Banner

Знаци за качество

Качество

Сигурността на клиентите и тяхната удовлетвореност – това са принципите, по които се създава всеки наш продукт. За неотлъчното им следване отговаря Качественият контрол на Lidl. Електроуреди, играчки, домашни потреби и облекло – всеки наш продукт преминава специални тестове за сигурност, надеждност и високо качество. Целият процес на производство се следи с безкомпромисна стриктност. Избраните материали и дизайнът се наблюдават изключително строго, за да сме сигурни, че отговарят на високите изисквания на Lidl. Едва след като сме убедени, че стандартите ни са постигнати, започва производството.

Качественият контрол продължава да следи стриктно процеса на самото производство. Но и това не е достатъчно, за да сме убедени в надеждността на продукта. Готовите продукти биват изпитвани още веднъж и подлагани на различни видове натоварвания. Само така можем да гарантираме на вас, нашите клиенти, че във всяка една ситуация можете да се доверите на закупеното от Lidl.

Нашите знаци за качество

Паралелно с нашите собствени експерти независими реномирани институти като немските Stiftung Warentest и Ökotest извършват допълнителни тестове за качество. В резултат на това продуктите на Lidl притежават многобройни сертификати и отличия за качество.

  1. HOHЕNSTEIN

    HOHЕNSTEIN

    Hohenstein е знак за три важни показателя на текстилните изделия на Лидл: неналичие на вредни вещества, съответствие на размерите, обозначени на етикета и физическите качества на дрехата, запазващи функционалната си форма след многократно изпиране.

  2.  MicroModal®

    MicroModal®

    MicroModal® е е материя с мека и еластична текстура, която осигурява висок комфорт на текстилните изделия на LIDL благодарение на свойството си едновременно да попива и да "диша".

  3. ProModal®

    ProModal®

    ProModal® е материя, която комбинира влакна и съчетава мекота и функционалност при гарантирано оптимално качество на текстилните изделия на LIDL. Тъканите ProModal® са по-устойчиви на скъсване.

  4. LYCRA

    LYCRA

    Материята LYCRA е здрава и трайна синтетична нишка, повишава еластичността и комфорта в текстилните изделия на LIDL и се ползва изключително при производството на: спортна екипировка, бански костюми, ски панталони, ръкавици, трикотаж, чорапи, бельо и др.

  1. BIONIC FINISH ECO

    BIONIC FINISH ECO

    BIONIC FINISH® ECO® е високотехнологично хидрофобно покритие с изключително тънка кристална структура, предпазващо текстилните изделия от вода и замърсяване. BIONIC FINISH® ECO® защитава човека и природата.

  2. YKK

    YKK

    YKK GROUP е компания, специализирана в производството на ципове и закопчаващи продукти от изключително високо качество. Тя е създала и инкорпорирала в облекла пластмасовите ципове, скритите ципове, огнеупорните ципове, безшумните ципове (за военни) и т.н.

  3. PEFC

    PEFC

    PEFC е международна система за сертифициране на гори, която удостоверява, че дървесината в продуктите на LIDL е добита от отговорно управлявани горски стопанства.

  4. TOPCOOL®

    TOPCOOL®

    TopCool® е тъкан, разработена от COMATEX - производител на материи от микрофибър, памук, полиестер, бамбук и много други. Портфолиото от продукти включва спално бельо за дома, за хотели и лечебни заведения.

  1. BodyMapping

    BodyMapping

    BodyMapping е специална технология, която поддържа оптимална температура на кожата и осигурява сухота и максимален комфорт благодарение на задълбочен анализ на физиологията на човешкото тяло и на съобразяване на различните му термични зони.

  2. GOTS

    GOTS

    Глобалният органичен текстилен стандарт (GOTS) гарантира, че био памукът в текстилните изделия на LIDL е произведен съгласно екологични критерии по цялата текстилна верига на отглеждане, производство и доставка.

  3. PFI FITTING TESTED

    PFI FITTING TESTED

    PFI FITTING TESTED е сертификат, чийто отличителен знак е гаранция за качеството на нашите обувки и кожени изделия.

  1. SGS

    SGS

    SGS e водеща компания за проверка, верификация, изпитване и сертифициране. Разполага с мрежа от над 1800 офиса и лаборатории по целия свят, в които работят над 85 000 служители.

  2. Защитени географски означения на ЕС

    Защитени географски означения на ЕС

    Използват се за маркиране на продукти, дължащи характеристиките си основно на мястото им на производство и на специфичните технологии и умения на местните производители. В ЕС има разработена цялостна Политика на качеството.

  3. Защитени географски означения на ЕС

    Защитени географски означения на ЕС

    Използват се за маркиране на продукти, дължащи характеристиките си основно на мястото им на производство и на специфичните технологии и умения на местните производители. В ЕС има разработена цялостна Политика на качеството.

  4. Защитени географски означения на ЕС

    Защитени географски означения на ЕС

    Използват се за маркиране на продукти, дължащи характеристиките си основно на мястото им на производство и на специфичните технологии и умения на местните производители. В ЕС има разработена цялостна Политика на качеството.

  1. Стара планина

    Стара планина

    „Стара планина“ е стандарт, утвърден от Министерството на земеделието и храните, в който са описани спецификациите за производство на продукти от свинско, говеждо и птиче месо.

  2. BIO

    BIO

    Логото се поставя задължително на всички предварително опаковани храни, произведени в ЕС, съгласно изискванията за биологично земеделие. Основното предимство на тези продукти е, че за производството им се използват строго определени и контролирани суровини.

  3. ASC

    ASC

    Целта е постигане на по-устойчиви риболовни практики. Етикетът е за риба и морска храна, идващи от рибни стопанства, които спазват устойчиви практики на култивиране, като по този начин намаляват въздействията върху хората и природата.

  4. MSC

    MSC

    Мarine Stewardship Council (MSC) е международна организация с нестопанска цел. Тя има за цел да предотврати глобалния свръхулов, както и да направи световната риболовна индустрия по-устойчива.

  1. UTZ

    UTZ

    UTZ е сертификат, даван на производителите на кафе, какао и чай, които спазват определени социални и екологични изисквания и имат отговорен начин на производство.

  2. RAINFOREST ALLIANCE

    RAINFOREST ALLIANCE

    Този сертификат удостоверява, че земеделските култури са отгледани по високи стандарти за устойчиво земеделие и с мисъл за бъдещето на околната среда.

  3. Fairtrade International

    Fairtrade International

    Означава по-добри условия за дребните фермери и работници в Африка, Азия и Латинска Америка. Повече от 1,6 милиарда души вече печелят от стабилни минимални цени, демократични организационни структури, опазване на околната среда, както и безопасни условия на труд.

  4. Fairtrade Cocoa Program

    Fairtrade Cocoa Program

    Lidl e един от първите партньори на програмата Fairtrade за какао (от 2014 г.). Етикетът може да бъде изобразен само на опаковката на продукта, ако какаото, необходимо и използвано в продукта, е закупено в съответствие с всички изисквания на Fairtrade.