Banner

Общи условия за ползване на Lidl Plus

1. Приложно поле и връзка с други регулации


Настоящите условия за участие Lidl Plus („Условия за участие”) регламентират участието в клиентската програма Lidl Plus (по-долу наречена „Услугата”) чрез използване на мобилното приложение Lidl Plus („Приложение Lidl Plus“), както и резервиране на продукти („Функция Резервация“) през приложението Lidl Plus. Услугата се предоставя от „Лидл Щифтунг & КО” КГ, Германия (Lidl Stiftung & Co. KG, наричано по-долу „Лидл Щифтунг“ или „ние“). Лидл Щифтунг си запазва правото да привлече в изпълнението на услугата подизпълнители и/или други дружества от групата Лидл (като например "ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ" ЕООД ЕНД КО” КД, ЕИК: 131071587). Обработката на някои данни изисква участието на Lidl групата (наричана по-долу „група от компании“ [ https://www.lidl.bg/c/lidl-plus-adresi-na-kompaniyata/s10027936]).


Услугата е насочена към потребители (по-долу наречени „клиенти” или „Вие”), които искат да резервират продуктите чрез приложението Lidl Plus и/или желаят да получат персонализирана информация относно офертите и промоциите на Лидл и на негови избрани партньори, които отговарят във възможно най-голяма степен на интересите на съответното лице. Използването на услугата има за цел да предостави на ползвателите релевантно съдържание, съответно Лидл изобщо да не изпраща на съответния ползвател съдържание, което не е от интерес за него. Основа за определяне на релевантното съдържание е отношението по повод закупуването и ползването на продукти и услуги, предоставяни от Лидл-дружествата, както е описано по-долу. Услугата се предоставя въз основа на настоящите Условия за участие. Можете да изтеглите и запазите или отпечатате валидните в момента Общи условия по всяко време по долу. Не запазваме текста на споразумението след сключването му.

За да разгледаш файла, е необходим Adobe Acrobat Reader.

2. Предпоставки за участие


За да имате право да участвате в предоставената от нас услуга трябва да сте навършил 18 години и да сте дееспособен. Право на участие имат само потребители по смисъла на § 13, т. 1 от ДР на Закона за защита на потребителите. Участието е допустимо единствено ако е за лични нужди. Участие със стопанска цел в качеството на търговец, производител или доставчик по смисъла на § 13, т. 2, 3 и 4 от ДР на Закона за защита на потребителите е недопустимо.


3. Регистрация, профил и сключване на споразумение


За да можете да се възползвате от нашата услуга, трябва да си създадете специален профил.

Вие отправяте обвързващо предложение за регистрирането и използването на функционалното съдържание на услугата като активирате бутон „Продължи” в апликацията, въведете всички изискани данни, въведете потребителско име и парола за Вашия „Моят Лидл Профил” (Данни за достъп) и активирате бутона „Регистрирай се сега”. Това предложение не генерира никакви разходи за Вас. До момента на активиране на бутона „Продължи” можете във всеки един момент да прекратите регистрацията или да промените въведените данни, като заличите същите, допълните или коригирате в съответните полета или като затворите приложението. След приключване на процеса по регистрация можете във всеки един момент да променяте данните в личния Ви профил.

След получаване на Вашето предложение за сключване на договор, ние ще изпратим потвърждение за това на имейл адреса, който сте въвели по време на регистрацията. Това потвърждение представлява приемане на Вашето предложение от наша страна, води до сключване на договор и съдържа линк за верификация. Услугата може да бъде ползвана от момента, в който получите потвърждението.

Тъй като предоставяме услугата доброволно и безплатно, ние сме в правото си в отделни случаи да откажем регистрацията на даден профил, без да посочваме причина за това.

Зададените от Вас мобилен телефонен номер и имейл не трябва да част от друг клиентски профил. Също така е забранено да въвеждате имейл адрес, мобилен телефонен номер или други клиентски данни, които не са Ваши, в частност това важи за инцидентно създадени имейли. Следва да пазите грижливо данните си за достъп. Забранено е да предоставяте на други лица достъп до Вашия профил.

