Потребителски права

Удовлетвореността на нашите клиенти е на първо място. Затова ние ви даваме правото да върнете закупена от Lidl стока, в случай че тя не отговаря на вашите очаквания. Lidl ви дава възможност:

– да върнете хранителни продукти, закупени от нас по всяко време срещу представяне на касов бон и в срок на годност
– да върнете нехранителни продукти без следи от употреба, закупени от нас без използване на приложението Lidl Plus, в рамките на 30 дни от покупката срещу представяне на касов бон. 

При нехранителни продукти без следи от употреба, закупени с помощта на Lidl Plus, срокът за връщане e 60 дни.
Върнатите нехранителни продукти трябва да са без следи от употреба и да са в отличен търговски вид.

Текстилни артикули, в това число и обувки, могат да бъдат върнати без оригинална опаковка, но малкият етикет, закрепен за самия артикул, трябва да е запазен – да е закачен или наличен към продукта. 
Текстилният продукт трябва да е без следи от употреба.

Всички останали нехранителни продукти трябва да са в оригиналната си опаковка, без никакви следи от употреба, със запазени етикети.
Лидл България си запазва правото да не приема обратно стоки с нарушен търговски вид, нарушена оригинална опаковка, липсващи аксесоари и каквито и да е следи от употреба.

Връщането може да се осъществи във всеки от магазините на Lidl в страната.

Посочените права се предоставят доброволно от Lidl. Те касаят стоки, които са без дефекти и несъответствия и за които не е налице право на рекламация. Тези права се предоставят доброволно и по преценка на Lidl. Те са допълнителни към правата на всеки клиент по търговската гаранция (когато такава е издадена за съответния продукт) и установеното в Закона за защита на потребителите и в Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки право на рекламация.

В обхвата на кои органи за алтернативно решаване на спорове попада Лидл България ЕООД енд Ко КД?

1. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище София и район на действие територията на София, Софийска област, област Кюстендил и област Перник (www.kzp.bg);

2. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Благоевград и район на действие територията на област Благоевград (www.kzp.bg);

3. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Бургас и район на действие територията на област Бургас (www.kzp.bg);

4. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Сливен и район на действие територията на област Сливен и област Ямбол (www.kzp.bg);

5. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Варна и район на действие територията на област Варна, област Добрич и област Силистра (www.kzp.bg);

6. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Шумен и район на действие територията на област Шумен, област Търговище и област Разград (www.kzp.bg);

7. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Ловеч и район на действие територията на област Ловеч и област Габрово (www.kzp.bg);

8. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Плевен и район на действие територията на област Плевен (www.kzp.bg);

9. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Пловдив и район на действие територията на област Пловдив, област Смолян, област Пазарджик и област Стара Загора (www.kzp.bg);

10. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Русе и район на действие територията на област Русе и област Велико Търново (www.kzp.bg);

Разплащания

За ваше удобство във всички филиали на Lidl може да заплатите покупката си с най-разпространените банкови дебитни и кредитни карти. Предимството при безкешовото плащане е, че дори и при по-големи покупки не е необходимо да носите значителни суми в брой. Най-новите технологии за сигурност се грижат за опазването на личните ви финансови данни.

Свежест

Пресните плодове и зеленчуци са в основата на балансираното хранене. В Lidl вярваме в силата на свежата храна и се стремим ежедневно да ви предлагаме разнообразие от плодове и зеленчуци. Гарантираме ви, че по целия път до вас продуктите ни са под нашия специализиран контрол. Затова на щанда ще откриете само свежест и първокласно качество.

Любезно обслужване

Нашата основна цел е да отговорим на вашите високи очаквания – от качеството на предлаганите стоки до любезното обслужване. Нашето желание е да направим престоя ви в Lidl възможно най-приятен. Затова държим на безкомпромисното качество на продуктите, бързото обслужване на касите и чистотата в нашите магазини, а нашите служители са винаги готови да отговорят на вашите въпроси.

Кратък престой на касата

Оптималният брой каси във всеки магазин Lidl гарантират бързо обслужване и приятно пазаруване. Нашите касиери се грижат престоят ви на касите да е максимално кратък и приятен.