са от собствените ни марки. Ние толкова ги харесваме, че за тяхното създаване полагаме специални усилия. За да сме сигурни, че стоките отговорят на вашите изисквания и вкусове, регулярно провеждаме многобройни анализи и тестове.
Затова направихме и най-големия вкусов тест, проведен от Ipsos в България, а оценката на качеството и вкуса на няколко категории продукти, дойдоха от най-достоверния източник.
сирена и кашкавали, прясно и кисело мляко, продукти за мазане, плодови млека, пудинги
от нашите специални сезонни селекции:
Грил серия – в която се включват овкусени и готови за приготвяне на грил продукти като ущипци от свинско и говеждо месо с кашкавал, мариновани пилешко филе и свински врат, грил наденички с бекон и кашкавал
Зимна селекция – която включва патешко, свинско, телешко, говеждо, както и серия от дивечови изкушения
ципура, пъстърва, сьомгова пъстърва и филе от сьомга
шунки, наденички, суджуци, салами и пастети от собствените ни марки Pikok, Dulano и Родна стряха
включихме шоколадови, ванилови, плодови, на клечка, във фунийка, както и няколко от мини сладоледените ни изкушения
участниците опитаха разнообразни по вкус и страна на произход бири, че дори и една безалкохолна
изключителен професионализъм и безкомпромисност към качеството на продуктите. Насърчаваме сертифицираните продукти и се фокусираме върху тяхното развитие през следващите години. Част от сертификатите и иновациите, които успешно прилагаме, са:
За производството на колбасите собствена марка използваме само ръчно отделено месо, с което можем да гарантираме висококачествени продукти с автентичен и неподправен вкус.
Lidl е пионер при въвеждането на първата за българския пазар серия колбаси Clean label. Тя включва месни продукти без изкуствени консерванти, овкусители, оцветители, без глутен и лактоза. Те се произвеждат по иновативна технология, при която изкуствените добавки се заместват с натурални такива.
Прясното месо и охладените риби, обозначени с този стикер, имат допълнителна гаранция за свежестта и качеството на продукта. Стикерът удостоверява, че продуктът отговаря на съвкупност от международно признати стандартни за храни. Месото е опаковано в защитна атмосфера, която запазва свежестта и вкусовите му качества по-дълго.
Продуктите от собствена ферма се характеризират с това, че са произведени със суровини, които производителят добива сам, осигурявайки затворен цикъл на производство. По този начин се гарантира проследяемост от съставките до крайния артикул и се постига по-стриктен контрол и по-високо качество на продукцията. Всички продукти от собствена ферма, предлагани в магазините на Лидл България, се отличават със специален символ върху опаковката.
Да, дори и ти. Забелязали сме, че когато минаваш покрай хладилника с млечни продукти или оглеждаш сладоледите Gelatelli, търсиш нещо много конкретно. Не, не се притеснявай, всички го правим. И когато го открием, по лицата ни се разлива широка усмивка.
За някои това е пухкав шоколадов пудинг Milbona, за други – зрял чедър Valley Spire, заради който са си купили уред за фондю, а за трети – суджук от българско месо „Родна стряха“, препоръчан от един приятел. Ако не ни вярваш, следващия път, когато дойдеш в Lidl, просто се огледай. Ще забележиш онази усмивка и ще видиш, че точно...
*Ipsos e международна агенция за маркетингови проучвания с офиси в 89 страни. Компанията е специализирана в провеждане на изследвания сред различни аудитории – крайни потребители, бизнес клиенти, институции и други специфични групи.
**Според вкусов тест на 199 продукта от 24 собствени марки, проведен от Ipsos в България от 18.02. до 24.03.2019 г., сред 4600 респонденти в 6 областни града.
Получиха oбщо 6700 оценки за вкуса и качеството на колбасите от 4 собствени марки (Родна стряха, Dulano, Pikok и Baroni)
продукти
продукти
Тествахме 72 млечни продукта от 9 собствени марки
Те получиха общо 7200 оценки