Всяка комуникация в Лидл, която се извършва чрез Вашия профил, се счита за извършена с Вас и от Вас. Това важи и в случаите, когато трети лица са действали през Вашия профил, ако тези лица са използвали профила Ви поради Ваше виновно поведение. Задължени сте да ни уведомявате за всяко нерегламентирано използване на Вашия профил, както и да промените данните за достъп до него в случай, че имате основание да смятате, че трети лица използват профила Ви.

Можете да се регистрирате за Lidl Plus по следния начин:

  • Чрез нашето приложение Lidl Plus, което е достъпно през различни мобилни платформи.

В хода на регистрацията автоматично ще Ви бъде разпределен клиентски номер.


4. Предмет на услугата, когато използвате приложението Lidl Plus


Този раздел е валиден само за използване на приложението Lidl Plus. „Използване на приложението Lidl Plus“ в настоящите Общи условия означава всяко действие в Lidl Plus от първо влизане във Вашия акаунт, което може да стане автоматично след успешна регистрация. Раздел 6 се отнася за използването на функцията за резервация. Моля, обърнете внимание, че можете да използвате тази услуга, само чрез приложението Lidl Plus. Ако не използвате приложението Lidl Plus, функцията за резервация няма да е достъпна за вас.


4.1. Подходяща информация

Целта на тази услугатаLidl Plus е в това да Ви се изпраща възможно най-подходяща и релевантна за Вас информация, респ. такава да Ви се предоставя през приложението Lidl Plus, а също и, доколкото това е възможно, да Ви предложим персонално ориентирани към Вашите нужди оферти и услуги.

Участието в Lidl Plus е безплатно

Докато използвате приложението Lidl Plus ще имате удоволствието да получите разнообразни, съобразени с Вашите потребности, предложения,. Те включват, наред с останалите, също и оферти, съобразени изцяло с Вашите нужди и желания, участие в игри на късмета, както и намаления и изключителни предложения. За тази цел ще опитаме да установим Вашите интереси и предпочитания по отношение на предлаганите от Лидл продукти и услуги.

Доколкото поискаме да получим Вашето съгласие за по-долу описаните обработки на Вашите данни, то съответните данни ще бъдат обработвани само и единствено за нуждите на Lidl Plus и то до толкова, доколкото сте дали Вашето съгласие за това.


4.2. Събиране и съхранение на данни

Данните, изброени в този раздел, са основата, на база на която определяме офертите, които са подходящи за Вас:


4.2.1 Регистрация за Lidl Plus

Като част от процеса на регистрация, ние изискваме следните основни данни на клиента: име, фамилия, дата на раждане, имейл адрес, номер на мобилен телефон и предпочитан филиал на Lidl. Допълнително могат да бъдат въведени обръщение, пол и домашен адрес (улица, номер, пощенски код, град и държава). Функцията за геолокация на Вашето мобилно устройство може да се използва за определяне на предпочитания от Вас филиал.


4.2.2. Данни от Моят Lidl

Ако доброволно сте предоставили определена информация за Вашите условия на живот и интереси във Вашия акаунт в Моят Lidl, ние ще съберем тази информация и в рамките на Lidl Plus.


4.2.3. Посещения в магазин

Ако при посещение на филиал се идентифицирате на касата, ние записваме филиала, който сте посетили, вида, количеството и цената на закупените от Вас продукти, купоните, които сте използвали, общата сума на касовата бележка, средната сума на Вашите бележки за период от време, честотата на Вашите покупки и времето на извършване на плащане и видовете използвани платежни средства. Чрез отразяване на Вашата покупка към Вашия клиентски профил, ние преследваме целите, посочени в раздел „Предмет на услугата”, като например да можем да Ви предложим оферти, съобразени с Вашите предпочитания и интереси, както и да Ви осигурим участие в промоции.

