Условия за ползване на Lidl Plus
Последна актуализация: май 2025 г.
версия: 2.1
Съдържание
1. Обхват на прилагане и връзка с други регламенти
2. Изисквания за участие
3. Регистрация, сметка и договор
4. Цели на услугата Lidl Plus при използване на Lidl Plus
4.1 Персонализирана информация
4.2 Събиране и съхранение на данни
4.2.1 Регистрация за услугите на Lidl Plus
4.2.2 Данни от Lidl Plus
4.2.3 Посещения на магазини
4.2.4 Обслужване на клиенти
4.2.5 Данни за проследяване от онлайн услугата Lidl Plus
4.2.6 Запазени продукти
4.2.7 Партньорски оферти
4.2.8 Точки на Lidl
4.2.9 Онлайн магазин / Други цифрови оферти
4.2.10 Моите депозити
4.2.11 Купон плюс/колектор на отстъпки
4.2.12 Значки
4.3 Анализ на данните
5. Общи изисквания за ползване на услугата Lidl Plus
6. Функция за резервиране
7. Вашите задължения
8. Право на оттегляне
9. Гаранция
10. Отговорност
11. Анулиране, заличаване
12. Обслужване на клиенти
13. Заключителни разпоредби
Настоящите Условия за ползване на Lidl Plus ("Условия за ползване") уреждат участието в програмата за лоялност Lidl Plus ("Услуга"). Lidl Stiftung & Co. KG ("Lidl Stiftung" или "ние"), Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Телефон: 02/ 90 66 444, E-Mail: hotline@lidl.bg управлява услугата. Въпреки това, Lidl Stiftung може да използва подизпълнители и/или други дружества от групата Lidl ("Дружества Lidl" или "Lidl"), за да предоставя Услугата Lidl Plus. Услугата е насочена към потребители (наричани по-нататък "потребители" или "Вие"), които например желаят да резервират продукти или да използват други функции на Lidl Plus и/или да получават персонализирана информация от Lidl чрез Lidl Plus за оферти и промоции от Lidl и избрани партньори за сътрудничество, които отговарят възможно най-точно на Вашите интереси. Използването на Lidl Plus следователно има за цел да гарантира, че получавате по-подходящо съдържание и по-специално, че Lidl не ви изпраща информация, която не представлява интерес за вас на първо място. Основата за определяне на подходящото съдържание е по-специално поведението при покупка и използване на продукти и услуги на дружествата Lidl, както е описано по-долу.
Защитеният с парола акаунт Lidl Plus ви позволява да преглеждате, да имате достъп, да управлявате и да редактирате данните си от различни услуги на корпоративната група, като онлайн магазина Lidl, приложението Lidl и т.н. ("Онлайн услуги"), в централно място за съхранение ("Акаунт" или "Акаунт Lidl Plus"). След еднократна регистрация в дадена онлайн услуга, Акаунтът Ви дава възможност да използвате онлайн услугите със същото потребителско име и парола, при условие че Акаунтът е въведен в съответната онлайн услуга.
Услугата Lidl Plus се предоставя въз основа на настоящите Условия за ползване. Можете да получите достъп до тях по всяко време на тази страница или да ги изтеглите и разпечатате. Ние не съхраняваме текста на договора след сключването му.
За да се регистрирате в нашата услуга, трябва да имате навършени 18 години и да сте потребител съгласно приложимото българско законодателство. Можете да участвате само за лична употреба.
Трябва да имате профил, за да използвате услугата Lidl Plus.
Можете да кандидатствате за присъединяване към и използване на Услугата Lidl Plus, като предоставите цялата информация, изисквана в процеса на регистрация, включително потребителското име и паролата си за профила ("Данни за вход") и , след което кликнете върху "Регистрирай се сега". По време на процеса на регистрация ще проверим номера на мобилния Ви телефон, като Ви изпратим SMS с код за потвърждение. Това потвърждение е необходимо, за да завършите процеса на регистрация. Докато кликнете върху "Регистрирай се сега", можете да отмените регистрацията си по всяко време, като затворите Lidl Plus, или да изтриете, добавите или коригирате информацията, която сте въвели в различните полета.
