Защита на личните данни

Статус декември 2021

Благодарим Ви за проявения интерес към Lidl Plus. 
Lidl Plus служи като Програма за обслужване на клиенти (по-долу „Услуга“ или „Lidl Plus“) на група Lidl, която се поддържа от Lidl Stiftung & Co. KG, „Щифтсбергщрасе“ № 1, 74167 Некарзулм, Германия („Lidl Stiftung“, "Ние", "нас"). Lidl Stiftung обработва необходимите данни за целите на обслужване на клиентите като администратор на лични данни, докато данните за изпълнение на Услугата се събират, обединяват, оценяват и предават на местната компания „Лидл България ЕООД енд КО“ КД (по-долу заедно с Lidl Stiftung наричани „Lidl-компании“ или „Lidl“).
В бъдеще е възможно да бъдат добавени още компании, ако Lidl Stiftung непосредствено или косвено притежава дялове в съответните компании и те участват в изпълнението на предложенията на Lidl Plus. 
Ако тези компании от групата на Lidl  на база Вашето свободно дадено съгласие получават данни чрез Услугата и ги информират за актуални оферти и промоции от Lidl, те самите сe явяват администратори на лични данни. 
Настоящата Политика за защита на данните се прилага за дейностите по обработка, извършени от Lidl Stiftung като администратор на данни. Можете да се свържете със служителя за защита на личните данни на Lidl Stiftung на посочения по-горе адрес или на: Dataprotection@lidlplus.bg.
Услугата е насочена към потребители (наричани по-долу „Ползвател“ или „Вие“), които биха искали да получават персонализирана информация от Lidl Stiftung за оферти и кампании от Lidl Plus, както и оферти, стоки и услуги от избрани партньори за сътрудничество и Lidl-компании, които възможно най-силно съответстват на Вашите интереси. Основата за определяне на съответните интереси е поведението при закупуване и използване на продуктите и услугите на компаниите на Lidl, което е обяснено по -подробно по -долу.
С Lidl Plus може да се насладите на широк спектър от услуги, съобразени с Вашите нужди. Те включват оферти, съобразени с Вашите нужди и желания, участие в игри с награди, изключителни отстъпки и специални предложения. В зависимост от това къде и до каква степен използвате Услугата, Вашите данни ще бъдат предадени от Lidl Stiftung на определени Lidl компании, за да Ви предоставят съответните услуги.

1. Какви Ваши лични данни събираме и кои Комуникационни канали използваме за това? 
Регистрация за Lidl-Plus
Като част от процеса на регистрация искаме следните основни данни на клиента: име, фамилия, дата на раждане, имейл адрес, номер на мобилен телефон и предпочитан магазин Lidl. По желание може да бъде предоставено обръщение, пол и домашен адрес (улица, номер на къщата, пощенски код, град и държава). Функцията за геолокация на вашето мобилно устройство може също да се използва за определяне на предпочитания магазин.
Данни от „Моят Lidl“
Ако доброволно сте предоставили определена информация за Ваши обстоятелства и интереси във Вашия акаунт „Моят Lidl“, ние също събираме тази информация в рамките на Lidl Plus.
Посещения на магазини
Ако се идентифицирате на касата, когато посещавате магазин, ние ще съхраним информация за магазина, който сте посетили, продуктите, които сте закупили по вид, количество и цена, купоните, които сте използвали, заплатeната сума по касов бон, часа на покупката, вид на използвано патежно средство. С причисляването на покупката Ви към клиентския Ви акаунт преследваме споменатите в точка 2 цели, като например да можем да Ви предложим оферти, съобразени с Вашите предпочитания и интереси, както и участие в промоции.
 
На каса може да се идентифицирате чрез Вашата дигиталната клиентска карта, която може да бъде открита в приложението.

