Защита на личните данни

Статус април 2021

 

Благодарим Ви за проявения интерес към Lidl Plus.


Lidl Plus служи като Програма за обслужване на клиенти (по-долу „Услуга“ или „Lidl Plus“) на група Lidl, която се поддържа от Lidl Stiftung & Co. KG, „Щифтсбергщрасе“ № 1, 74167 Некарзулм, Германия („Lidl Stiftung“, "Ние", "нас"). Lidl Stiftung обработва необходимите данни за целите на обслужване на клиентите като администратор на лични данни, докато данните за изпълнение на Услегата се събират, обединяват, оценяват и предават на други компании от групата на Lidl. Към групата на Lidl принадлежат също различни национални и регионални компании, посочени в детайли тук („Lidl-компании“).
Списъкът съдържа само текущия състав на компаниите от групата на Lidl. В бъдеще е възможно да бъдат добавени още компании, ако Lidl Stiftung непосредствено или косвено притежава дялове в съответните компании и те участват в изпълнението на предложенията на Lidl Plus.
Ако тези компании от групата на Lidl  на база Вашето свободно дадено съгласие получават данни чрез Услугата и ги информират за актуални оферти и промоции от Lidl, те самите сe явяват администратори на лични данни.
Настоящата Политика за защита на данните се прилага за дейностите по обработка, извършени от Lidl Stiftung като администратор на данни. Можете да се свържете със служителя за защита на личните данни на Lidl Stiftung на посочения по-горе адрес или на: Dataprotection@lidlplus.bg.
Услугата е насочена към потребители (наричани по-долу „Ползвател“ или „Вие“), които биха искали да получават персонализирана информация от Lidl Stiftung за оферти и кампании от Lidl Plus, както и оферти, стоки и услуги от избрани партньори за сътрудничество и Lidl-компании, които възможно най-силно съответстват на Вашите интереси и историята на покупките Ви.
С Lidl Plus може да се насладите на широк спектър от услуги, съобразени с Вашите нужди. Те включват оферти, съобразени с Вашите нужди и желания, участие в игри с награди, изключителни отстъпки и специални предложения. В зависимост от това къде и до каква степен използвате Услугата, Вашите данни ще бъдат предадени от Lidl Stiftung на определени Lidl компании, за да Ви предоставят съответните услуги.

 

1. Какви Ваши лични данни събираме и кои Комуникационни канали използваме за това?
Регистрация за Lidl-Plus
Като част от процеса на регистрация искаме следните основни данни на клиента: име, фамилия, дата на раждане, имейл адрес, номер на мобилен телефон и предпочитан магазин Lidl. По желание може да бъде предоставено обръщение, пол и домашен адрес (улица, номер на къщата, пощенски код, град и държава). Функцията за геолокация на вашето мобилно устройство може също да се използва за определяне на предпочитания магазин.

Данни от „Моят Lidl“
Ако доброволно сте предоставили определена информация за Ваши обстоятелства и интереси във Вашия акаунт „Моят Lidl“, ние също събираме тази информация в рамките на Lidl Plus.
Посещения на магазини
Ако се идентифицирате на касата, когато посещавате магазин, ние ще съхраним информация за магазина, който сте посетили, продуктите, които сте закупили по вид, количество и цена, купоните, които сте използвали, заплатeната сума по касов бон, часа на покупката, вид на използвано патежно средство. С причисляването на покупката Ви към клиентския Ви акаунт преследваме споменатите в точка 2 цели, като например да можем да Ви предложим оферти, съобразени с Вашите предпочитания и интереси, както и участие в промоции.
 
На каса може да се идентифицирате чрез Вашата дигиталната клиентска карта, която може да бъде открита в приложението.

Обслужване на клиенти
Когато се свържете с нашата клиентска линия, използваме данните, които предоставяте в този контекст.

Използване на приложението
При използване на приложението ние събираме информация за магазина, в който пазарувате. Ние също събираме информация за цялото прегледано от Вас съдържание в приложението като активирани купони, Вашите настройки за уведомяване, участие в игри с награди, както и избрания от Вас основен магазин. Също така събираме информация за Вашето взаимодействие с приложението, като посетени секции, екрани, виждани по време на всяка сесия, брой кликвания и скролвания. Освен това обработваме Вашият клиентски номер (Loyalty ID), информация за използваната версия на операционната система, идентификация на устройството, системния език, избраната страна и версията на приложението, което използвате.
Вашите данни за вход се събират и се използват с цел осъществяване на вход в приложението. За да не се налага да влизате при всяко отваряне на приложението, данните Ви за вход ще останат в приложението съхранено криптирано, докато не излезете от акаунта си.
Дигиталните касови бележки могат да бъдат запазвани на крайното устройство или да се препращат директно чрез месинджър, при условие че позволявате на приложението да осъществява достъп до Вашите снимки / медии. Камерата на Вашето мобилно устройство може да се използва за сканиране на QR кодове, ако дадете съответното разрешение.
В рамките на приложението провеждаме проучвания и в тази връзка събираме данни за Вашето поведение при покупка, личните Ви отношения и интереси.