След като завършите процеса на регистрация, можете по всяко време да промените информацията, която сте въвели в личния си профил.
След като получим вашето предложение за сключване на договор, ще изпратим потвърждение за получаване на предложението ("потвърждение на поръчката") на имейл адреса, който сте предоставили при регистрацията. Това потвърждение на поръчката също така представлява нашето приемане на офертата ("сключване на договор") и съдържа връзка за проверка. Услугата може да бъде използвана веднага след като сте получили потвърждението за поръчка. След като завършите процеса на регистрация, автоматично ще ви бъде присвоен клиентски номер.
Можем да откажем да Ви създадем Акаунт и не сме длъжни да обосноваваме решението си.
Предоставените от вас имейл адрес и мобилен телефонен номер не трябва да са свързани с друг акаунт. Забранено е също така да предоставяте адрес на електронна поща, номер на мобилен телефон или други данни за контакт, които не ви принадлежат, по-специално така наречените "адреси на електронна поща за еднократна употреба". Трябва да пазите данните си за достъп. Забранено е да предоставяте достъп на други лица до профила си.
Всяко взаимодействие с Lidl, осъществено чрез вашия акаунт, ще бъде приписано на вас. Това се отнася и за действия на трети лица чрез Вашия акаунт, ако тези трети лица са могли да използват Вашия акаунт поради Вашето виновно поведение. Вие сте длъжни да ни информирате незабавно за всяко неоторизирано използване на Вашия акаунт и да промените данните си за достъп, ако имате основание да смятате, че Вашият акаунт се използва от трети лица.
Можете да се присъедините към услугата Lidl Plus чрез
• приложението на Lidl;
• нашите уебсайтове: www.lidl.bg; https://gotvi.lidl.bg/
Акаунтът може да се използва само на устройства с операционна система Android, ако устройството използва браузъра Google Chrome.
За сключването на договора се използва български език.
Настоящият раздел 4 се отнася изключително за използването на услугата Lidl Plus. "Използване на услугата Lidl Plus" по смисъла на настоящите Общи условия за участие означава използването на Lidl Plus от първото влизане в профила Ви в Lidl Plus, което може да се осъществи автоматично след успешна регистрация. Раздел 6 се отнася за използването на функцията за резервиране.
Целта на услугата е по-специално да ви изпращаме възможно най-подходяща информация или да я показваме в онлайн услугите, които са подходящи за вас, и - доколкото е възможно - да персонализираме офертите и услугите на Lidl за вас.
Участвайки в Lidl Plus, не се ангажирате да плащате определена цена. Основата за предоставяне на услугата обаче е да предоставите в замяна данните, изброени в този раздел.
С Lidl Plus можете да се възползвате от широка гама от услуги, съобразени с вашите нужди. Те включват оферти, специално съобразени с вашите нужди и желания, участие в конкурси и отстъпки и специални промоции. С оглед на това ще се опитаме да идентифицираме вашите интереси и предпочитания по отношение на продуктите и услугите, предлагани от Lidl.
Данните, изброени в този раздел, са основата за определяне на подходящите за вас оферти.
Като част от процеса на регистрация изискваме следните основни данни за клиента: Име, дата на раждане, имейл адрес, номер на мобилен телефон и парола. По желание можете да въведете своята титла и пол. Имате също така възможност да активирате функцията "Остани вписан" за удобно влизане в системата. След активиране на функцията в браузъра на вашето устройство се задава постоянна бисквитка (12 месеца), която гарантира, че акаунтът ще ви разпознае при следващия ви достъп до него. Тази бисквитка може да бъде изтрита по всяко време чрез настройките на браузъра.