Обслужване на клиенти
Когато се свържете с клиентската линия на Lidl-компаниите, използваме данните, които предоставяте в този контекст. 
Използване на приложението
При използване на приложението ние събираме информация за магазина, в който пазарувате. Ние също събираме информация за цялото прегледано от Вас съдържание в приложението като активирани купони, Вашите настройки за уведомяване, участие в игри с награди, както и избрания от Вас основен магазин. Също така събираме информация за Вашето взаимодействие с приложението, като посетени секции, екрани, виждани по време на всяка сесия, брой кликвания и скролвания. Освен това обработваме Вашият клиентски номер (Loyalty ID), информация за използваната версия на операционната система, идентификация на устройството, системния език, избраната страна и версията на приложението, което използвате.
Вашите данни за вход се събират и се използват с цел осъществяване на вход в приложението. За да не се налага да влизате при всяко отваряне на приложението, данните Ви за вход ще останат в приложението съхранено криптирано, докато не излезете от акаунта си.
Дигиталните касови бележки могат да бъдат запазвани на крайното устройство или да се препращат директно чрез месинджър, при условие че позволявате на приложението да осъществява достъп до Вашите снимки / медии. Камерата на Вашето мобилно устройство може да се използва за сканиране на QR кодове, ако дадете съответното разрешение.
В рамките на приложението провеждаме проучвания и в тази връзка събираме данни за Вашето поведение при покупка, личните Ви отношения и интереси. 
Партньорски оферти
Чрез Lidl Plus получавате също възможност да се възползвате от специални оферти от избрани партньори. За да се възползвате от някои от тези предложения, трябва да се идентифицирате като клиент на Lidl Plus с Вашата цифрова клиентска карта. В този случай съответният партньор ни информира за използването на съответната специална оферта, включително информацията, свързана с нея (напр. време, сума, място), за да можем да адаптираме нашите предложения още повече към Вашите интереси. В случай че в рамките на Lidl Plus бъде предоставена специална оферта за услугите на нашите партньори, последните ще ни предоставят Вашите данни за контакт (имейл адрес и телефонен номер), за да можем правилно да прибавим офертата към Вашия акаунт. 
Нюзлетъри на други доставчици на услуги 
Освен това, ако сте дали съгласието си да получавате нюзлетъра на онлайн магазина или на други услуги, описани в предишния параграф и управлявани от компаниите на Lidl, ние можем да получаваме информация от посочените компании за Вашето потребителско поведение във връзка с този нюзлетър, включително такива информация като часа на отваряне на нюзлетъра, връзките или областите, върху които сте кликнали, продължителност и честота на използване.
Анализ на потребителското поведение / бисквитки
При използване на приложението, ние създаваме потребителски профили за сегментиране за целите на статистическия анализ и ако е възможно, ги свързваме с Вас, съответно Вашия имейл адрес или клиентски номер. Доколкото тази информация е технически необходима, за да се осигури функционалността на приложението, ние също събираме и използваме тези данни само ако сте дали съгласието си за технологии за проследяване на потребителското поведение (вижте също т. 2 от настоящата политика за защита на личните данни). Това включва и следните услуги или услуги за проследяване на потребиелското поведение:
Adjust
Lidl Plus-App използва инструмента за анализ Adjust, продукт на adjust GmbH. Когато инсталирате приложението Lidl Plus и сте дали съгласието си за използване на технологии за проследяване, Adjust ще анализира следната информация от наше име:
•    Кликвания: когато щракнете върху връзка, предоставена от Adjust. Кликванията се измерват, за да се извърши анализ на приписването, т.е. да се разбере откъде сте разбрали за приложението Lidl Plus и къде сте го инсталирали, което може да бъде връзка към уебсайт, имейл кампания или социални медии, наред с други нещата.
•    Инсталации: веднага щом дадете съгласието си за проследяване, приложението Lidl Plus комуникира с Adjust, за да посочи, че е извършена нова инсталация. След това тази инсталация се присвоява на кликването, обяснено по-горе, ако се извършва от същото устройство.
•    Сесии: колко пъти приложението Lidl Plus е отворено на вашето устройство.
•    Събития: вашето взаимодействие в приложението Lidl Plus. Събитие се създава всеки път, когато се регистрирате или влезете в приложението Lidl Plus. Това се използва за измерване на най-ефективните рекламни канали.
Това ни дава възможност да разберем как взаимодействате с нашето приложение. Също така ни дава възможност да анализираме и усъвършенстваме нашите рекламни кампании. 
За този анализ на посочената по-горе информация Adjust използва следните рекламни идентификатори: (i) IDFA (идентификатор за реклама = рекламен идентификатор за устройства с iOS) или (ii) рекламния идентификатор на Android, или (iii) рекламния идентификатор на Huawei, IP / MAC адреса, HTTP заглавката и пръстовия отпечатък на Вашето устройство (допълнително: време на достъп, държава, език, местни настройки, операционна система и версия, както и версията на приложението). В допълнение, в този анализ Adjust включва потребителското устройство и уеб активността, както и маркери за приложения и събития. Тези данни се обработват изключително на псевдонимизирана основа. Можете да нулирате или деактивирате IDFA, рекламния идентификатор на Android и рекламния идентификатор на Huawei чрез Вашата операционна система по всяко време. В случай, че IDFA не е налична, Adjust използва SkAdNetwork, API на Apple, за приписване, за приписване инсталациите на нашето приложение на рекламна кампания.
Adjust също предава тези данни на нашите доставчици на услуги Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, САЩ („Google“) и Facebook, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, САЩ („Facebook“). Ако Google и Facebook могат да Ви идентифицират въз основа на тези данни, те предоставят информация, въз основа на коя рекламна кампания сте попаднали в App Store/Google Play и как сте действали там (по-специално дали сте изтеглили приложението или сте го анулирали, например, и подобна информация). Adjust използва тази информация за създаване на анонимна статистика за нас, така че да разберем успеха на отделните рекламни кампании.
Google Firebase
В приложението ще се използват A/B тестване, анализи, облачни съобщения, Crashlytics, динамични връзки, съобщения в приложението, производителност, прогнози и дистанционна конфигурация, аналитична услуга на Google ( "Firebase") която се използва за анализ на използването на приложението. Когато инсталирате приложението Lidl Plus, Firebase  установява кога и колко дълго се използва приложението, кои страници на приложението са достъпни, кои функции са кликнати и кое съдържание се показва. Това ни дава възможност да разберем как взаимодействате с нашето приложение. Също така можем непрекъснато да подобряваме приложението въз основа на Вашето потребителско поведение и да Ви предоставяме по-подходящи оферти/услуги. В допълнение, можем да проведем паралелно няколко теста на приложението и въз основа на получените данни да проведем последващи разработки на приложението. 
За този анализ Firebase получава достъп до Вашия клиентски номер от момента на приключване на регистрацията. Допълнителна информация за защитата на данните във връзка с Google Firebase може да бъде намерена на уебсайта на Google Firebase.