Партньорски оферти
Чрез Lidl Plus получавате също възможност да се възползвате от специални оферти от избрани партньори. За да се възползвате от някои от тези предложения, трябва да се идентифицирате като клиент на Lidl Plus с Вашата цифрова клиентска карта. В този случай съответният партньор ни информира за използването на съответната специална оферта, включително информацията, свързана с нея (напр. време, сума, място), за да можем да адаптираме нашите предложения още повече към Вашите интереси. В случай че в рамките на Lidl Plus бъде предоставена специална оферта за услугите на нашите партньори, последните ще ни предоставят Вашите данни за контакт (имейл адрес и телефонен номер), за да можем правилно да прибавим офертата към Вашия акаунт.
Анализ на потребителското поведение / бисквитки
При използване на приложението, ние създаваме потребителски профили за сегментиране и ако е възможно, ги свързваме с Вас, съответно Вашия имейл адрес или клиентски номер. Ние също събираме и използваме тези данни само ако сте дали съгласието си за технологии за проследяване на потребителското поведение (вижте също т. 2 от настоящата политика за защита на личните данни). Това включва и следните услуги или услуги за проследяване на потребиелското поведение:


Adjust
Lidl Plus-App използва инструмента за анализ Adjust, продукт на adjust GmbH. Когато инсталирате приложението Lidl Plus и сте дали съгласието си за използване на технологии за проследяване, Adjust ще анализира следната информация от наше име:
Кликвания: когато щракнете върху връзка, предоставена от Adjust. Кликванията се измерват, за да се извърши анализ на приписването, т.е. да се разбере откъде сте разбрали за приложението Lidl Plus и къде сте го инсталирали, което може да бъде връзка към уебсайт, имейл кампания или социални медии, наред с други нещата.
Инсталации: веднага щом дадете съгласието си за проследяване, приложението Lidl Plus комуникира с Adjust, за да посочи, че е извършена нова инсталация. След това тази инсталация се присвоява на кликването, обяснено по-горе, ако се извършва от същото устройство.
Сесии: колко пъти приложението Lidl Plus е отворено на вашето устройство.
Събития: вашето взаимодействие в приложението Lidl Plus. Събитие се създава всеки път, когато се регистрирате или влезете в приложението Lidl Plus. Това се използва за измерване на най-ефективните рекламни канали.
Това ни дава възможност да разберем как взаимодействате с нашето приложение. Също така ни дава възможност да анализираме и усъвършенстваме нашите рекламни кампании. Ако сте изтеглили приложението в резултат на връзка с покана, изпратена до Вас от Вашето семейство или приятели, ние ще използваме настройките, за да определим, че сте рекрутиран член на Lidl Plus и, ако е необходимо, да предоставим наградите. Моля, имайте предвид, че можем да разберем, че сте се регистрирали в Lidl Plus въз основа на покана само ако дадете съгласието си за нашите технологии за проследяване. Ако не се съгласите с проследяването, тази информация няма да бъде достъпна за нас и следователно съответните награди няма да бъдат предоставени.
За този анализ на посочената по-горе информация Adjust използва IDFA (идентификатор за реклама = рекламен идентификатор за устройства с iOS) или рекламния идентификатор на Android, IP / MAC адреса, HTTP заглавката и пръстовия отпечатък на Вашето устройство (допълнително: време на достъп, държава, език, местни настройки, операционна система и версия, както и версията на приложението). В допълнение, се получава информация за потребителското устройство и уеб активността, както и маркери за приложения и събития. Тези данни се обработват изключително на псевдонимизирана основа. Можете да нулирате или деактивирате IDFA и рекламния идентификатор на Android чрез Вашата операционна система по всяко време.
Adjust също предава тези данни на нашите доставчици на услуги Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, САЩ („Google“) и Facebook, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, САЩ („Facebook“). Ако Google и Facebook могат да Ви идентифицират въз основа на тези данни, те предоставят информация, въз основа на коя рекламна кампания сте попаднали в App Store/Google Play и как сте действали там (по-специално дали сте изтеглили приложението или сте го анулирали, например, и подобна информация). Adjust използва тази информация за създаване на анонимна статистика, така че да разберем успеха на отделните рекламни кампании.


Google Firebase
В приложението ще се използват A/B тестване, анализи, облачни съобщения, Crashlytics, динамични връзки, съобщения в приложението, производителност, прогнози и дистанционна конфигурация, аналитична услуга на Google ( "Firebase") която се използва за анализ на използването на приложението. Когато инсталирате приложението Lidl Plus, Firebase  установява кога и колко дълго се използва приложението, кои страници на приложението са достъпни, кои функции са кликнати и кое съдържание се показва. Това ни дава възможност да разберем как взаимодействате с нашето приложение. Също така можем непрекъснато да подобряваме приложението въз основа на Вашето потребителско поведение и да Ви предоставяме по-подходящи оферти/услуги. В допълнение, можем да проведем паралелно няколко теста на приложението и въз основа на получените данни да проведем последващи разработки на приложението.
За този анализ Firebase получава достъп до Вашия клиентски номер от момента на приключване на регистрацията. Допълнителна информация за защитата на данните във връзка с Google Firebase може да бъде намерена на уебсайта на Google Firebase.

 

Salesforce
Ако използвате секцията „Помощ“ в нашето приложение, нашият доставчик на услуги salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31, 80636 Мюнхен ("Salesforce") използва бисквитки. Бисквитките са малки текстови файлове, които се съхраняват на Вашето устройство, когато използвате раздел „Помощ“. Salesforce използва два вида бисквитки: технически необходими, без които функционалността на този раздел ще бъде ограничена, и аналитични бисквитки.

 

Технически необходими бисквитки:
Следните необходими бисквитки помагат да направим раздел „Помощ“ в приложението използваем. Този раздел не може да функционира правилно без бисквитки.

