Banner

Информация за клиента


Потребителски права

Удовлетвореността на нашите клиенти е на първо място. Затова имаш правото да върнеш продукт, в случай че той не отговаря на твоите очаквания. Lidl ти дава няколко възможности:


– да върнеш хранителни продукти, закупени от Lidl по всяко време срещу представяне на касов бон и при условие, че не е изтекъл срокът им на годност;


– да върнеш нехранителни продукти, закупени от Lidl, в рамките на 30 дни от покупката срещу представяне на касов бон. Този срок не засяга правата ти по законова и търговска гаранция в случай на несъответствие /дефект/ на продукта;


– при нехранителни продукти, закупени с използване на приложението Lidl Plus, срокът за връщане e 60 дни. Този срок не засяга правата ти по законова и търговска гаранция в случай на несъответствие /дефект/ на продукта;


Лидл България си запазва правото да не приема обратно стоки, ако установи злоупотреби;

Връщането може да се осъществи във всеки от магазините на Lidl в цялата страна.

Посочените права се предоставят доброволно от Lidl, като елемент от нашата търговска политика. Те касаят стоки, които са без дефекти и несъответствия и за които не е налице право на рекламация. Те са допълнителни към правата на всеки клиент по търговската гаранция (когато такава е предоставена за съответния продукт) и установеното в Закона за защита на потребителите и в Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки право на рекламация.



Безплатна доставка на ремонтирани/заменящи електроуреди

В стремежа си да правим пазаруването в нашите магазини още по-лесно и удобно и да ви пестим време и средства, ви предлагаме нашата най-нова услуга.

Сега, при предявяване на рекламация на електроуред, в който и да е магазин на Лидл в страната, може да изберете след ремонт уредът да бъде доставен безплатно до посочен от вас адрес. За целта е необходимо единствено да отбележете опцията „Артикулът да бъде върнат до адрес“ върху протокола за рекламация, който се попълва в магазина при предявяване на рекламацията.

Услугата важи само за електроуреди, предлагани в магазинната мрежа на Лидл България, когато за тях се извършва ремонт. При замяна на стоката с нова или възстановяване на заплатената сума доставката до дома е невъзможна. За получаване на нов уред, както и в случай на възстановяване на сумата следва да посетите магазина, в който сте направили рекламацията, за което своевременно ще ви уведомим. Възможно е в отделни случаи, поради независещи от Лидл България причини, услугата да не може да бъде изпълнена, за което също ще бъдете информирани в разумен срок от нас.

1. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище София и район на действие територията на София, Софийска област, област Кюстендил и област Перник ( www.kzp.bg);

2. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Благоевград и район на действие територията на област Благоевград ( www.kzp.bg);

3. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Бургас и район на действие територията на област Бургас ( www.kzp.bg);

4. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Сливен и район на действие територията на област Сливен и област Ямбол ( www.kzp.bg);

5. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Варна и район на действие територията на област Варна, област Добрич и област Силистра ( www.kzp.bg);

6. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Шумен и район на действие територията на област Шумен, област Търговище и област Разград ( www.kzp.bg);

7. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Ловеч и район на действие територията на област Ловеч и област Габрово ( www.kzp.bg);

8. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Плевен и район на действие територията на област Плевен ( www.kzp.bg);

9. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Пловдив и район на действие територията на област Пловдив, област Смолян, област Пазарджик и област Стара Загора ( www.kzp.bg);

10. Обща помирителна комисия към КЗП със седалище Русе и район на действие територията на област Русе и област Велико Търново ( www.kzp.bg);

Text And Image Section


Любезно обслужване

Нашата основна цел е да отговорим на твоите високи очаквания – от качеството на предлаганите стоки до любезното обслужване. Нашето желание е да превърнем пазаруването в Lidl във възможно най-приятното преживяване. Затова държим на безкомпромисното качество на продуктите, бързото обслужване на касите и чистотата в нашите магазини, а нашите служители са винаги готови да отговорят на твоите въпроси.

Text And Image Section


Кратък престой на касата

Оптималният брой каси във всеки Lidl магазин гарантират бързо обслужване и положително преживяване. Нашите касиери се грижат престоят на касите да е максимално кратък и пазаруването ти да е приятно.

Text And Image Section


Свежест

Свежите плодове и зеленчуци са в основата на балансираното хранене. В Lidl вярваме в силата на прясната храна и се стремим ежедневно да предлагаме разнообразие от плодове и зеленчуци. Гарантираме ти, че по целия път до теб продуктите ни са под нашия специализиран контрол. Затова на щандовете ни ще откриеш само свежест и първокласно качество.

Text And Image Section


Разплащания

За твое удобство във всички филиали на Lidl можеш да заплатиш покупката си с най-разпространените банкови дебитни и кредитни карти. Предимството при безкешовото плащане е, че дори и при по-големи покупки не е необходимо да носиш значителни суми в брой. Най-новите технологии за сигурност се грижат за опазването на личните ти финансови данни.