Този браузър не е актуален
За да се визуализира правилно сайта, моля ползвай следните браузъри.ВниманиеОбнови версията на браузъра си. Ако не го направиш някои функционалности може и да не работят коректно.
    Brand Navigation
    1. За нас
    2. Полезно инфо
    3. Обслужване и контакти
    4. Пресцентър
    5. Кариера
    6. Недвижими имоти
    Banner

    Знаци за качество

    Качество

    Сигурността на клиентите и тяхната удовлетвореност – това са принципите, по които се създава всеки наш продукт. За неотлъчното им следване отговаря Качественият контрол на Lidl. Електроуреди, играчки, домашни потреби и облекло – всеки наш продукт преминава специални тестове за сигурност, надеждност и високо качество. Целият процес на производство се следи с безкомпромисна стриктност. Избраните материали и дизайнът се наблюдават изключително строго, за да сме сигурни, че отговарят на високите изисквания на Lidl. Едва след като сме убедени, че стандартите ни са постигнати, започва производството.

    Качественият контрол продължава да следи стриктно процеса на самото производство. Но и това не е достатъчно, за да сме убедени в надеждността на продукта. Готовите продукти биват изпитвани още веднъж и подлагани на различни видове натоварвания. Само така можем да гарантираме на вас, нашите клиенти, че във всяка една ситуация можете да се доверите на закупеното от Lidl.

    Нашите знаци за качество

    Паралелно с нашите собствени експерти независими реномирани институти като немските Stiftung Warentest и Ökotest извършват допълнителни тестове за качество. В резултат на това продуктите на Lidl притежават многобройни сертификати и отличия за качество.

    1. Сертификат Hohenstein за прецизни размери.

      HOHЕNSTEIN

      Hohenstein е знак за три важни показателя на текстилните изделия на Лидл: неналичие на вредни вещества, съответствие на размерите, обозначени на етикета и физическите качества на дрехата, запазващи функционалната си форма след многократно изпиране.

    2. Лого на Lenzing Modal.

      MicroModal®

      MicroModal® е е материя с мека и еластична текстура, която осигурява висок комфорт на текстилните изделия на LIDL благодарение на свойството си едновременно да попива и да "диша".

    3. Лого на Lenzing Modal.

      ProModal®

      ProModal® е материя, която комбинира влакна и съчетава мекота и функционалност при гарантирано оптимално качество на текстилните изделия на LIDL. Тъканите ProModal® са по-устойчиви на скъсване.

    4. Лого на Lycra.

      LYCRA

      Материята LYCRA е здрава и трайна синтетична нишка, повишава еластичността и комфорта в текстилните изделия на LIDL и се ползва изключително при производството на: спортна екипировка, бански костюми, ски панталони, ръкавици, трикотаж, чорапи, бельо и др.

    1. Bionic Finish Eco: екологични покрития.

      BIONIC FINISH ECO

      BIONIC FINISH® ECO® е високотехнологично хидрофобно покритие с изключително тънка кристална структура, предпазващо текстилните изделия от вода и замърсяване. BIONIC FINISH® ECO® защитава човека и природата.

    2. Лого на YKK.

      YKK

      YKK GROUP е компания, специализирана в производството на ципове и закопчаващи продукти от изключително високо качество. Тя е създала и инкорпорирала в облекла пластмасовите ципове, скритите ципове, огнеупорните ципове, безшумните ципове (за военни) и т.н.

    3. PEFC сертификат: Продукт от устойчиво управлявани гори.

      PEFC

      PEFC е международна система за сертифициране на гори, която удостоверява, че дървесината в продуктите на LIDL е добита от отговорно управлявани горски стопанства.

    4. TOPCOOL: Високофункционални фибри.

      TOPCOOL®

      TopCool® е тъкан, разработена от COMATEX - производител на материи от микрофибър, памук, полиестер, бамбук и много други. Портфолиото от продукти включва спално бельо за дома, за хотели и лечебни заведения.

    1. Илюстрация на човешко тяло с кръгови сини стрелки.

      BodyMapping

      BodyMapping е специална технология, която поддържа оптимална температура на кожата и осигурява сухота и максимален комфорт благодарение на задълбочен анализ на физиологията на човешкото тяло и на съобразяване на различните му термични зони.

    2. GOTS: Стандарт за биологичен текстил.

      GOTS

      Глобалният органичен текстилен стандарт (GOTS) гарантира, че био памукът в текстилните изделия на LIDL е произведен съгласно екологични критерии по цялата текстилна верига на отглеждане, производство и доставка.

    3. Сертификат PFI за качество на обувките.

      PFI FITTING TESTED

      PFI FITTING TESTED е сертификат, чийто отличителен знак е гаранция за качеството на нашите обувки и кожени изделия.

    1. Етикет на ЕС за защитено наименование за произход.

      Защитени географски означения на ЕС

      Използват се за маркиране на продукти, дължащи характеристиките си основно на мястото им на производство и на специфичните технологии и умения на местните производители. В ЕС има разработена цялостна Политика на качеството.

    2. Европейски знак за защитено наименование за произход.

      Защитени географски означения на ЕС

      Използват се за маркиране на продукти, дължащи характеристиките си основно на мястото им на производство и на специфичните технологии и умения на местните производители. В ЕС има разработена цялостна Политика на качеството.

    3. Европейски знак за географско указание.

      Защитени географски означения на ЕС

      Използват се за маркиране на продукти, дължащи характеристиките си основно на мястото им на производство и на специфичните технологии и умения на местните производители. В ЕС има разработена цялостна Политика на качеството.

    1. Лого на Стара планина: Утвърден стандарт.

      Стара планина

      „Стара планина“ е стандарт, утвърден от Министерството на земеделието и храните, в който са описани спецификациите за производство на продукти от свинско, говеждо и птиче месо.

    2. Европейски знак за биологични продукти.

      BIO

      Логото се поставя задължително на всички предварително опаковани храни, произведени в ЕС, съгласно изискванията за биологично земеделие. Основното предимство на тези продукти е, че за производството им се използват строго определени и контролирани суровини.

    3. ASC сертифицирани отговорно отглеждани риби.

      ASC

      Целта е постигане на по-устойчиви риболовни практики. Етикетът е за риба и морска храна, идващи от рибни стопанства, които спазват устойчиви практики на култивиране, като по този начин намаляват въздействията върху хората и природата.

    4. MSC сертификат за устойчив риболов.

      MSC

      Мarine Stewardship Council (MSC) е международна организация с нестопанска цел. Тя има за цел да предотврати глобалния свръхулов, както и да направи световната риболовна индустрия по-устойчива.

    1. UTZ сертифицирано какао.

      UTZ

      UTZ е сертификат, даван на производителите на кафе, какао и чай, които спазват определени социални и екологични изисквания и имат отговорен начин на производство.

    2. Сертифицирано от Rainforest Alliance.

      RAINFOREST ALLIANCE

      Този сертификат удостоверява, че земеделските култури са отгледани по високи стандарти за устойчиво земеделие и с мисъл за бъдещето на околната среда.

    3. Лого на Fairtrade

      Fairtrade International

      Означава по-добри условия за дребните фермери и работници в Африка, Азия и Латинска Америка. Повече от 1,6 милиарда души вече печелят от стабилни минимални цени, демократични организационни структури, опазване на околната среда, както и безопасни условия на труд.

    4. Fairtrade какао

      Fairtrade Cocoa Program

      Lidl e един от първите партньори на програмата Fairtrade за какао (от 2014 г.). Етикетът може да бъде изобразен само на опаковката на продукта, ако какаото, необходимо и използвано в продукта, е закупено в съответствие с всички изисквания на Fairtrade.