НазваниеДоставчикЦелСрокТип
renderCtxSalesforceИзползва се за предоставяне на заявени страници и съдържание въз основа на навигацията на потребителя.Сесийни бисквитки. Те се изтриват автоматично след излизане от раздела.HTTP Cookie
pctrkSalesforceИзползва се за проследяване на преглежданията на раздела.Сесийни бисквитки. Те се изтриват автоматично след излизане от раздела.HTTP Cookie
force-streamSalesforceИзползва се за пренасочване на заявки на сървъри за така наречените „sticky sessions“ в рамките на инфраструктурата на Salesforce.3 часаHTTP Cookie
sfdc-streamSalesforceИзползва се за пренасочване на заявки на сървъри за така наречените „sticky sessions“ в рамките на инфраструктурата на Salesforce.3 часаHTTP Cookie
force-proxy-streamSalesforceИзползва се за гарантиране, че заявките на потребители влизат в същите прокси хостове.3 часаHTTP Cookie
CookieConsentPolicySalesforceИзползва се за правилно прилагане на съгласието на потребителя.1 годинаHTTP Cookie
instSalesforceИзползва се за пренасочване на заявки към един екземпляр, когато отметките и кодираните URL адреси изпращат заявки към друг екземпляр. Този тип заявки могат да възникнат след миграция на организация, разделяне или след всяка актуализация на URL.Сесийни бисквитки. Те се изтриват автоматично след излизане от раздела.HTTP Cookie
1SalesforceИзползва се за регистриране на навигационния източник за правилно показване на уеб стила.За постоянноHTTP Cookie
LSSIndex:LOCAL{"namespace":"c"}SalesforceИзползва се за регистриране на навигационния източник за правилно показване на уеб стила.За постоянноHTTP Cookie
LSSNextSynthtic:LOCALSalesforceИзползва се за регистриране на навигационния източник за правилно показване на уеб стила.За постоянноHTTP Cookie
sourceSalesforceИзползва се за регистриране на навигационния източник за правилно показване на уеб стила.За постоянноHTTP Cookie
query В регистрираното мобилно приложение потребителят регистрира потребителски данни и език, за да попълни предварително формата за контакт  

   

Аналитични бисквитки:
Тези аналитични бисквитки позволяват на нашия доставчик на услуги да състави статистически данни за използването на раздел „Помощ“ с цел да го проектира според нуждите.

НазваниеДоставчикЦелСрокТип
BrowserIdSalesforceИзползва се за анализ на вътрешни сесии / посещения на браузър.1 годинаHTTP Cookie

   

Бисквитките на Salesforce не съхраняват информация, която директно идентифицира дадено лице, а се основават на уникалната идентификация на крайното Ви устройство (включително други технически подробности като IP адрес, операционна система, доставчик на интернет услуги и т.н.). Обработката на всички данни в процеса на използване на раздел „Помощ“ в приложението се извършва на сървърите на Salesforce в рамките на Европейския съюз.

Отказване (Opt-Out)
Ако желаете да оттеглите съгласието си за проследяване, докато използвате Lidl Plus, може да го направите по всяко време с ефект за в бъдеще чрез отказване в меню „Още“  „Правна информация“  „Споделяне на данни в Lidl Plus”.

Google Maps
Ако използвате устройство с операционна система Android, имате възможност да използвате в приложението функции и съдържание от Google Maps. Това означава, че интерактивните карти могат да се показват директно в приложението и имате възможност да използвате функцията за карта удобно, например да намерите магазини на Lidl във Вашия район.
За да използвате функциите на Google Maps, е необходимо да обработим Вашия IP адрес като част от интернет комуникацията. Това обикновено се обработва на сървър на Google в САЩ. Нямаме влияние върху специфичната обработка на данни от Google Maps. Допълнителна информация за целта и обхвата на обработката на данни от Google Maps можете да намерите в декларацията за защита на данните на доставчика. Там също ще намерите допълнителна информация за Вашите права и опции за настройка, за да защитите Вашата поверителност. Информация за адрес и политика за защита на данните на доставчика на Google Maps: Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ирландия, https://policies.google.com/privacy?hl=bg. Допълнителни условия за използване за Google Maps / Google Earth можете да намерите на https://maps.google.com/help/terms_maps.html.

 

Apple Maps
За потребители на устройства с операционна система iOS това приложение използва приложения на Apple Maps. Тези приложения са от съществено значение за функционалността и пълното предоставяне на функцията на картата удобно, за да намерите напр. магазини на Lidl във Вашия район. За да използвате функциите на Apple Maps, е необходимо да се обработи Вашия IP адрес в рамките на интернет комуникацията. Това обикновено се обработва на сървър на Apple в САЩ. Ние нямаме влияние върху конкретната обработка на данни от Apple. Допълнителна информация за целта и обхвата на обработката на данни от Apple може да се намери в политиката за поверителност на доставчика. Там ще намерите и допълнителна информация за Вашите права и настройки за защита на поверителността Ви. Адрес и политика за поверителност на доставчика на Apple Maps: Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, Калифорния. Условията за ползване на Apple Maps могат да бъдат намерени на https://www.apple.com/legal/internet-services/maps/terms-bg.html. Декларацията за поверителност на Apple може да бъде намерена на https://www.apple.com/legal/privacy/en-ww/.

 

Линкове към други уебсайтове и приложения
Нашето приложение включва връзки към други уебсайтове и приложения, които се управляват от една Lidl-компаниите или от нашите избрани партньори, описани по-горе или от други трети лица. Когато кликнете върху един от банерите в приложението и / или представените продукти, ще бъдете пренасочени към уебсайта / приложението или към съответния app store. Връзките могат също да включват специални технологии за проследяване, които ще позволят на операторите на посочените уебсайтове / приложения да разберат и да измерват къде потребителят е научил за тях. Препоръчваме Ви да прегледате съответната политика за поверителност на всеки уебсайт / приложение, към който ще бъдете пренасочени, за да разберете каква информация ще бъде обработена за Вас от оператора. Когато Ви пренасочваме към някой от тези уебсайтове / приложения, ние обработваме Вашите лични данни, за да изпълним Вашето (техническо) искане за посещение на съответното приложение или уебсайт (член 6, параграф 1, буква б от GDPR) и въз основа на законния интерес на оператора да извършва реклама (чл. 6, ал. 1, буква e от GDPR).