Salesforce
Ако използвате секцията „Помощ“ в нашето приложение, нашият доставчик на услуги salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31, 80636 Мюнхен ("Salesforce") използва бисквитки. Бисквитките са малки текстови файлове, които се съхраняват на Вашето устройство, когато използвате раздел „Помощ“. Salesforce използва два вида бисквитки: технически необходими, без които функционалността на този раздел ще бъде ограничена, и аналитични бисквитки.

Технически необходими бисквитки:
Следните необходими бисквитки помагат да направим раздел „Помощ“ в приложението използваем. Този раздел не може да функционира правилно без бисквитки.
 

НазваниеДоставчикЦелСрокТип
renderCtxSalesforceИзползва се за предоставяне на заявени страници и съдържание въз основа на навигацията на потребителя.Сесийни бисквитки. Те се изтриват автоматично след излизане от раздела.HTTP Cookie
pctrkSalesforceИзползва се за проследяване на преглежданията на раздела. Сесийни бисквитки. Те се изтриват автоматично след излизане от раздела.HTTP Cookie
force-streamSalesforceИзползва се за пренасочване на заявки на сървъри за така наречените „sticky sessions“ в рамките на инфраструктурата на Salesforce. 3 часаHTTP Cookie
sfdc-streamSalesforceИзползва се за пренасочване на заявки на сървъри за така наречените „sticky sessions“ в рамките на инфраструктурата на Salesforce. 3 часаHTTP Cookie
force-proxy-streamSalesforceИзползва се за гарантиране, че заявките на потребители влизат в същите прокси хостове.3 часаHTTP Cookie
CookieConsentPolicySalesforceИзползва се за правилно прилагане на съгласието на потребителя.1 годинаHTTP Cookie
instSalesforceИзползва се за пренасочване на заявки към един екземпляр, когато отметките и кодираните URL адреси изпращат заявки към друг екземпляр. Този тип заявки могат да възникнат след миграция на организация, разделяне или след всяка актуализация на URL.Сесийни бисквитки. Те се изтриват автоматично след излизане от раздела.HTTP Cookie
1SalesforceИзползва се за регистриране на навигационния източник за правилно показване на уеб стила.За постоянноHTTP Cookie
LSSIndex:LOCAL{"namespace":"c"}SalesforceИзползва се за регистриране на навигационния източник за правилно показване на уеб стила.За постоянноHTTP Cookie
LSSNextSynthtic:LOCALSalesforceИзползва се за регистриране на навигационния източник за правилно показване на уеб стила.За постоянноHTTP Cookie
sourceSalesforceИзползва се за регистриране на навигационния източник за правилно показване на уеб стила.За постоянноHTTP Cookie

 

Аналитични бисквитки:
Тези аналитични бисквитки позволяват на нашия доставчик на услуги да състави статистически данни за използването на раздел „Помощ“ с цел да го проектира според нуждите.
 

