеличавайте планк времето. Бъдете упорити – след 30 дни ще имате наистина стегната коремна преса. Кой каза, че стоенето вкъщи ще развали фигурата ви?
Ако искате все пак да почерпите идеи и опит – най-добре опитайте някои от десетките приложения за планк и упражнения за коремни мускули.