Кандидатстване за работа

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Бих искал/а да работя за Лидл. От къде бих могъл/могла да получа информация?

Всички отворени позиции в нашите филиали, в логистичния център, в централния офис, както и възможностите за ученици и студенти са публикувани на кариерната ни страница.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Може ли да кандидатствам по собствена инициатива?

С удоволствие ще разгледаме изпратената ни по Ваша собствена инициатива кандидатура през портала ни за кандидатстване за работа на кариерната ни страница.

Филиал

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Къде се намира най-близкия до мен филиал?

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Къде мога да намеря работното време или специалното работно време (в почивни дни) на даден филиал?

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Къде мога да намеря телефонния номер на даден филиал?

Служителите в нашите филиали са на ваше разположение на място. Ако имате каквито и да било въпроси, можете да се свържете с Център за обслужване на клиенти на Лидл и по телефона.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
В кои филиали има пекарна?

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал, както и всички предлагани в тях услуги, като напр. собствена пекарна, на едно място.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Къде са разположени филиалите ви в чужбина?

Тук можете да откриете най-близкия до вас филиал, както и всички предлагани в тях услуги, като напр. собствена пекарна, на едно място.

Или ползвайте приложението на Лидл с допълнителни услуги.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Мога ли предварително да поръчам стока, която после само да мина да взема?

Като водещ дискаунтър ние предлагаме доказани качество и свежест на отлична цена. За да бъдем в състояние едновременно с това да работим ефективно и в интерес на клиентите, ви молим за разбиране, че не е възможно да направите предварителна поръчка за стоки, която по-късно да вземете окомплектована.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Как мога да плащам във филиалите?

На ваше разположение са следните възможности за безналични плащания:
Дебитна карта
V-Pay
Maestro
EC
VISA
MasterCard
и т.н.

Тук може да видите всички възможни начини за плащане в нашите магазини.

Не е възможно плащане с водене на сметка.  

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Запитвания относно продуктите

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Закупеният от мен артикул всъщност не ми харесва или е дефектен. Какво мога да направя?

Моля отидете с касовия бон до най-близкия до вас филиал или се свържете с номера за рекламации в упътването. В случай че вече не разполагате с упътването, можете да го изтеглите оттук.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Може ли да предавам стари електроуреди за изхвърляне във филиала?

Не, Лидл е магазин за хранителни стоки и не е законово задължен да приема стари електроуреди. Вместо това можете безплатно да предавате такива стари стоки на комуналните или градски сборни пунктове.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Не съм доволен/доволна от качеството на дадена хранителна стока. Мога ли да я върна?

В случай че не сте доволни, ще получите обратно парите си за закупена от нас хранителна стока.

Не успяхме ли да ви помогнем? Тук можете да се свържете лично с нас.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Какви са проверките за качество и трайност на продуктите на Лидл?

В зависимост от продукта нашите продукти и процеси се проверяват спрямо стандартите за сигурност и качество.

Тук можете да видите сертификатите и печатите за извършени проверки, с които са обозначени нашите продукти.

Имате ли още въпроси? Тук можете да се свържете лично с нас.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Къде мога да намеря информация за съдържащите се в продуктите вещества?

Съдържанието на продуктите е отпечатано върху опаковката. Освен това тук можете да намерите списък на съдържащите се във почистващите препарати на Лидл вещества.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Липсва ми част от или принадлежност за даден артикул. Какво мога да направя?

За резервни части се обърнете към посочения в упътването на вашия уред център за обслужване на клиенти .

Имате ли още въпроси? Тук можете да се свържете лично с нас.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Откъде мога да получа упътване за моя продукт?

Оттук можете да изтеглите упътванията за продуктите на нашите собствени марки.

Промоции

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Кои са актуалните промоции?

Тук можете да намерите актуалните ни промоции.

Изтеглете Приложението на Лидл или се абонирайте за нашия нюзлетър, за да бъдете винаги информирани за предложенията ни.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Какъв е цикълът на промоциите?

Нашите промоции на хранителни и нехранителни стоки се обновяват всеки понеделник и четвъртък.
В допълнение на това през годината има тематични хранителни седмици (френска, италианска, азиатска и т.н.). Освен това за Коледа и Нова година предлагаме и нашите луксозни артикули на промоционални цени.

Изтеглете Приложението на Лидл или се абонирайте за нашия нюзлетър, за да бъдете винаги информирани за предложенията ни.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Промоциите еднакви ли са навсякъде в моята страна?

Въведете пощенския си код в търсачката за филиали и разгледайте промоциите за вашия магазин. Или пък изтеглете приложението на Лидл, за да бъдете редовно информирани за предложенията ни.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Как може да започна (отново) да получавам брошурите ви?

Брошурите се разпространяват в района на всеки филиал. В случай че имате въпроси по тази тема, с удоволствие ще ви предоставим индивидуална информация.

Актуалните промоции можете да разгледате тук.

А с приложението на Лидл не само можете да разглеждате промоциите ни, а и да зададете настройки за получаване на известия за новите ни предложения.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Вече не желая да получавам брошури. Какво да направя?

Брошурите се разпространяват по пощата до всички и не е възможно единични адреси да бъдат премахвани. Моля, ясно отбележете на пощенската си кутия, че не желаете да получавате рекламни материали.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Може ли да резервирам артикули в промоция?

Не е възможно да бъдат резервирани артикули преди периода на промоция.

Скрий съдържанието
Покажи съдържанието
Как мога да разбера в кой от филиалите даден артикул в промоция все още е наличен?

Молим за разбиране, че поради краткосрочната динамика на продажбите, не сме в състояние да даваме справки за наличност на промоционални артикули.

Работа с Лидл

Защита на личните данни