НазваниеДоставчикЦелСрокТип
BrowserIdSalesforceИзползва се за анализ на вътрешни сесии / посещения на браузър.1 годинаHTTP Cookie

 

Бисквитките на Salesforce не съхраняват информация, която директно идентифицира дадено лице, а се основават на уникалната идентификация на крайното Ви устройство (включително други технически подробности като IP адрес, операционна система, доставчик на интернет услуги и т.н.). Обработката на всички данни в процеса на използване на раздел „Помощ“ в приложението се извършва на сървърите на Salesforce в рамките на Европейския съюз.
Отказване (Opt-Out)
Ако желаете да оттеглите съгласието си за проследяване, докато използвате Lidl Plus, може да го направите по всяко време с ефект за в бъдеще чрез отказване в меню „Още“  „Правна информация“  „Споделяне на данни в Lidl Plus”.
Картографски услуги
В това приложение имате възможност да използвате картографската услуга на операционната система на Вашето мобилно устройство. Това означава, че интерактивните карти могат да се показват директно в приложението и имате възможност да използвате функцията за карта удобно, например да намерите магазини на Lidl във Вашия район. 
За да използвате функциите на картографските услуги е необходимо да обработим Вашия IP адрес като част от интернет комуникацията. Това обикновено се обработва на сървър на съответната операционна система. Нямаме влияние върху специфичната обработка на данни от съответната операционна система. Допълнителна информация за целта и обхвата на обработката на данни можете да намерите в декларацията за защита на данните на доставчика. Там също ще намерите допълнителна информация за Вашите права и опции за настройка, за да защитите Вашата поверителност. 
Информация за адреси и политики за защита на данните на доставчиците:
•    на Google Maps: Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ирландия, https://policies.google.com/privacy?hl=bg. Допълнителни условия за използване за Google Maps / Google Earth можете да намерите на https://maps.google.com/help/terms_maps.html.
•    Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, Калифорния. Условията за ползване на Apple Maps може да бъдат намерени на https://www.apple.com/legal/internet-services/maps/terms-bg.html.Политиката за поверителност на Apple може да намерие на https://www.apple.com/legal/privacy/en-ww/.
•    Huawei Map kit: Aspiegel SE, 1F, Simmonscourt House, Ballsbridge, Dublin D04 W9H6, Ирландия. https://developer.huawei.com/consumer/en/hms/huawei-MapKit/. Политиката за поверителност на Huawei може да бъде намерена на: https://www.huawei.com/en/privacy-policy 

Линкове към други уебсайтове и приложения
Нашето приложение включва връзки към други уебсайтове и приложения, които се управляват от една Lidl-компаниите или от нашите избрани партньори, описани по-горе или от други трети лица. Когато кликнете върху един от банерите в приложението на представените продукти, ще бъдете пренасочени към уебсайта / приложението или към съответния app store. Връзките могат също да включват специални технологии за проследяване, които ще позволят на операторите на посочените уебсайтове / приложения да разберат и да измерват къде потребителят е научил за тях. Препоръчваме Ви да прегледате съответната политика за поверителност на всеки уебсайт / приложение, към който ще бъдете пренасочени, за да разберете каква информация ще бъде обработена за Вас от оператора. Когато Ви пренасочваме към някой от тези уебсайтове / приложения, ние обработваме Вашите лични данни, за да изпълним Вашето (техническо) искане за посещение на съответното приложение или уебсайт (член 6, параграф 1, буква б от GDPR) както и въз основа на законния интерес на оператора да извършва реклама (чл. 6, ал. 1, буква e от GDPR).
Нюзлетър/ Push известия / SMS
Ние също така събираме информация за Вашето потребителско поведение по отношение на информационния бюлетин (нюзлетър) и друга информация, която може да Ви изпратим като push-известия или SMS, да я запишем и ако е възможно, да я свържем с Вас, с Вашия имейл адрес или клиентски номер. Ние събираме информация за времето на отваряне и линковете, които сте кликнали, местата на които кликате, избраните продукти, времето, продължителността и честотата на използване.
Ние също обработваме тези данни само ако сте дали съгласието си (вижте също раздел 2 от настоящата политика за защита на личните данни).
Специални категории лични данни
Специалните категории лични данни по смисъла на член 9, параграф 1 GDPR (като например информация за Вашето здраве или религиозна принадлежност) не са включени в оценката на личните данни, показани по-горе.  