Можете да се идентифицирате на касата посредством дигиталната си клиентска карта. Купоните в Lidl Plus се вземат предвид по време на процеса на плащане само ако сте ги активирали предварително в секция „Купони“.


4.2.4. Обслужване на клиенти

Ако се свържете с отдела за обслужване на клиенти на някое от дружествата от групата Лидл, ние ще използваме предоставените от Вас данни в този контекст.


4.2.5. Използване на Приложението

Когато използвате приложението Lidl Plus, ние събираме информация за филиала, в който пазарувате. Ние събираме също така информация за цялото съдържание, което сте преглеждали в приложението, например активирани купони, Вашите настройки за уведомяване, участие в игри, разгледани артикули и избран от Вас основен филиал. Ние също така събираме информация за Вашето взаимодействие с приложението, като например посетени секции, гледани по време на използването екрани, брой кликвания и брой превъртания. Освен това обработваме Вашия клиентски номер, информация за използваната версия на операционната система, идентификацията на устройството, езика на системата и избраната държава, както и версията на приложението, което използвате. В някои случаи ние събираме тази информация за използването на Вашето приложение само при наличие на Вашето изрично съгласие, предоставено в съответствие с ОРЗЛД и Закона за защита на личните данни. Моля, обърнете внимание на нашата информация за защита на данните.


4.2.6. Резервация на продукта

Ако резервирате продукти чрез приложението Lidl Plus и ги закупите във вашия любим магазин, ние събираме информация за използването от ваша страна на нашата услуга за резервация и закупените продукти.


4.2.7. Данни за достъп

Вашите данни за достъп се събират и използват за влизане в приложението. За да не се налага всеки път, когато влизате в Lidl Plus, да задавате Вашите данни наново, Вашите данни за вход се криптират и се съхраняват в Lidl Plus, докато не излезете от акаунта си.


4.2.8. Партньорски оферти

От време на време в приложението Lidl Plus ще имате възможност да ползвате изгодни предложения на наши партньори. По правило тези оферти съдържат общ или индивидуализиран идентификационен номер (наричан по-долу „Промоционален код“), определен от съответния партньор, който трябва да посочите при пазаруване от партньора или който да бъде установен от него. За някои от тези предложения, вместо да използвате промоционалния код, ще трябва да се идентифицирате като клиент на Lidl Plus, като използвате вашата цифрова клиентска карта. Купоните не са наше предложение; следователно получаването и използването им зависи изключително от условията и изискванията за защита на данните на съответния партньор. Като такива Партньорските оферти могат да бъдат изменяни и/или премахвани по всяко време от съответният Партньор. Поради това партньорските оферти могат в някои случаи да бъдат променяни и/или премахвани от предлагащия партньор.

Партньорите ни предоставят обратна информация за използваните купони, ваучери, кодове на ваучери и др. Ако функцията „партньорски програми“ съдържа външни връзки (хиперлинкове) към уебсайтове на трети лица, то отговорност за съдържанието на тези свързани уебсайтове носи единствено съответния оператор.

В случай, че в рамките на Lidl Plus бъде предоставена специална оферта за сключване на договор за предоставяне на услуги с наши партньори, ние ще получим Вашите данни за контакт (имейл и телефонен номер) от тях, за да можем коректно да отнесем специалната оферта към Вашето приложение.


4.2.9. Информационни бюлетини на други доставчици на услуги

Освен това, ако сте дали съгласието си да получавате бюлетина или на други услуги, описани в предходния параграф и управлявани от Групата Лидл, ние можем да получаваме информация за вашето потребителско поведение във връзка с този бюлетин, включително информация като часа на отваряне на бюлетина, връзките или областите, върху които сте кликнали, продължителност и честота на използване.


4.2.10. Бюлетин / push известия / SMS

Ние събираме данни за Вашето потребителско поведение от изпратени до Вас информационни бюлетини, както и от други известия, като пуш-съобщения или СМС известявания, запазваме я и, ако е възможно, я приобщаваме към Вашия профил или вашия имейл адрес или клиентски номер. Ние събираме информация за времето на отваряне и връзките, върху които сте кликнали, областите, върху които сте кликнали, избраните продукти, времето, продължителността и честотата на използване.


