Удовлетвореността на нашите клиенти е на първо място. Затова ние ви даваме правото да върнете закупена от Lidl стока, в случай че тя не отговаря на вашите очаквания. Lidl ви дава възможност:
– да върнете хранителни продукти, закупени от нас по всяко време срещу представяне на касов бон и в срок на годност
– да върнете нехранителни продукти, закупени от нас без използване на приложението Lidl Plus, в рамките на 30 дни от покупката срещу представяне на касов бон.
При нехранителни продукти, закупени с помощта на Lidl Plus, срокът за връщане e 60 дни.
Върнатите нехранителни продукти трябва да са без следи от употреба и да са в отличен търговски вид.
Текстилни артикули, в това число и обувки, могат да бъдат върнати без оригинална опаковка, но малкият етикет, закрепен за самия артикул, трябва да е запазен – да е закачен или наличен към продукта.
Текстилният продукт трябва да е без следи от употреба.
Всички останали нехранителни продукти трябва да са в оригиналната си опаковка, без никакви следи от употреба, със запазени етикети.
Лидл България си запазва правото да не приема обратно стоки с нарушен търговски вид, нарушена оригинална опаковка, липсващи аксесоари и каквито и да е следи от употреба.
Връщането може да се осъществи във всеки от магазините на Lidl в страната.
Посочените права се предоставят доброволно от Lidl. Те касаят стоки, които са без дефекти и несъответствия и за които не е налице право на рекламация. Тези права се предоставят доброволно и по преценка на Lidl. Те са допълнителни към правата на всеки клиент по търговската гаранция (когато такава е издадена за съответния продукт) и установеното в Закона за защита на потребителите и в Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки право на рекламация.