2. За какви цели и на какво правно основание обработваме личните Ви данни? 
Ние събираме данните, посочени в раздел 1, за да можем да Ви предоставим съответните услуги на Lidl Plus. 
Комуникация, идентификация и защита на потребителския Ви профил
Основните клиентски данни, събрани като част от регистрацията, се използват за комуникация с Вас, както и за ясното свързване на Вашето пазаруване и потребителско поведение с Вашия потребителски профил.
Ако сте дали съгласие за обработване на данни за Вашата геолокация, използвайки диалоговия прозорец „Споделяне на данни в Lidl Plus“, когато използвате нашето приложение или в настройките на Вашето мобилно устройство, ние използваме тази функция, за да можем да Ви предложим индивидуални услуги, свързани с текущото Ви местоположение. По този начин обработваме Вашето местоположение въз основа на GPS  и мрежа, по-специално като част от функцията „Магазини“, за да можем да Ви покажем най-близките до Вас магазини. Не съхраняваме за постоянно данни за геолокация.
В хода на Вашата регистрация питаме също за Вашата дата на раждане (виж раздел 1, горе). От една страна Вашето участие изисква минимална възраст от 18 години (виж раздел 2 на Условия за участие). Освен това съществуват възрастови ограничения за промотиране на определени продукти поради съображения за защита на младите хора. Например рекламата за алкохолни напитки не трябва да е насочена към деца или млади хора.
По-специално, ние използваме Вашия имейл адрес, за да Ви предпазим от неоторизиран достъп от трети страни, като Ви изпратим известие по имейл, например, в случай на достъп чрез нeпознато устройство, т.е. устройство, което все още не е получило достъп до приложението Lidl Plus.
Тази обработка се извършва въз основа на законовите разпоредби, които ни позволяват да обработваме лични данни, доколкото това е необходимо за използването на услуга или за изпълнение на договор (член 6, параграф 1 б) GDPR), и тъй като ние имаме оправдан интерес да направим използването на приложението възможно най-лесно и ефективно (член 6, параграф 1 е) GDPR).Оптимизиране на зоните за разпространение на флаери и мрежата от магазини
Ако ни предоставите данни за Вашия адрес, ние ще ги използваме за оптимизация на нашите райони за разпространение на флаери, чрез което ограничаваме разхищението им и може да показваме по-насочена реклама, в зависимост от интересите както и да оптимизираме нашата мрежа от магазини, за да можем да определим подходящи местоположения на магазините. Предоставянето на адреса е доброволно. Тези данни се обработват въз основа на нашия законен интерес от оптимизиране на каналите за продажба (член 6, параграф 1, буква е) GDPR).