Ако се регистрирате в свързана онлайн услуга, без преди това да сте се регистрирали в друга онлайн услуга, автоматично ще създадете акаунт в Lidl Plus. В случай че вече сте се регистрирали в друга онлайн услуга, интегрирана с профила в Lidl Plus, можете просто да влезете в друга онлайн услуга, взаимодействаща с Lidl Plus, като използвате съществуващите си данни за вход. Ако в бъдеще дружествата на Lidl предложат нови онлайн услуги, възможно е да можете да ги използвате и чрез профила си в Lidl Plus. За отделните онлайн услуги може да се прилагат допълнителни условия за ползване. Функцията за единно влизане в Lidl Plus Ви осигурява идентичност между порталите, която се разпознава и проверява от свързаните онлайн услуги и която можете да управлявате чрез профила в Lidl Plus. Акаунтът в Lidl Plus ви позволява да преглеждате, да имате достъп, да управлявате и да коригирате информацията си от различни онлайн услуги на централно място за съхранение. Акаунтът Lidl Plus съхранява Вашите основни данни и информация за клиента, както и основните данни и информация за клиента, които сте въвели при използването на други онлайн услуги. По този начин всички Ваши основни данни за клиента, данни за вход, доброволно предоставената информация за обстоятелствата и интересите Ви от раздела "За мен" и информация за предоставените предимства по програмата "Babyboxen", както и информация за съхранените начини на плащане и историята на покупките и поръчките, могат да бъдат прегледани на централно място в профила Ви. Ако е необходимо, Вашите данни ще бъдат предадени на съответната онлайн услуга, когато използвате конкретни оферти, за да се даде възможност за възможно най-просто използване на съответната онлайн услуга и, ако е необходимо, за извършване на съответната транзакция.
Когато използвате Lidl Pay чрез Lidl Plus, можете да активирате така наречената "двуфакторна автентификация" за всички ваши онлайн услуги. След като активирате двуфакторното удостоверяване, всеки път, когато влизате в профила си, ще бъдете помолени да въведете и код за проверка, който ще бъде изпратен на регистрирания при нас номер на мобилен телефон или имейл адрес.
Ако вече не искате да използвате двуфакторно удостоверяване, можете да го деактивирате по всяко време в Lidl Plus или да маркирате дадено устройство като надеждно. В този случай обаче вече няма да можете да използвате услугата за мобилни плащания Lidl Pay.
Ако доброволно сте предоставили определена информация за вашите обстоятелства и интереси в профила си в Lidl Plus, дружествата на Lidl могат да използват тази информация в различни онлайн услуги (по-специално за да ви показват персонализирани оферти).
Ако се идентифицирате при посещение на магазин или на касата, ние записваме магазина, който сте посетили, продуктите, които сте закупили или върнали, по вид, количество и цена, купоните и ваучерите, които сте използвали, общата сума на касовите бележки, средната сума на касовите бележки за даден период, честотата на покупките, времето на плащане и вида на използвания метод на плащане.
Можете активно да се идентифицирате на касата с цифровата си клиентска карта или с номера на мобилния си телефон, който сте предоставили при регистрацията. Купоните в Lidl Plus се вземат предвид по време на процеса на плащане на касата само ако предварително сте ги активирали в приложението в раздел "Купони".
Използваме вашите данни и за обработка на заявките ви в отдела за обслужване на клиенти на Lidl.
Ако сте дали съгласието си за обработване на данни за проследяване в онлайн услуги за използване в Lidl Plus, ще използваме тази информация, за да определим кои оферти са подходящи за вас.
Моля, запознайте се с нашите насоки за защита на данните.
Ако резервирате продукти чрез Lidl Plus и след това ги закупите в магазина, събираме информация за използването на услугата за резервация и за закупените продукти.
В рамките на Lidl Plus от време на време, например като част от кампании за отстъпки, ще имате възможност да получавате оферти с отстъпки от партньори за сътрудничество. По правило тези оферти съдържат общ или индивидуализиран идентификационен номер (наричан по-долу "Промоционален код"), определен от съответния партньор за сътрудничество, който трябва да въведете при осребряване на офертата при партньора за сътрудничество или който се прочита. За някои от тези оферти трябва да се идентифицирате като клиент на Lidl Plus, като използвате QR код или цифровата си клиентска карта вместо Промоционалния код. Талоните не са оферта от нас; следователно получаването и използването на офертите се подчинява изключително на условията и информацията за защита на данните на съответния партньор за сътрудничество. Поради това партньорските оферти могат да бъдат променяни и/или премахвани от време на време от предлагащия партньор за сътрудничество. Партньорските фирми ни информират за осребряването на купони, ваучери, кодове на ваучери и др. Доколкото функцията "Партньорски ползи" съдържа външни връзки (хипервръзки) към уебсайтове на трети страни, за тези свързани уебсайтове отговаря единствено съответният оператор.
В случай че в рамките на Lidl Plus трябва да бъде предоставена специална оферта за сключване на договори за услуги с нашите партньори за сътрудничество, ние ще получим от тях вашите данни за контакт (имейл адрес и номер на мобилен телефон), за да можем правилно да присвоим специалната оферта към вашия профил.
Обща информация
С програмата за лоялност Lidl Plus можете да събирате дигитални точки ("Lidl точки"), когато пазарувате в участващ магазин на Lidl. Можете да обменяте точките си за наградни талони, налични в Lidl Plus.
Събиране на точки
За да събирате точки, трябва да се идентифицирате на касата в процеса на плащане, като използвате цифровата си клиентска карта Lidl Plus. Точките се изчисляват въз основа на историята на покупките Ви и се присвояват на Вашия клиентски номер Lidl Plus. Ще получавате по 1 точка за всяко 1 евро , което похарчите в магазините Lidl. Това важи за всички покупки в магазините Lidl (с изключение на преса и издателски продукти, тютюневи изделия, цигари, ваучери, предплатени и телефонни карти и депозити).
Точките се начисляват 2 дни след покупката ви в магазин на Lidl ("наличност"). Можете да видите текущия си баланс на точките по всяко време в приложението Lidl под Lidl points View all.
Използване на точките и наградите
Когато достигнете необходимия брой точки в Lidl Plus, можете да ги обмените за наградни талони, които включват отстъпки за продуктовата гама в магазините на Lidl или в онлайн магазина на Lidl. При осребряване на точките могат да се прилагат допълнителни условия за осребряване (включително разпоредби относно срока на валидност), които можете да видите на страницата с подробности за съответния купон (преди да осребрите точките). Сроковете на валидност, посочени в допълнителните условия за обратно изкупуване, зависят от наличността и складовите наличности на продуктите в избрания от вас магазин или в онлайн магазина на Lidl. За да реализирате талоните в магазин Lidl или в онлайн магазина Lidl, трябва да ги активирате в Lidl Plus в менюто "Талони" и след това да се идентифицирате с Вашата дигитална клиентска карта Lidl Plus при пазаруване или да добавите артикул в количката в онлайн магазина Lidl.
Ако срокът на валидност на купон, който сте спечелили с точки на Lidl, можете да се свържете с нашата служба за обслужване на клиенти, например чрез формата за контакт в приложението или по телефона. Нашата служба за обслужване на клиенти ще удължи срока на купона или, ако удължаването на срока на купона не е възможно поради разпродажба на стока, ще прехвърли осребрените Lidl точки във Вашата точкова сметка.
Събраните точки не могат да се обменят срещу пари в брой или да се приспадат като част от цената на покупката като цяло.
Понастоящем можете да използвате точките си в участващите магазини Lidl или в онлайн магазина на Lidl. Можете да използвате функцията за търсене в Lidl Plus, за да разберете дали избраният от вас магазин Lidl вече участва в програмата Lidl Points. Наградата може да бъде използвана на касата във всички магазини или в онлайн магазина Lidl в цялата страна.
Изтичане на точките
Срокът на валидност на неизползваните точки изтича 24 месеца след наличността им.
Ако върнете покупките, събраните за тях точки ще бъдат приспаднати отново. Не възстановяваме точки за върнати продукти, които се отнасят до купони, закупени с точки. Това може да доведе до отрицателен баланс на точките, който можете да попълните с точки.
Ако прекратите участието си в съответствие с раздел 11, точките ви ще изтекат напълно. В този случай няма задължение за плащане от ваша страна за компенсиране на отрицателния баланс на точките.
Получаваме данни за Вашето използване на Онлайн услугите или други приложения, уебсайтове или други дигитални услуги на дружество от Lidl Group, като например услугата "кликни и вземи", оферти за цветя, оферти за пътуване, онлайн рецепти, оферти за снимки, приложението Monsieur Cuisine, приложението Lidl Home, Babyboxen и др. (по-специално избрани и закупени продукти, информация за плащането и информация за начина на доставка, Вашите отговори на анкети, участието Ви в състезания, продукти, поставени в количката за пазаруване, честотата на покупките, данни за проследяване, избрани любими рецепти, , и т.н.) и, ако е възможно, да ги разпредели към Вашето лице, Вашия имейл адрес или Вашия клиентски номер. Освен това комбинираме събраните данни с информация за продуктите, които сте закупили в магазина, например, за да можем да ви предложим оферти, съобразени с вашите предпочитания и интереси, както и с участието ви в промоции, да ви предложим участие в специални промоции и да адаптираме по-добре евентуалния рекламен подход към вас.
Lidl Plus ви предлага цифрова система за депозитни ваучери за връщане на опаковки ("Моите депозити"). Първо сканирате QR кода на автомата за депозити с приложението Lidl на собственото си мобилно устройство. След това започвате да поставяте в машината пластмасовите и/или стъклените бутилки, кутии или други материали, приети от машината. Накрая ще получите цифрова разписка за депозит в Lidl Plus. В Lidl Plus можете да видите състоянието на текущите и вече осребрените си ваучери и да ги управлявате. Можете да изберете автоматично осребряване на всички налични ваучери по всяко време или ръчно да изберете само ваучерите, които искате да осребрите след това.
За да използвате ваучерите си, трябва само да сканирате клиентската си карта Lidl Plus на касата. Ако по изключение осребряването не работи, винаги можете да потърсите резервен QR код в Lidl Plus и да го сканирате. Всеки QR код за ръчно изкупуване може да съдържа до 10 различни ваучера. Ако желаете да осребрите повече от 10 ваучера наведнъж, ще ви бъдат предоставени допълнителни QR кодове, които да сканирате на касата. Покупката не е задължителна за осребряване.
Ако изберете цифров ваучер, вече няма да можете да получите физическия ваучер.
Ваучерите са валидни за 3 пълни години, считано от 1 януари следващата година. Ако изтриете профила си в Lidl Plus, всички ваши данни, включително ваучерите, ще бъдат изтрити. Следователно е невъзможно да ги възстановите.
Постигането на определени цели за разходи през месеца ще бъде възнаградено с купон. Запазваме си правото да променяме вашите индивидуални целеви прагове на разходите и стойността или естеството на съответните купони от време на време в началото на всеки месец.
Значки е функция, която ви позволява да събирате печати под формата на значки. Те могат да се събират като част от кампании, свързани с Lidl (например чрез закупуване на определени продукти). След като завършите предизвикателството, ще получите значка в раздела "Значки" на приложението и можете да получите награда (напр. ваучер).
Допълнителна информация за конкретна значка (продължителност, местоположение, описание на предизвикателството и т.н.) може да се види в раздела "Значки" на приложението и може да варира в зависимост от кампанията.
Ние събираме данните, описани в раздел 4.2, в нашата база данни. Оценяваме данните с цел да идентифицираме информация, от която бихте могли да се интересувате, за да можем да ви изпратим или покажем такава информация преди всичко на вас. Използваме също така математико-статистически методи, за да определим възможните интереси към продукти, като вземаме предвид нашата продуктова гама. За тази цел Вашите лични данни на се сравняват с данните на други клиенти. Въз основа на това сравнение можем да заключим кои други продукти и промоции, към които други клиенти със сходни интереси са проявили интерес, биха могли да представляват интерес и за Вас и за други клиенти. Въпреки това Lidl не поема никакво правно задължение да гарантира, че обработката на данни винаги функционира по описания начин. При наличие на Вашето съгласие ние създаваме анализи на използването на приложението от Ваша страна, както и профили за сегментиране на потребителите. Присвояваме тази информация на Вашето лице за рекламните цели, обхванати от настоящия договор. Освен това получаваме обща информация за оптимизацията на нашето приложение и за успеха на нашите рекламни кампании. Предоставяме на нашите рекламни партньори статистически подготвени, анонимни данни за успеха на техните рекламни кампании за целите на фактурирането. Нашите рекламни партньори не могат да проследят тази информация до Вас лично (за други трансфери на данни, моля, вижте нашата информация за защита на данните за Lidl Plus)."
За да стимулираме интереса ви към продуктови категории, които обикновено не купувате, е възможно да получавате оферти за други продуктови категории в Lidl Plus. Възможно е също така определени групи потребители да получават различни отстъпки за една и съща продуктова категория, за да се тестват търговските промоции на Lidl.
За да използвате услугата, са необходими валиден мобилен телефонен номер, имейл адрес и акаунт в Lidl Plus.
За да можете да използвате Lidl Plus пълноценно, трябва да изтеглите софтуера от магазина за приложения. За различните видове мобилни телефони се предлагат специфични версии на софтуера. За някои типове не може да се предложи подходящ софтуер по технически причини. Ако за вашия мобилен телефон не е налична подходяща версия на софтуера, няма да можете да използвате услугите. Въпреки това Lidl Stiftung се стреми да предлага софтуер за възможно най-много различни видове модели. Поради постоянно променящите се продуктови гами на пазара за мобилни устройства, Фондация Лидл не може да предложи актуален списък на всички мобилни телефони, с които е възможно да се използват услугите.
Използването на услугата изисква редовно предаване на данни от вашия мобилен телефон. Обхватът и честотата на предаване на данни зависят от вида и обхвата на използване на услугите. Вие носите отговорност за разходите за свързване, направени за предаване на данни. Размерът им зависи от договора между вас и съответния мобилен оператор. Пълноценното използване на услугата не е възможно без мобилен телефон или интернет връзка.
Разходите за създаване и поддържане на интернет връзка от страна на потребителя не са част от услугите на Lidl Stiftung. Това е отговорност единствено на договорните отношения между вас и вашия интернет доставчик.
Използването на услугата изисква също така достатъчно енергия на батерията и яркост на екрана, за да се сканират QR кодовете в процеса на плащане.
Използването на услугата на манипулирани крайни устройства (напр. чрез jail-break/rooting) не е разрешено.
Lidl Plus поддържа английски, български, гръцки, датски, естонски, испански, италиански, латвийски, литовски, немски, нидерландски, полски, португалски, румънски, сръбски, словашки, словенски, унгарски, фински, френски, хърватски, чешки и шведски език.
Акаунтът в Lidl Plus е защитен с парола, за да се гарантира сигурността на потребителските данни.
Пълноценното използване на услугата изисква редовно актуализиране на приложението на Lidl.
Този раздел се отнася до използването на функцията за резервиране. Функцията за резервация е достъпна само в Lidl Plus.
Функцията за резервиране ви позволява да резервирате продуктите, посочени в Lidl Plus, и след това да ги вземете в избран от вас магазин. За да направите това, първо трябва да се регистрирате за услугата чрез Lidl Plus в съответствие с раздел 3. Моля, имайте предвид, че някои продукти от нашата гама са налични само за ограничен период от време. Поради това си запазваме правото да ограничим или деактивираме функцията за резервиране в Lidl Plus по всяко време, дори и без предварително уведомление.
Резервациите са необвързващи, т.е. все още не сте задължени да платите цена. Резервацията не поражда никакви основни договорни задължения, т.е. резервацията нито ви задължава да закупите, нито установява претенции от ваша страна за запазване или прехвърляне на собствеността върху продуктите.
Функцията за резервиране в Lidl Plus автоматично ще ви покаже продуктите, които са налични в избрания от вас магазин. Ако продуктите не са налични в избрания магазин, имате възможност да преминете към друг магазин. Извършвате резервация, като първо избирате продукта в желаното количество в Lidl Plus и натискате бутона "Резервирай", за да поставите продукта в количката за пазаруване. В рамките на количката за пазаруване все още можете да променяте количеството на избраните продукти или да премахвате продукти от количката за пазаруване. Резервацията е завършена веднага след като кликнете върху "Резервирай сега без задължение" в количката за пазаруване. След това ще получите потвърждение за получаване на резервацията на имейл адреса, който сте предоставили по време на регистрацията. Веднага след като резервираните продукти бъдат депозирани за вас в магазина и са готови за получаване, ще получите и уведомление за получаване по електронна поща. Точното време, в което резервираните от Вас продукти са налични в избрания магазин, можете да откриете в Lidl Plus, както и в известието за получаване. Не е възможно да удължите времето на задържане в магазина. Можете също така да следите състоянието на резервацията си по всяко време в Lidl Plus.
За да вземете резервираните продукти, моля, свържете се със служител в избрания магазин и му посочете номера на поръчката на резервацията, който можете да намерите в Lidl Plus, в потвърждението на резервацията или в известието за получаване. След това резервираните продукти се закупуват, като се заплащат на място в касовата зона на магазина. Договорният партньор е компанията Lidl, която управлява магазина за взимане.
Можете да промените или отмените цялата или част от резервацията си в раздела "Вашата резервация" на Lidl Plus, като кликнете върху бутона "Промяна" или "Отмяна на резервация". Като кликнете върху бутона "Промени", предишната Ви резервация ще бъде отменена и всички първоначално резервирани продукти ще бъдат добавени отново в количката за пазаруване. След това можете да редактирате кошницата и да потвърдите резервацията отново, като кликнете върху "Резервирай сега без задължение". Ако резервацията не бъде потвърдена отново, няма да бъдат резервирани никакви продукти. Всеки път, когато променяте или отменяте резервацията си, ще получавате съобщение за потвърждение на имейл адреса, който сте предоставили по време на регистрацията.
Като алтернатива на анулирането на резервацията или ако вече не е технически възможно да се анулира резервацията, тъй като тя вече не е в състояние "в процес на подготовка", можете също така да позволите резервацията да отпадне, като не вземете резервираните продукти в рамките на периода на предварително задържане, посочен в раздел 6.3.
Докато функцията за резервации в Lidl Plus е активна, вашите резервации ще се показват в профила ви.
Трябва да
• въведете правилните данни при регистрацията и поддържайте профила си актуален,
• актуализирайте мобилния си телефонен номер в Lidl Plus веднага, когато той се промени,
• да пазите паролата си и да я променяте, ако знаете или подозирате, че някой е получил достъп или се е опитал да получи достъп до вашия акаунт; и
• да използвате услугата в съответствие с приложимото законодателство.
Моля, имайте предвид също, че използваме номера на мобилния ви телефон предимно за идентифицирането ви като упълномощен собственик на профила ви в Lidl Plus. Ето защо е особено важно актуалният Ви мобилен телефонен номер да бъде винаги съхранен в Lidl Plus. Това е единственият начин да се гарантира, че можете да получите достъп до Вашия профил в Lidl Plus по всяко време, дори ако забравите паролата си, и че никоя неоторизирана трета страна няма да може да получи достъп до Вашия профил в Lidl Plus, ако промените номера на мобилния си телефон.
Право на оттегляне
Имате право да се откажете от този договор в рамките на четиринадесет дни, без да посочвате причина. Срокът за отказ е четиринадесет дни от датата на сключване на договора.
За да упражните правото си на оттегляне, трябва да се свържете с нас на адрес
Lidl Stiftung & Co. KG
Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm
Телефон: 02 90 66 444
Електронна поща: dataprotection@lidlplus.bg
за решението си да се откажете от този договор чрез недвусмислено изявление (например писмо, изпратено по пощата или по електронна поща). Можете да използвате приложения примерен формуляр за отказ от договора, но това не е задължително.
За да спазите срока за оттегляне, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на правото на оттегляне преди изтичането на срока за оттегляне.
Последици от оттеглянето
Ако се откажете от този договор, ние ще ви възстановим всички получени от вас плащания, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избора ви на вид доставка, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от нас), без неоправдано забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който сме информирани за решението ви да се откажете от този договор. За това изплащане ние ще използваме същите платежни средства, които сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако изрично не е договорено друго с Вас; в никакъв случай няма да Ви бъдат начислявани такси за това изплащане.
Ако сте поискали услугите да започнат по време на срока за отказ, трябва да ни заплатите разумна сума, съответстваща на дела на вече предоставените услуги до момента, в който ни информирате за упражняването на правото на отказ по отношение на този договор, в сравнение с общия обем на услугите, предвидени в договора.
8.2 Примерен формуляр за оттегляне
Прилага се законовата гаранция за дефекти.
Операторите на отделните онлайн услуги носят пълната отговорност за предоставянето на своите услуги. Lidl Stiftung не носи отговорност за каквито и да било претенции, произтичащи от това. Същото важи и за други материали, предоставени от независими трети страни, като например интернет доставчик.
Ние носим неограничена отговорност за умисъл и груба небрежност, както и за вреди, произтичащи от увреждане на живота, тялото или здравето.
В случаи на лека небрежност носим отговорност само за неизпълнение на съществено договорно задължение. Съществено договорно задължение в този смисъл е задължение, чието изпълнение на първо място прави възможно изпълнението на договора и на чието изпълнение договорният партньор може редовно да разчита. В този случай отговорността се ограничава до типичните и предвидими вреди към момента на сключване на договора.
Ограниченията на отговорността се прилагат съответно в полза на нашите служители, агенти и заместници.
Отговорността от наша страна за гаранции, изрично посочени като такива, и за искове, основани на Закона за отговорността за вреди, причинени на продукти, остава незасегната.
Всякаква друга отговорност от наша страна е изключена.
Имате право да прекратите участието си по всяко време, без да посочвате причини, например като използвате функцията "Изтриване на потребителски профил". Прекратяването от страна на Фондация Лидл също е възможно по всяко време със срок на предизвестие от 14 (четиринадесет) дни, без да се посочва важна причина. Прекратяването от страна на Фондация Lidl ще се разглежда по-специално, ако потребителят наруши разпоредбите на настоящите условия за участие. До изясняване на съответните инциденти данните на потребителя могат да бъдат блокирани. По-специално, запазваме си правото да изтрием профила ви в Lidl Plus в случай на невярна информация. Правото на страните на извънредно прекратяване на договора по основателна причина остава незасегнато.
Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти на hotline@lidl.bg или чрез формуляра за контакт.
Не сме длъжни или не желаем да участваме в процедури за разрешаване на спорове пред потребителски арбитражен съвет.
Настоящите Общи условия за участие уреждат изключително бизнес отношенията с клиенти с - евентуално само временно - пребиваване в България. Това също така остава незасегнато от предлагането на допълнителен език в Lidl Plus.