4.2.11 Онлайн магазин/други дигитални услуги

Получаваме от Lidl подробности относно използването от ваша страна на онлайн магазина на Lidl, както и всякакви други приложения, уебсайтове или дигитални услуги, принадлежащи към групата от компании, като услуги за „Резервация“, магазин за цветя, резервации за пътуване, дигитални услуги, фотографски услуги, приложението Mr. Cuisine, приложението Lidl Home, Lidl Liddle Club и т.н. (по-специално избрани и закупени продукти, информация за начина на плащане и доставка, как вие използвате тези дигитални услуги, купоните, които сте използвали, сумата на ваучера и т.н.) и ако е възможно, ще ги пренасочим към вашия имейл адрес или клиентски номер. Освен това, събраните данни ще бъдат съпоставени с информацията за вашите покупки в магазина на място, за да можем да ви предоставим оферти, специално подбрани на база вашите предпочитания и интереси, както и да ви предложим участие в специални промоции и индивидуален подход под формата на бюлетини.


4.3. Анализ на данните

Ние съхраняваме данните, описани в раздел 1.2, в нашата база данни. Ние анализираме данните с цел да определим информация, която може да Ви интересува, така че да можем само да Ви изпращаме или показваме такава информация. Ние използваме също така математико-статистически методи за определяне на възможните интереси към определени продукти. За целта Вашите лични данни се сравняват с данните на други клиенти. Въз основа на това сравнение можем да извлечем кои други продукти и кампании, към които са проявили интерес други клиенти със сходни интереси, биха могли да представляват интерес за Вас или други клиенти. Въпреки това обаче Лидл не може да поеме правно обвързващ ангажимент да гарантира, че обработката на данните винаги ще сработи по описания начин и че действително получавате само оферти, които представляват интерес за Вас. Освен това, , ние създаваме анализи за вашето използване на приложението, както и профили за клиентско сегментиране. Ние свързваме тази информация с вас за рекламни цели, обхванати от това споразумение. Също така получаваме обща представа за оптимизирането на нашето приложение и успеха на нашите рекламни кампании. Ние предоставяме на нашите рекламни партньори статистически обработени анонимни данни за успеха на техните рекламни кампании за целите на оптимизиране на бъдещи такива. Нашите рекламни партньори не могат да проследят тази информация лично до вас.

Специални категории лични данни по смисъла на чл.9, ал.1 ОРЗЛД не се включват в оценката.


5. Общи изисквания за използване на услугата


Този раздел се прилага само при използване на приложението Lidl Plus (както е дефинирано в раздел 4 от настоящите Общи условия). За използването на функцията за резервация се прилага раздел 6. Моля, имайте предвид, че можете да използвате пълния обхват на използване на услугата само когато използвате приложението Lidl Plus.

За да използвате услугата Lidl Plus, са необходими валиден номер на мобилен телефон, имейл адрес и акаунт в Моят Lidl профил

За да може да използва и приложението Lidl Plus, участникът трябва да изтегли софтуера от магазин за приложения. Налични са специфични версии на софтуера за различни типове мобилни телефони. За някои типове по технически причини не може да се предложи подходящ софтуер. Ако няма подходяща версия на софтуера за съответния мобилен телефон на абоната, този абонат не може да използва услугите. Въпреки това, Лидл Щифтунг се стреми да предложи софтуера за възможно най-много различни типове модели. Поради постоянно променящите се продуктови гама на пазара за мобилни устройства, Лидл Щифтунг не може да предложи актуален списък на всички мобилни телефони, с които могат да се използват услугите.

Инсталирането на софтуера и използването на услугите изискват редовно предаване на данни от мобилния телефон на абоната. Обхватът и честотата на предаване на данни зависят от вида и обхвата на използване на услугите. Абонатът поема разходите за свързаност, направени за предаването на данни. Сумата зависи от договора между абоната и съответния доставчик на мобилни услуги.

Разходите за създаване и поддържане на интернет връзка от страна на потребителя не са част от услугите на Лидл Щифтунг. За тях отговорност се търси единствено на основание договорните отношения между потребителя и неговия интернет доставчик.

Използването на услугата Lidl Plus изисква също така достатъчно ниво на батерията и яркост на екрана за сканиране на QR кодовете по време на процеса на идентификация.

Участникът се задължава да инсталира предлаганите от Лидл актуализации. За това той ще бъде съответно информиран при използване на софтуера. Използването на услугата Lidl Plus на манипулирани устройства (например чрез джейлбрейк/рутиране) не е разрешено.

6. Функция на резервация


Раздел 6 се отнася за използването на функцията за резервация. Резервацията е налична само в приложението Lidl Plus.


6.1 Предмет

Функцията за резервация ви позволява да резервирате продуктите, посочени по-подробно в приложението Lidl Plus, и след това да ги вземете от избрания от вас Lidl магазин. За да направите това, първо трябва да се регистрирате за услугата чрез приложението Lidl Plus в съответствие с раздел 3. Моля, имайте предвид, че някои продукти от нашия асортимент са налични само за ограничен период от време. Поради това си запазваме правото да ограничим или деактивираме функцията за резервация в приложението Lidl Plus по всяко време без предизвестие.


6.2 Необвързващ характер на резервацията

Резервациите са безплатни и необвързващи. Резервацията не поражда никакви договорни задължения, т.е. резервацията нито ви задължава да закупите, нито резервацията поражда претенции от ваша страна за представяне или придобиване на продуктите.


6.3 Процес на резервация

Функцията за резервация в приложението Lidl Plus автоматично ще ви покаже наличните продукти в избрания от вас Lidl магазин. Ако продуктите не са налични в избрания магазин, имате възможност да преминете към друг магазин. За да направите резервация, първо избирате продукта в желаното количество в приложението Lidl Plus и кликнете върху „Резервиране“, за да поставите продукта в пазарската кошница. В кошницата за пазаруване все още можете да промените количеството на избраните продукти или да премахнете продукти. Резервацията е завършена веднага щом натиснете върху „Потвърждение на резервацията“ в кошницата за пазаруване. След това ще получите потвърждение за получаване на вашата резервация на имейл адреса, който сте посочили при регистрацията. Веднага след като резервираните продукти бъдат доставени в магазина и са готови за получаване, ще получите известие за получаване по имейл. Точното време на съхранение на вашите резервирани продукти в избрания магазин можете да намерите в приложението Lidl Plus, както и в известието за получаване. Не е възможно да се удължи времето за съхранение в магазина. Можете също така да следите статуса на вашата резервация по всяко време в приложението.


6.4 Вземане и закупуване в магазина

За да вземете вашите резервирани продукти, моля, свържете се със служител в избрания Lidl магазин и го информирайте за номера на поръчката на резервацията - който може да бъде намерен в Lidl Plus, потвърждението на резервацията или в известието ви за получаване. След това закупуването на запазените продукти става чрез заплащане на продуктите на място на касата на магазин Lidl.


6.5 Последваща промяна и анулиране на резервация

Можете да промените, анулирате напълно или да направите нова резервация по всяко време в секцията „Вашата резервация“ в приложението Lidl Plus, като натиснете върху бутона „Промяна“ или „Отказ от резервация“. С натискане на бутона "Промяна", предишната ви резервация ще бъде анулирана и всички ваши първоначално резервирани продукти ще бъдат добавени отново в количката за пазаруване. След това можете да редактирате пазарската количка и да потвърдите резервацията отново, като щракнете върху „Потвърждение на резервацията“. Ако резервацията не бъде препотвърдена, продукти няма да бъдат резервирани. След всяка промяна или анулиране на вашата резервация, ще получите съобщение за потвърждение на имейл адреса, който сте посочили при регистрацията.

Като алтернатива на анулирането или ако анулирането на резервацията вече не е технически възможно, тъй като резервацията вече е „в процес на подготовка“, можете също да оставите резервацията да изтече, като не вземете резервираните продукти в рамките на периода на съхранение посочени в точка 6.3.


6.6 История

Когато функцията за резервация е активна в приложението Lidl Plus, вашите резервации ще се показват във вашия акаунт.


7. Вашите задължения


Вие трябва:

  • да въведете коректни данни при регистрация и да поддържате профила си актуален,
  • да пазите паролата си в тайна и я променяте в случай на злоупотреба или подозрение за злоупотреба и
  • да използвате услугата в съответствие с изискванията на приложимото законодателство.


8. Отказ


8.1 Право на отказ

Имате право да се откажете от това споразумение в рамките на 14 дни, без да посочвате причина. Срокът за отказ е 14 дни от деня на сключване на споразумението.

За да упражните правото си на отказ, трябва да изпратите на

Lidl Stiftung & Co. KG

Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Германия

Телефон: 02 90 66 444

Електронна поща: datenschutz@lidlplus.bg



Ясна декларация (напр. писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща) за вашето решение да се откажете от това споразумение. За тази цел можете да използвате приложения образец на формуляр за отказ, който обаче не е задължителен. За да спазите срока за отказ, е достатъчно да изпратите уведомлението за упражняване на правото на отказ преди изтичането на срока за отказ.


8.2 Последици от отказа

Ако се откажете от това споразумение, трябва да ви възстановим всички плащания, които сме получили от вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от факта, че сте избрали вид доставка, различен от предлаганата най-евтина стандартна доставка от нас), незабавно и най-късно в рамките на 14 дни от деня, в който сме получили уведомление за Вашия отказ от това споразумение. За това изплащане ще използваме същото средство за плащане, което сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако изрично не е уговорено друго с вас; в никакъв случай няма да бъдете таксувани за това изплащане.

Ако сте поискали услугите да започнат по време на периода за отказ, трябва да ни заплатите разумна сума, съответстваща на частта от вече предоставените услуги до момента, в който ни уведомите за упражняването на правото на отказ по това споразумение спрямо общия обем на услугите, предвидени в него.


8.3 Формуляр за отказ

За да разгледаш файла, е необходим Adobe Acrobat Reader.

9. Отговорност


В случай на лека небрежност ние ще носим отговорност само при съществено нарушение на задълженията по текущото споразумение. Съществено задължение по споразумението в този смисъл е задължение, чието изпълнение прави възможно изпълнението на споразумението на първо място и на изпълнението на което партньорът в споразумението следователно може редовно да разчита. В този случай отговорността е ограничена до типичните и предвидими щети към момента на сключване на споразумението.

Ограниченията на отговорността се прилагат съответно по отношение на нашите служители и подизпълнители.

Всяка отговорност от наша страна за гаранции, изрично посочени като такива, и за искове, основани на Закона за защита на потребителите, остават незасегнати.

Във всички останали отношения всякаква отговорност от наша страна се изключва.


10. Прекратяване, заличаване


Потребителят има право във всеки един момент да прекрати участието си без да посочва причини, като използва функцията „Изтриване на потребителски профил“. Прекратяване от страна на Лидл Щифтунг е възможно по всяко време със срок на предизвестие от 10 дни, без да е необходимо да се посочва причина за това.

Правото на страните на разваляне на договора поради съществено неизпълнение може да бъде упражнено съгласно законовите изисквания.


11. Заключителни разпоредби


Европейската комисия предоставя онлайн портал за разрешаване на спорове на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ние обаче не сме длъжни и не желаем да участваме в процедурата за уреждане на спорове пред институция за алтернативно решаване на потребителски спорове.

Условия за участие за изтегляне

Условията за участие на приложението „Lidl Plus“ могат да бъдат изтеглени като PDF версия по долу.

За да разгледаш файла, е необходим Adobe Acrobat Reader.