Определяне на Вашите продуктови интереси и оптимизиране на нашите онлайн предложения
За да Ви гарантираме предимствата на членството в Lidl Plus, да Ви предоставим най-добрите възможни индивидуални оферти и да проведем целеви проучвания, желаем да Ви опознаем по-добре. За целта първо определяме кои продукти, промоции и услуги могат да бъдат интересни и подходящи за Вас. Така можем, например, да Ви обърнем внимание на отсъпки на Ваши любими продукти, да Ви предложим преференциални цени и да Ви информираме целево за атрактивни предложения в рамките на акции.
Поради тази причина ние събираме, обработваме и използваме редица лични данни за Вешето Поведение при пазаруване, както и Вашето потребителско поведение, както е описано в точка 1.
Личните данни, събрани от нас, може да са подходящи, за да направим изявление относно Вашите продуктови интереси. Това включва всички данни, изброени в точка 
1.
Другите изброени по-горе данни също могат да предоставят информация за Вашите потенциални продуктови интереси. За това ние определяме възможна връзка между една или повече лични данни и продуктови интереси. За установяването на такава връзка използваме математически-статистически методи. За тази цел Вашите лични данни се сравняват с данните на други клиенти. Въз основа на това сравнение можем да заключим кои продукти и акции, за които са се интересували и други клиенти с подобни интереси, може да предствляват интерес и за Вас.Тези дейности по обработка се извършват въз основа на законови разпоредби, които ни позволяват да обработваме лични данни, доколкото това е необходимо за използването на услуга или изпълнението на договор (член 6, параграф 1 б) от GDPR) и защото ние имаме оправдан легитимен интерес да приведем нашите предложения възможно най-близо до Вашите продуктови интереси (член 6, параграф 1 буква е) от GDPR).
Ако сте дали съгласието си, този профил може да включва и информация, която сме прочели от Вашето устройство. В тези случаи ние обработваме Вашите лични данни въз основа на член 6, ал. 1 буква a) GDPR. Това се отнася за обработката на данни, описана по-горе в „Анализ на потребителското поведение „Нюзлетър / Push Известия / SMS“.
Освен за увеличаване информативната стойност на профила, ние също използваме тези знания, за да оптимизираме приложението Lidl Plus и другите ни онлайн оферти, ако това е обхванато от Вашето съгласие. Правното основание за това е и член 6, ал. 1 буква a) GDPR.
Получаване на маркетинг комуникация
Ако сте дали съгласието си, предоставяме на Lidl-компаниите www.lidl.bg/lidlplus-adresses?nonav=true описаните в т. 1 данни, за да могат същите да  Ви уведомят чрез електронна комуникация (например по имейл или SMS) и/или по пощата за промоции и оферти за техните продукти и услуги www.lidl.bg/lidlplus-assortment?nonav=true и Ви канят да участвате в клиентски анкети. 
Директният маркетинг се осъществява въз основа на даденото от Вас съгласие (член 6, параграф 1, буква а) GDPR).
Времево ориентирана и в зависимост от местоположението реклама
Ние обработваме локцията и часа на извършените от Вас покупки, за да Ви ги предоставим реклама ориентирана на времето и местоположението Ви, например чрез Push-нотификации или чрез SMS. Ако предпочитания от Вас ден за пазаруване, например, е събота, можем да Ви предложим специални оферти за този ден от седмицата. В допълнение, ние сме в състояние да Ви предоставим оферта за региона, при условие че сме информирани в кой регион предпочитате да пазарувате.
Push известията са съобщения, които се изпращат от приложението до Вашето устройство и се показват там с приоритет. Приложението използва push известията, ако сте се съгласили с push известията в настройките на Вашето устройство, когато инсталирате приложението или по всяко време, докато използвате приложението. Можете да деактивирате получаването на push известия по всяко време.
Доколкото анализираме времето и мястото на Вашата покупка, това се прави за ползване на услуга или изпълнение на договор (Член 6, параграф 1, буква б) GDPR) и тъй като имаме оправдан легитимен интерес да приспособим нашите оферти по възможно най-добър начин откъм време и местоположение (член 6, параграф 1, буква е) GDPR). 
Обработване на клиентски запитвания
Личните данни, които ни предоставяте, когато се свържете с клиентската ни линия, например чрез нашата форма за контакт, разбира се, ще бъдат третирани поверително. Ние използваме Вашите данни изключително за целите на обработката на Вашата заявка и за отговаряне на Вашите въпроси свързани със защитата на личните данни.
За да можем да обработим Вашите запитвания за обслужване на клиенти по възможно най -добрия начин, ние също така предаваме предоставените по-горе данни на разположение на други компании на Lidl. Това означава, че не е необходимо да записвате и съхранявате тези данни отново, за да обработвате Вашите запитвания. Компаниите на Lidl използват Вашите данни изключително с цел да Ви проверят като клиент или потребител и да обработят Вашето запитване. Правното основание за обработване на Вашите данни е чл. 6 ал. 1 б) GDPR, тъй като това е необходимо за обработване на вашето искане, както и чл. 6 ал. 1 е) GDPR.
Нашият и Вашият съпътстващ (легитимен) интерес към тази обработка на данни е резултат от целта да отговорим на Вашите запитвания, да решим всички възникнали проблеми и по този начин да поддържаме и насърчаваме Вашето удовлетворение като клиент или потребител на нашата услуга или на услуга на други Lidl-компании. Правното основание за обработка на Вашите запитвания за защита на данните е член 6, ал. 1 буква в) ОРЗД, тъй като това е необходимо, за да се спази нашето законово задължение.