Нюзлетър/ Push известия / SMS
Ние също така събираме информация за Вашето потребителско поведение по отношение на информационния бюлетин (нюзлетър) и друга информация, която може да Ви изпратим като push-известия или SMS, да я запишем и ако е възможно, да я свържем с Вас, с Вашия имейл адрес или клиентски номер. Ние събираме информация за времето на отваряне и линковете, които сте кликнали, местата на които кликате, избраните продукти, времето, продължителността и честотата на използване.
Ние също обработваме тези данни само ако сте дали съгласието си (вижте също раздел 2 от настоящата политика за защита на личните данни).
Специални категории лични данни
Специалните категории лични данни по смисъла на член 9, параграф 1 GDPR (като например информация за Вашето здраве или религиозна принадлежност) не са включени в оценката на личните данни, показани по-горе.


2. За какви цели и на какво правно основание обработваме личните Ви данни?
Ние събираме данните, посочени в раздел 1, за да можем да Ви предоставим съответните услуги на Lidl Plus.
Комуникация, идентификация и защита на потребителския Ви профил
Основните клиентски данни, събрани като част от регистрацията, се използват за комуникация с Вас, както и за ясното свързване на Вашето пазаруване и потребителско поведение с Вашия потребителски профил.
Ако сте дали съгласие за обработване на данни за Вашата геолокация, използвайки диалоговия прозорец „Споделяне на данни в Lidl Plus“, когато използвате нашето приложение или в настройките на Вашето мобилно устройство, ние използваме тази функция, за да можем да Ви предложим индивидуални услуги, свързани с текущото Ви местоположение. По този начин обработваме Вашето местоположение въз основа на GPS  и мрежа, по-специално като част от функцията „Магазини“, за да можем да Ви покажем най-близките до Вас магазини. Не съхраняваме данни за геолокация.
В хода на Вашата регистрация питаме също за Вашата дата на раждане (виж раздел 1, горе). От една страна Вашето участие изисква минимална възраст от 18 години (виж раздел 2 на Условия за участие). Освен това съществуват възрастови ограничения за промотиране на определени продукти поради съображения за защита на младите хора. Например рекламата за алкохолни напитки не трябва да е насочена към деца или млади хора.
По-специално, ние използваме Вашия имейл адрес, за да Ви предпазим от неоторизиран достъп от трети страни, като Ви изпратим известие по имейл, например, в случай на достъп чрез нeпознато устройство, т.е. устройство, което все още не е получило достъп до приложението Lidl Plus.
Тази обработка се извършва въз основа на законовите разпоредби, които ни позволяват да обработваме лични данни, доколкото това е необходимо за използването на услуга или за изпълнение на договор (член 6, параграф 1 б) GDPR), и тъй като ние имаме оправдан интерес да направим използването на приложението възможно най-лесно и ефективно (член 6, параграф 1 е) GDPR).
Ако ни изпратите запитване, използвайки формата за контакт в рамките на приложението, ние ще запазим и използваме предоставената от Вас информация, за да обработим Вашата заявка по най-добрия възможен начин. Обработката на информацията, която предоставяте във формата за контакт, се основава на член 6, параграф 1 б) GDPR.
Оптимизиране на зоните за разпространение на флаери и мрежата от магазини
Ако ни предоставите данни за Вашия адрес, ние ще ги използваме за оптимизация на нашите райони за разпространение на флаери, чрез което ограничаваме разхищението им и може да показваме по-насочена реклама, в зависимост от интересите както и да оптимизираме нашата мрежа от магазини, за да можем да определим подходящи местоположения на магазините. Предоставянето на адреса е доброволно. Тези данни се обработват въз основа на нашия законен интерес от оптимизиране на каналите за продажба (член 6, параграф 1, буква е) GDPR).

Определяне на Вашите продуктови интереси и оптимизиране на нашите онлайн предложения

