Този браузър не е актуален
За да се визуализира правилно сайта, моля ползвай следните браузъри.ВниманиеОбнови версията на браузъра си. Ако не го направиш някои функционалности може и да не работят коректно.
    Brand Navigation
    1. За нас
    2. Полезно инфо
    3. Обслужване и контакти
    4. Пресцентър
    5. Кариера
    6. Недвижими имоти

    Ние в Lidl осъзнаваме важната роля, която играем по отношение на храненето, както и отговорността, която носим към потребителите и към планетата. Усилията ни в посока осъзнато хранене са насочени към това да подкрепяме здравето на всички хора, както и устойчивото развитие на планетата, която обитаваме. Чрез структурирани действия за насърчаване на здравословен начин на живот и информиран хранителен избор си поставяме за цел да предлагаме отлична селекция от продукти за здравословно и устойчиво хранене, като част от нашата стратегия за осъзнато хранене.

    Пренасяме амбициите си за устойчивост и в нашите спортни партньорства, показвайки как Lidl може да подкрепя широк спектър отбори от семейства и приятели до фенове. Lidl е винаги до теб – за да ти помага да преодоляваш предизвикателствата на ежедневието.

    От големите спортни събития до малките квартални турнири, ние вярваме, че спортът вдъхновява хората да бъдат активни. Партньорствата ни в спорта са внимателно подбрани, за да достигнем до повече хора и да продължим да подкрепяме по-здравословен, активен и устойчив начин на живот за всички.

    Като част от нашата международна стратегия за корпоративна социална отговорност, непрекъснато разширяваме продуктовата си гама с все повече растителни продукти. Това също допринася към нашия ангажимент за намаляване на емисиите на парникови газове до нетна нула (Net-Zero) по цялата ни верига за създаване на стойност до 2050 г.

    С посланието „Заедно сме един отбор“, Lidl подчертава, че е до теб на всяка крачка от пътя: в магазина, у дома и на стадиона. Спортът и физическата активност в комбинация със здравословно хранене са полезни за всички – не само за професионалните спортисти.

    Lidl е до теб – от поддържането на ниски цени и предлагането на леснодостъпна, здравословна и прясна храна, до това да те доближи до най-големите спортни събития в Европа.

    Защото искаме да правим повече от онова, което е добро – за планетата, за хората и за теб.

    За по-добро утре.

    UEFA Women's EURO 2025

    Под мотото „Растем с всяка игра“, Lidl се ангажира дългосрочно с насърчаването на женския спорт, осъзнатото хранене и личностното развитие на младите хора по време на тазгодишното Европейско първенство по футбол за жени.

    Като част от своите инициативи Lidl ще стартира проекти, насочени към образование в областта на храненето, насърчаване и приобщаване на младите, подкрепяйки едновременно феновете и състезателите – както на терена, така и извън него.

    Lidl e подготвил редица активности както в зоните за фенове, така и по време на турнира в Швейцария, като по този начин не само засилва подкрепата за първенството, но и допринася за създаването на едно по-добро бъдеще.

    Робин Рушке, изпълнителен вицепрезидент „Маркетинг“ – Lidl International:

    „В Lidl знаем как футболът може да ни обедини. С участието ни в UEFA Women’s EURO 2025 продължаваме своя ангажимент към футбола след успеха на UEFA EURO 2024, като надграждаме нашите партньорства в женския спорт – като хандбала и Lidl-Trek. Ето защо и този път организираме разнообразни инициативи както за нашите клиенти, така и за невероятния #teamlidl по време на турнира. Очертава се едно страхотно лято и нямаме търпение отново да усетим духа на Lidl в действие!“

    Футболистка с Adidas обувки на синьо игрище.

    Lidl Youth Camp – Младежки лагер по футбол за момичета

    По време на UEFA Women’s EURO 2025, Lidl иска да направи положителна промяна – затова използваме партньорството си с UEFA, за да създадем програма, посветена на футбола и здравословния начин на живот за млади момичета – Lidl Youth Camp, в партньорство с инициативата #WePlayStrong. Този паневропейски младежки лагер е място, в което младите жени могат да открият потенциала си, да развият амбицията си и да станат по-силни – заедно.


    Активности в зоните за фенове

    И тази година Lidl подкрепя своите клиенти и фенове, като им помага да правят осъзнати избори – за себе си, за хората наоколо и за планетата. Затова в някои страни организираме „Свежи станции” в зоните за фенове, където се предлагат пресни плодове – здравословна и свежа алтернатива, която внася не само повече разнообразие и витамини в ежедневието, но и дава на феновете естествен прилив на енергия.


    Fresh Field

    Е част от нашето присъствие на UEFA Women’s EURO 2025™ в Швейцария. В подкрепа на осъзнатото хранене и свежестта – както за швейцарските туристи, така и за феновете на UEFA – Lidl създава поле с формата и размерите на футболно игрище, само на 30 min от Цюрих. На него са засадени 8 вида плодове и зеленчуци, които ще осигурят над 15 тона прясна реколта. Тя ще бъде дарена на различни организации – още един начин, по който Lidl насърчава устойчивостта и грижата за общността.

    Въздушна снимка на къмпинг до езеро, с градини и ресторант.
    Жена жонглира с футболна топка във въздуха на футболно игрище.

    Това лято

    Lidl ще си партнира с UEFA за създаването на екипи за осъзнатост на всички осем стадиона по време на 31 мача. Тези екипи ще бъдат съставени от специално обучени посланици, чиято мисия е да насърчават приобщаваща и уважителна атмосфера за всички фенове.

    С фокус върху честната игра и взаимното уважение, те ще бъдат усмихнатото и подкрепящо присъствие сред публиката – ще предлагат помощ, ще насърчават единството и ще се грижат радостта от играта да достигне до всички.

    Д-р Дженифър Кордс, старши вицепрезидент „Връзки с обществеността“ в Lidl International, споделя:

    „Чрез нашето партньорство с UEFA Women’s EURO 2025™ искаме да споделим основната ни ценност – уважението – с всички фенове на турнира. За нас в Lidl създаването на подкрепяща среда е ключова цел, затова осигуряваме екипи за осъзнатост и подкрепа на всичките 8 стадиона за 31-те мача от тазгодишното първенство. Нашите екипи насърчават култура на стадиона за честност, уважение и чувство за принадлежност – и ще бъде подадена ръка към всеки, който има нужда от нея.“

    НашиятАсортимент „Свежест“