Предоставяне на приложението
Ние обработваме събраните данни като част от използването на приложението, така че нашето приложение да може да функционира правилно. По-специално, ние се нуждаем от тази информация, така че приложението да запазва предпочитаните настройки, като държава и език, да можем бързо да решаваме технически проблеми и да имате достъп до определени области в приложението. Тези данни не се използват за създаване на потребителски профили.
Правното основание за използването на необходимите за това технологии е член 6, ал. 1 буква б) GDPR, т.е. ние обработваме Вашите данни, за да предоставим нашите услуги в процеса на изпълнение на договора.
Използването на картографски услуги се основава на договорни отношения с Вас, чл. 6 ал. 1 б) GDPR, както и на нашия законния ни интерес от привлекателно представяне на нашите оферти и да направим лесно намирането на местоположенията, които сме посочили в приложението. Това представлява легитимен интерес по смисъла на член 6, ал. 1, буква е) GDPR.

3. С кого споделяме личните Ви данни?
Ние също предоставяме Вашите лични данни на трети страни, както следва:
Разкриване пред доставчиците на услуги
Понякога използваме доставчици на услуги за обработка на Вашите данни. Фирмите, които работят за нас, са внимателно подбрани и обработването на лични данни се възлага в писмена форма. Те са обвързани от нашите инструкции и редовно се проверяват от нас, преди да започне обработката на данни и в хода на самата обработка. Тези компании никога не преследват собствените си цели при обработването на Вашите лични данни във връзка с техните дейности, които извършват за нас.
В тази връзка препращаме Вашите данни на получатели, които работят за нас в следните области:
o    услуги по съхранение на данни, системи за бази данни или други подобни; 
o    техническа поддръжка;
o    маркетингови и технически консултации. 
Разкриване пред операторите на свързаните услуги на Lidl
В рамките на Lidl-компаниите (вж. преди Раздел 1., по-горе) предаваме на съответната национална компания, при условията, описани по горе, следните данни:
o    Вашите продуктови предпочитания, за целенасоченото възпроизвеждане на съдържанието, определено като подходящо за съответната национална компания. 
o    Вашият клиентски номер, ако участвате в състезание, организирано от националната компания, както и Вашето собствено и фамилно име и телефонен номер, ако сте били изтеглени като победител.
Ако е необходимо, за да обработим запитване чрез нашата клиентска линия, предоставените от Вас данни могат да бъдат предавани Lidl-компании. Също така предаваме горепосочените данни на онези Lidl-компании, с които се свързвате в контекста на запитвания за обслужване на клиенти. Освен това може да е необходимо да предадем извлечения от Вашето запитване на договорни партньори (например доставчици във връзка със специфични запитвания за продукта, за да обработим Вашето запитване).
Ние при никакви обстоятелства не предоставяме Вашите данни на други компании извън Lidl-компаниите, които биха ги използвали за целите на директния маркетинг. 
Ако прехвърляме лични данни на получатели в трети страни (страни извън Европейското икономическо пространство), можете да узнаее това от информацията относно обработката на данни от нашите доставчици на услуги, описана в настоящата Политика за поверителност. Чрез приемането на решения за адекватност Европейската комисия определи дали такава трета страна предлага адекватно ниво на защита на данните. Точният списък на държавата с решение за адекватност може да бъде намерен тук: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_bg. 
Ако за трета страна не е определено адекватно ниво на защита от Европейската комисия, ние гарантираме, че адекватното ниво на защита на данните се осигурява от други мерки като: обвързващи корпоративни правила, стандартни договорни клаузи, механизъм за сертифициране или признати кодекси на поведение. Моля, свържете се с нашия служител по защита на данните (Страница 1), в случай че искате да получите допълнителна информация.

4. Как гарантираме поверителността на личните Ви данни?
За да се гарантира поверителността на Вашите лични данни, на нашите служители, участващи в обработката на данни, е забранено да събират, обработват или използват лични данни без разрешение. Нашите внимателно подбрани и обучени за спазване правото на защитата на данните служители са договорно обвързани да опазват тайната на данните още със започване на трудовото правоотношение. Това задължение се прилага и след прекратяване на трудовоправното отношение.

5. Как гарантираме сигурността на Вашите лични данни?
Сигурността на Вашите данни е много важна за нас. Ето защо поддържаме технически и организационни мерки за защита на Вашите лични данни, по-специално от опасности при предаването на данни и от трети страни. Предприетите предпазни мерки редовно се адаптират към състоянието на техниката. 

6. Колко дълго съхраняваме Вашите лични данни?
Ние изтриваме или анонимизираме Вашите лични данни веднага след като вече не са необходими за целите, за които ги обработваме в съответствие с предходните параграфи. По правило ние съхраняваме Вашите лични данни за продължителността на Вашето участие в Услугата Lidl Plus. Ако не сте активни в продължение на 24 месеца, ние ще Ви уведомим за предстоящото изтриване. В този случай можете да възразите срещу изтриването, като отворите или се логнете в приложението отново. Вашият мобилен номер съхраняваме за период от 6 месеца от края на Вашето участие, за да предотвратим неправилна пререгистрация. В противен случай данните се изтриват след 72 часа от отписването Ви от Lidl Plus. Можете да възстановите клиентския си акаунт в рамките на тези първоначални 72 часа, като влезете отново. При това положение процесът на изтриване се анулира. Ако Вашите данни са необходими за по-дълго време, поради съблюдаване на законови срокове или за обезпечаване, отстояване или прилагане на правни искове, ние ще съхраняваме Вашите данни в съответствие с разпоредбите за защита на данните след дерегистрацията от Lidl Plus, стига съхранението да се изисква от закона или доколкото е необходимо за изпълнение на целите.
Цялата лична информация, която ни изпращате в случай на запитвания към клиентската линия, ще бъде изтрита или анонимна най-късно 90 дни след окончателния отговор. Опитът показва, че след 90 дни обикновено няма въпроси относно нашите отговори. При отстояване на правата Ви като субект данни, Вашите лични данни ще бъдат запазени в продължение на 3 години след окончателния отговор, за да се докаже, че сме Ви предоставили изчерпателна информация и че са спазени правните изисквания.

7. Какви са Вашите права по отношение на обработването на Вашите данни?
Разбира се, ние ще Ви предоставим при поискване информацията съгласно член 15 GDPR (по-специално данните, съхранявани за Вас, получателя или категориите получатели, на кого Данните се споделят с цел съхранение и т.н.). Тази информация ще предоставим безплатно.
Вие също имате, при съответните законови изисквания, право на корекция на неверни данни и изтриване, ограничаване на обработката и право на преносимостта на Вашите лични данни. 
Вие също имате право да подадете жалба до компетентния Надзорен орган.
В случаите, когато обработката на данни се основава на чл. 6, ал. 1 буква д) или буква e) GDPR или за целите на директния маркетинг имате право да възразите срещу обработката. 
Ако сте дали съгласието си, можете да го оттеглите по всяко време с бъдещ ефект, например в приложението в меню „Помощ“  „Контакт“ или (ако искате да премахнете избора на отделни канали за уведомяване директно) в „Настройки“ ->„Известия“ или като напишете имейл на: hotline@lidl.bg. 
Ако искате да оттеглите съгласието си за анализа на използването на това приложение / Моя Lidl акаунт, можете да направите съответната настройка в приложението в „Още“  „Правна информация“  „Споделяне на данни в Lidl Plus“.

8. Няма задължение за предоставяне на данни
Доколкото предоставяте тези данни сами, не сте задължени да предоставяте горната доброволна информация. Без тези данни, обаче, няма да можем да Ви предоставим напълно услугите на Lidl Plus. Само незадължителните полета с данни са маркирани като такива.

9. Може ли да променяме настоящата политика за защита на личните данни?
Промени в настоящата политиката за защита на личните данните може да бъде резултат от промени в правната ситуация или да е необходимо, поради обстоятелства при обработката на данни от Lidl Plus. Ако, например, целите на събирането, обработката или използването на Вашите лични данни, както и идентичността на администратора на лични данни и категориите от получатели на данни се променят, ще Ви информираме за тези обстоятелства и ако е необходимо, ще Ви питаме за Вашето съгласие.

Изтеглете политиката за защита на личните данни

Можете да изтеглите политиката за защита на личните данни на приложението "Lidl Plus" като PDF версия от долния линк: