Удовлетвореността на нашите клиенти е на първо място. Затова ние ви даваме правото да върнете закупена от Lidl стока, в случай че тя не отговаря на вашите очаквания. Lidl ви дава възможност:
– да върнете хранителни продукти, закупени от нас по всяко време срещу представяне на касов бон и при условие, че не е изтекъл срокът на годност
– да върнете нехранителни продукти, закупени от нас без използване на приложението Lidl Plus, в рамките на 30 дни от покупката срещу представяне на касов бон. Този срок не засяга правата ви по законова и търговска гаранция в случай не несъответствие /дефект/ на продукта.
– при нехранителни продукти, закупени с използване на приложението Lidl Plus, срокът за връщане e 60 дни. Този срок не засяга правата ви по законова и търговска гаранция в случай не несъответствие /дефект/ на продукта.
- Лидл България си запазва правото да не приема обратно стоки ако установи злоупотреби.
- Връщането може да се осъществи във всеки от магазините на Lidl в страната.
Посочените права се предоставят доброволно от Lidl, като елемент от неговата търговска политика. Те касаят стоки, които са без дефекти и несъответствия и за които не е налице право на рекламация. Те са допълнителни към правата на всеки клиент по търговската гаранция (когато такава е предоставена за съответния продукт) и установеното в Закона за защита на потребителите и в Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки право на рекламация.