За да Ви гарантираме предимствата на членството в Lidl Plus, да Ви предоставим най-добрите възможни индивидуални оферти и да проведем целеви проучвания, желаем да Ви опознаем по-добре. За целта първо определяме кои продукти, промоции и услуги могат да бъдат интересни и подходящи за Вас. Така можем, например, да Ви обърнем внимание на отсъпки на Ваши любими продукти, да Ви предложим преференциални цени и да Ви информираме целево за атрактивни предложения в рамките на акции.
Поради тази причина ние събираме, обработваме и използваме редица лични данни за Вешето Поведение при пазаруване, както и Вашето потребителско поведение, както е описано в точка 1.
Личните данни, събрани от нас, може да са подходящи, за да направим изявление относно Вашите продуктови интереси. Това включва всички данни, изброени в точка 1.
Другите изброени по-горе данни също могат да предоставят информация за Вашите потенциални продуктови интереси. За това ние определяме възможна връзка между една или повече лични данни и продуктови интереси. За установяването на такава връзка използваме математически-статистически методи. За тази цел Вашите лични данни се сравняват с данните на други клиенти. Въз основа на това сравнение можем да заключим кои продукти и акции, за които са се интересували и други клиенти с подобни интереси, може да предствляват интерес и за Вас.
Тази обработка се извършва въз основа на законовите разпоредби, които ни позволяват да обработваме лични данни, доколкото това е необходимо за използването на услуга или за изпълнение на договор (Член 6, параграф 1, буква б) GDPR) и тъй като ние имаме балансиран на Вашите права и свободи легитимен интерес да приспособим нашите предложения, за да отговарят максимално на Вашите продуктови интереси (член 6, параграф 1, буква е) GDPR).
Въз основа на информацията, която получаваме въз основа на всички приложения, уебсайтове или дигитални услуги, описани по-горе, ще получите (ако е възможно персонализирана) информация за продукти, промоции, игри с награди, нови услуги и новини от излъчване на живо, магазини, онлайн магазини, сайтове за цветя, снимки, оферти за пътувания и за проучвания. Освен това ще бъдат използвани персонализирани потребителски профили при сврзването им с Вашето лице и / или имейл адрес, за да се адаптира по-добре възможен рекламен подход, по-специално под формата на бюлетини, към Вашите лични интереси и да се подобрят уеб предложенията. Този потребителски профил включва също информация за използването на Lidl Plus.
Ако сте дали съгласието си, този профил може да включва и информация, която сме прочели от Вашето устройство. В тези случаи ние обработваме Вашите лични данни въз основа на член 6, ал. 1 буква a) GDPR. Това се отнася за обработката на данни, описана по-горе в „Анализ на потребителското поведение „Нюзлетър / Push Известия / SMS“.
Освен за увеличаване информативната стойност на профила, ние също използваме тези знания, за да оптимизираме приложението Lidl Plus и другите ни онлайн оферти, ако това е обхванато от Вашето съгласие. Правното основание за това е и член 6, ал. 1 буква a) GDPR.
Получаване на маркетинг комуникация
Ако сте дали съгласието си, предоставяме на Lidl-компаниите описаните в т. 1 данни, за да могат същите да  Ви уведомят чрез електронна комуникация (например по имейл или SMS) и/или по пощата за промоции и оферти от съответния им асортимент и Ви канят да участвате в клиентски анкети.
Директният маркетинг се осъществява въз основа на даденото от Вас съгласие (член 6, параграф 1, буква а) GDPR).
Времево ориентирана и в зависимост от местоположението реклама
Ние обработваме мястото и часа на извършените от Вас покупки, за да Ви ги предоставим реклама ориентирана на времето и местоположението Ви, например чрез Push-нотификации или чрез SMS. Ако предпочитания от Вас ден за пазаруване, например, е събота, можем да Ви предложим специални оферти за този ден от седмицата. В допълнение, ние сме в състояние да Ви предоставим оферта за региона, при условие че сме информирани в кой регион предпочитате да пазарувате.
Push известията са съобщения, които се изпращат от приложението до Вашето устройство и се показват там с приоритет. Приложението използва push известията, ако сте се съгласили с push известията в настройките на Вашето устройство, когато инсталирате приложението или по всяко време, докато използвате приложението. Можете да деактивирате получаването на push известия по всяко време.
Доколкото анализираме времето и мястото на Вашата покупка, това се прави за ползване на услуга или изпълнение на договор (Член 6, параграф 1, буква б) GDPR) и тъй като имаме оправдан легитимен интерес да приспособим нашите оферти по възможно най-добър начин откъм време и местоположение (член 6, параграф 1, буква е) GDPR).
Обработване на клиентски запитвания
Личните данни, които ни предоставяте, когато се свържете с клиентската ни линия, разбира се, ще бъдат третирани поверително. Ние използваме Вашите данни изключително за целите на обработката на Вашата заявка и за отговаряне на Вашите въпроси свързани със защитата на личните данни.
Правното основание за обработка на личните данни на база вашите запитвания е член 6, ал. 1, букви е) или б) GDPR. Нашият и Вашият съпътстващ (легитимен) интерес към тази обработка на данни е резултат от целта да отговорим на Вашите запитвания, да решим всички възникнали проблеми и по този начин да поддържаме и насърчаваме Вашето удовлетворение като клиент или потребител на нашата услуга. Правното основание за обработка на Вашите запитвания за защита на данните е член 6, ал. 1 буква в) ОРЗД, тъй като това е необходимо, за да се спази нашето законово задължение.

Предоставяне на приложението
Ние обработваме събраните данни като част от използването на приложението, така че нашето приложение да може да функционира правилно. По-специално, ние се нуждаем от тази информация, така че приложението да запазва предпочитаните настройки, като държава и език, да можем бързо да решаваме технически проблеми и да имате достъп до определени области в приложението. Тези данни не се използват за създаване на потребителски профили.
Правното основание за използването на необходимите за това технологии е член 6, ал. 1 буква б) GDPR, т.е. ние обработваме Вашите данни, за да предоставим нашите услуги в процеса на изпълнение на договора.
Използването на Google Maps на устройства с операционна система Android и на Apple Maps за потребители на iOS се основава на законния ни интерес от привлекателно представяне на нашите оферти и лесно намиране на местоположенията, които сме посочили в приложението. Това представлява легитимен интерес по смисъла на член 6, ал. 1, буква е) GDPR.

 

3. С кого споделяме личните Ви данни?
Ние предоставяме Вашите лични данни на трети страни, както следва:
Понякога използваме доставчици на услуги за обработка на Вашите данни. Фирмите, които работят за нас, са внимателно подбрани и обработването на лични данни се възлага в писмена форма. Те са обвързани от нашите инструкции и редовно се проверяват от нас, преди да започне обработката на данни и в хода на самата обработка. Тези компании никога не преследват собствените си цели при обработването на Вашите лични данни.
В тази връзка препращаме Вашите данни на получатели, които работят за нас в следните области:
услуги по съхранение на данни, системи за бази данни или други подобни;
техническа поддръжка;
маркетингови и технически консултации.
В рамките на групата на Lidl (вж. преди Раздел 1., по-горе) предаваме на съответната национална компания, при условията, описани по горе, следните данни:
Вашите продуктови предпочитания, за целенасоченото възпроизвеждане на съдържанието, определено като подходящо за съответната национална компания.
Вашият клиентски номер, ако участвате в състезание, организирано от националната компания, както и Вашето собствено и фамилно име и телефонен номер, ако сте били изтеглени като победител.
Ако е необходимо, за да обработим запитване чрез нашата клиентска линия, предоставените от Вас данни могат да бъдат предавани на компании от групата на Lidl. Освен това може да е необходимо да предадем извлечения от Вашето запитване на договорни партньори (например доставчици във връзка със специфични запитвания за продукта, за да обработим Вашето запитване).
Ние при никакви обстоятелства не предоставяме Вашите данни на други компании извън компаниите от групата на Lidl, които биха ги използвали за целите на директния маркетинг.
Ако прехвърляме лични данни на получатели в трети страни (страни извън Европейското икономическо пространство), можете да узнаее това от информацията относно обработката на данни от нашите доставчици на услуги, описана в настоящата Политика за поверителност. Чрез приемането на решения за адекватност Европейската комисия определи дали такава трета страна предлага адекватно ниво на защита на данните. Точният списък на държавата с решение за адекватност може да бъде намерен тук: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_bg.
Ако за трета страна не е определено адекватно ниво на защита от Европейската комисия, ние гарантираме, че адекватното ниво на защита на данните се осигурява от други мерки като: обвързващи корпоративни правила, стандартни договорни клаузи, механизъм за сертифициране или признати кодекси на поведение. Моля, свържете се с нашия служител по защита на данните (Страница 1), в случай че искате да получите допълнителна информация.


4. Как гарантираме поверителността на личните Ви данни?
За да се гарантира поверителността на Вашите лични данни, на нашите служители, участващи в обработката на данни, е забранено да събират, обработват или използват лични данни без разрешение. Нашите внимателно подбрани и обучени за спазване правото на защитата на данните служители са договорно обвързани да опазват тайната на данните още със започване на трудовото правоотношение. Това задължение се прилага и след прекратяване на трудовоправното отношение.

5. Как гарантираме сигурността на Вашите лични данни?
Сигурността на Вашите данни е много важна за нас. Ето защо поддържаме технически и организационни мерки за защита на Вашите лични данни, по-специално от опасности при предаването на данни и от трети страни. Предприетите предпазни мерки редовно се адаптират към състоянието на техниката.


6. Колко дълго съхраняваме Вашите лични данни?
Ние изтриваме или анонимизираме Вашите лични данни веднага след като вече не са необходими за целите, за които ги обработваме в съответствие с предходните параграфи. По правило ние съхраняваме Вашите лични данни за продължителността на Вашето участие в Услугата Lidl Plus. Ако не сте активни в продължение на 24 месеца, ние ще Ви уведомим за предстоящото изтриване. В този случай можете да възразите срещу изтриването, като отворите или се логнете в приложението отново. Вашият мобилен номер съхраняваме за период от 6 месеца от края на Вашето участие, за да предотвратим неправилна пререгистрация. В противен случай данните се изтриват след 72 часа от отписването Ви от Lidl Plus. Можете да възстановите клиентския си акаунт в рамките на тези първоначални 72 часа, като влезете отново. При това положение процесът на изтриване се анулира. Ако Вашите данни са необходими за по-дълго време, поради съблюдаване на законови срокове или за обезпечаване, отстояване или прилагане на правни искове, ние ще съхраняваме Вашите данни в съответствие с разпоредбите за защита на данните след дерегистрацията от Lidl Plus, стига съхранението да се изисква от закона или доколкото е необходимо за изпълнение на целите.
Цялата лична информация, която ни изпращате в случай на запитвания към клиентската линия, ще бъде изтрита или анонимна най-късно 90 дни след окончателния отговор. Опитът показва, че след 90 дни обикновено няма въпроси относно нашите отговори. При отстояване на правата Ви като субект данни, Вашите лични данни ще бъдат запазени в продължение на 3 години след окончателния отговор, за да се докаже, че сме Ви предоставили изчерпателна информация и че са спазени правните изисквания.


7, Какви са Вашите права по отношение на обработването на Вашите данни?
Разбира се, ние ще Ви предоставим при поискване информацията съгласно член 15 GDPR (по-специално данните, съхранявани за Вас, получателя или категориите получатели, на кого Данните се споделят с цел съхранение и т.н.). Тази информация, разбибра се, ще предоставим принципно безплатно.
Вие също имате, при съответните законови изисквания, право на корекция на неверни данни и изтриване, ограничаване на обработката и право на преносимостта на Вашите лични данни.
Вие също имате право да подадете жалба до компетентния Надзорен орган.
В случаите, когато обработката на данни се основава на чл. 6, ал. 1 буква д) или буква e) GDPR или за целите на директния маркетинг имате право да възразите срещу обработката.
Ако сте дали съгласието си, можете да го оттеглите по всяко време с бъдещ ефект, например в приложението в меню „Помощ“  „Контакт“ или (ако искате да премахнете избора на отделни канали за уведомяване директно) в „Настройки“ ->„Известия“ или като напишете имейл на: hotline@lidl.bg. Моля, обърнете внимание, че след като оттеглите съгласието си, вече няма да можете да се възползвате изцяло от Lidl Plus.
Ако искате да оттеглите съгласието си за анализа на използването на това приложение / Моя Lidl акаунт, можете да направите съответната настройка в приложението в „Още“ / „Правна информация“ / „Споделяне на данни в Lidl Plus“. Ако оттеглите съгласието си за анализа на използването на това приложение / Mоя Lidl акаунт, можете да използвате нашата услуга само в нейната основна версия. В този случай все още можете да видите информация за нашите продукти, но няма да можете да участвате в отстъпки и специални оферти и да изкупите купони.


8. Няма задължение за предоставяне на данни
Доколкото предоставяте тези данни сами, не сте задължени да предоставяте горната доброволна информация. Без тези данни, обаче, няма да можем да Ви предоставим услугите на Lidl Plus.


9. Може ли Lidl Plus да променя настоящата политика за защита на личните данни?
Промени в настоящата политиката за защита на личните данните може да бъде резултат от промени в правната ситуация или да е необходимо, поради обстоятелства при обработката на данни от Lidl Plus. Ако целите на събирането, обработката или използването на Вашите лични данни, както и идентичността на администратора на лични данни и категориите от получатели на данни се променят, ще Ви информираме за тези обстоятелства и ако е необходимо, ще Ви питаме за Вашето съгласие.

 

10. Създаване и използване на „Моя Lidl акаунт“.
„Моят Lidl акаунт“ е услуга (наричана по-долу „Услугата“ или „My Lidl“) на групата компании Lidl (наричана по-долу „Lidl“), предоставена от Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstrasse 1, 74167 Neckarsulm ( „Лидл Щифтунг“, „ние“, „нас“). Лидл Щифтунг обработва данните, необходими за целите на Услугата, като администратор на лични данни, доколкото събира, обединява, оценява и предава данните на други компании от групата компании Lidl за изпълнението на Услугата.
Тази политика за защита на данните се отнася за дейностите по обработка на данни на Лидл Щифтунг като администратор на лични данни. Служителят по защита на данните може да бъде открит на посочения по-горе адрес.
Защитеният с парола My Lidl е услуга за единичен вход, която Ви позволява да влезете в няколко онлайн услуги на Lidl, като онлайн магазини, Click and Collect-услуги, приложения и т.н. (наричано по-долу „целева услуга“), за да се регистрирате и / или влезте, без да използвате отделни данни за вход. Целевата услуга в обхвата на тази политика за защита на данните е Lidl Plus. My Lidl съхранява както основните данни на клиента, описани в раздел 1, така и основните данни на клиента, които сте предоставили при регистрация / влизане в други онлайн услуги на Lidl.
Ако се регистрирате в целевата услуга, без предварително да сте се регистрирали в други онлайн услуги на Lidl, автоматично ще настроите акаунта My Lidl. В случай, че вече сте се регистрирали в друга онлайн услуга, интегрирана с акаунт My Lidl, можете просто да влезете в целевата услуга със съществуващите си данни за вход. Ако Lidl предлага нови онлайн услуги в бъдеще, можете да ги използвате чрез Вашия акаунт в My Lidl.


10.1 Какви Ваши лични данни събираме?


Регистрация за „Моя Lidl акаунт“.
Ако се регистрирате в целевата услуга, без предварително да сте се регистрирали в друга онлайн услуга на Lidl и по този начин отново сте настроили акаунта My Lidl, ние ще поискаме следните основни данни на клиента като част от регистрацията: име, фамилия, дата на раждане , имейл адрес, номер на мобилен телефон и предпочитан клон на Lidl. Като опция могат да бъдат посочени обръщение, пол и адрес (улица, номер на къща, пощенски код, град и държава). Функцията за геолокация на Вашето мобилно устройство може също да се използва за определяне по желание на предпочитания магазин. Ако влезете в целевата услуга със съществуващ акаунт в My Lidl, ние искаме само основните данни на клиента, споменати по-горе, които все още не сте предоставили за други онлайн услуги на Lidl.
Също така събираме данни като: Вашия IP адрес, движения на мишката, продължителността на престоя Ви в My Lidl, онлайн идентификатори като идентификатор на устройството, подробности за браузъра, т.е. име и версия на браузъра, име и версия на операционната система на устройството, на което браузърът е инсталиран и базирани на мрежата данни за местоположението на Вашето устройство при влизане.


About me
Ако доброволно въведете определена информация за Вашите условия на живот и интереси в областта „За мен“, ние ще запазим тези данни за Ваш преглед в My Lidl.


Анализ на потребителското поведение / бисквитки


Бисквитките се използват, когато се използва My Lidl. Използваме два вида бисквитки: технически необходими, без които функционалността на My Lidl би била ограничена, и незадължителни статистически бисквитки. Можете да намерите преглед на използваните бисквитки с допълнителна информация (напр. Продължителност на съхранението) в нашата политика за бисквитки.


10.2 За какви цели и на какво правно основание обработваме Вашите лични данни?


За целите на регистрацията, влизането и управлението на акаунта
За да Ви осигурим възможно най-голям комфорт във Вашето потребителско изживяване, ние съхраняваме Вашите лични данни в My Lidl. След настройването на този клиентски акаунт не е необходимо да въвеждате личните си данни отново за процеса на използване.
Отсега нататък чрез Вашия акаунт в My Lidl може да използвате всички свързани онлайн услуги на Lidl, без да е необходима отделна регистрация или подновяване на подробни потребителски данни. След като се регистрирате, имате възможност и за отписване от отделни услуги. Освен това можете по всяко време да преглеждате и променяте данните, съхранявани за Вас в My Lidl.
За да настроите акаунт в My Lidl, трябва да въведете парола по Ваш избор. Това, заедно с Вашия имейл адрес или номер на мобилен телефон, се използва за достъп до My Lidl. Процесът на регистрация е завършен само когато телефонният номер на потребителя, даден в този контекст, е валидиран и ползвателят най-накрая потвърди регистрацията.
Правното основание за това е член 6, ал. 1, буква б) GDPR, т.е. Вие ни предоставяте данните въз основа на договорните отношения между Вас и нас.


С цел защитата на Вашия клиентски профил
Като част от регистрацията и / или влизането, ние използваме Google reCaptcha, услуга на Google, въз основа на член 6, ал. 1, буква е) GDPR. Нашият законен интерес се състои в защитата на Вашите данни и нашите системи. В този контекст се използва анализ на различни части информация, за да се определи дали данните се въвеждат от човек или от автоматизирана програма. Този анализ стартира автоматично веднага щом отворите My Lidl. За анализа Google reCaptcha оценява различна информация (например IP адрес, продължителността на престоя Ви на страницата или движенията на мишката, извършени от потребителя). Генерираната информация се предава на сървър на Google в САЩ и се обработва там. Събирането и анализът не позволяват на нас или Google да Ви идентифицираме. По-специално, Google няма да обедини информацията с Вашите лични данни. Можете да намерите повече информация за Google reCaptcha на https://policies.google.com/privacy?hl=bg или https://policies.google.com/terms?hl=bg.
В допълнение, ние използваме Вашия IP адрес и онлайн идентификатори, описани по-горе, и Вашето базирано на мрежата местоположение, за да предотвратим злоупотреба, както и за предотвратяване и откриване на всякакви нарушения на сигурността и други забранени или незаконни дейности. Например, ако това се прави от ново / неизвестно устройство, можем да Ви уведомим за такъв опит за влизане. Тези данни се обработват въз основа на законния ни интерес от наблюдение и подобряване на информационната сигурност на нашата услуга (член 6, ал 1, буква е) от GDPR).


10.3 С кого споделяме Вашите лични данни?


Получатели / категории получатели


Ако е необходимо, Вашите данни ще бъдат предадени на оператора на съответната целева услуга за обработка на договори за продажба или други услуги, които са поръчани чрез онлайн услугите, включени от My Lidl. Той получава данните, необходими за предоставянето на съответната поръчана услуга, при условие че сте съхранили това в My Lidl, т.е. в зависимост от офертата:
• Проверка на данните за влизане (имейл адрес, парола, евентуално телефонен номер);
• Основни данни (име, адрес, дата на раждане)
Също така използваме доставчици на услуги за обработка на Вашите данни. Фирмите, които работят за нас, са внимателно подбрани и с тях имаме сключени договори за възлагането. Те са обвързани от нашите инструкции и са проверени от нас преди началото на обработката на данни и се проверяват от нас след това редовно. Тези компании никога не преследват собствените си цели с Вашите лични данни. В този контекст ние препращаме Вашите данни на получатели, които ни предоставят следните услуги:
• осигуряват капацитет за съхранение, системи за бази данни или подобни;
• предлагат техническа поддръжка;
• консултиране по маркетингови въпроси.
както и да ни подкрепят при обработката на потребителски запитвания относно функционалността на меню "За мен". Обикновено изключваме всяко по-нататъшно прехвърляне на Вашите данни на трети страни.
Ако предаваме лични данни на получатели в трети държави (страни извън Европейското икономическо пространство), можете да извлечете това от информацията за обработката на данни от нашите доставчици на услуги, описана в тази политика за защита на данните. Чрез приемане на решения за адекватност Европейската комисия определи дали такава трета държава предлага адекватно ниво на защита на данните. Точният списък на държавите с решение за адекватност може да бъде намерен тук: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en. Ако Европейската комисия не е установила адекватно ниво на защита за трета държава, ние гарантираме, че адекватното ниво на защита на данните се подсигурява от други мерки, като: обвързващи вътрешни разпоредби за защита на данните, стандартни договорни клаузи, механизми за сертифициране или признати кодекси за поведение. Моля, свържете се с нашия служител по защита на данните (вижте по-горе), ако искате допълнителна информация.


10.4 Как гарантираме поверителността на Вашите лични данни?


За да се гарантира поверителността на Вашите лични данни, на нашите служители, участващи в обработката на данни, е забранено да събират, обработват или използват лични данни без разрешение. Нашите внимателно подбрани служители, които са били запознати със законовите разпоредби за защита на данните, са задължени по договор да пазят тайна на данните в началото на трудовото си правоотношение. Това задължение продължава дори след прекратяване на трудовото правоотношение.


10.5 Колко време съхраняваме Вашите лични данни?


Ако сте се регистрирали само в целевата услуга чрез My Lidl, данните Ви ще бъдат изтрити съответно веднага щом поискате изтриването на Вашия акаунт в целевата услуга. Моля, имайте предвид обаче, че ако сте се регистрирали в няколко онлайн услуги на Lidl чрез My Lidl, Вашият акаунт в My Lidl и всички лични данни, съхранявани от нас, ще бъдат изтрити само след като всички онлайн услуги, свързани с My Lidl, бъдат изтрити. Периодите на съхранение, описани в информацията за защита на данните на целевата услуга, се прилагат съответно. Ако промените или премахнете информация за условията си на живот или интереси в „За мен“, променената или премахната информация ще бъде незабавно изтрита.
Обработката и съхранението на данни е задължение на съответния оператор на използваната услуга, който използва данните, необходими за предоставяне на възложената услуга за тази цел и след това в съответствие със законоустановените срокове на съхранение (сроковете на съхранение, описани в информацията за защита на данните на целевата услуга се прилага съответно) ги архивира.

Изтеглете политиката за защита на личните данни

Можете да изтеглите политиката за защита на личните данни на приложението "Lidl Plus" като PDF версия от долния линк: